FIRINDA BALIK MENÜ TAHTASI VE TARTIDA BİBER HAVLUSU! :)

Çarşamba, Ocak 08, 2014

Biriken anıların ,işlerin fotoğraflarını bir türlü toparlayamadığım için, bloga yazı yazmama konusunda rekorumu kırdım. Bu arada da öyle çok mailler aldım ki, güzel sözleriniz ve dualarınız için çok teşekkür ederim. Sonra bir baktım bloguma sahipsiz kalmış sanki yavrucak. :) Şu an son siparişlerim olan havlu ve tahtadan başlıyorum paylaşımlarıma. Ardından resimleri toparlayıp postları hazırlamaya,karınca modu çalışmaya, arayı kapatmaya devam. :) 

Kübra Hanım blogdan görüp bana ulaştı. :) Farklı bir tasarım istedi. Beraberce karar verip,yaptıkça resimlerle mailleştik. Yeni düğmelerimle süsledim. Bugün de kargoya verdim. Umarım beğenir. :)
Güle güle kullanılsın. Güzel tarifler,menüler yazılsın sıcacık mutfağında. :)
 En kısa zamanda görüşmek üzere. Hoşçakalın. :)


You Might Also Like

8 yorum

  1. bayıldım zaten puantiye hastasıyım harika olmuş

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş canım bayıldımm bu tahtaya ellerine sağlık çok yaratıcı

    YanıtlaSil
  4. merhabalar, blogunuzu kısa süre önce takip etmeye başlamıştım yaptığınız havlulara hayran kalıyorum. ben bir iki tane sizin modellerinizden kendime yaptım eğer izniniz olursa yakında açmayı hayal ettiğim bloguma da koymak isterim sizden bahsederek :)
    sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  5. @mor menekşeler Teşekkürler,bende aynı duyguları besliyorum puantiyeye. :)
    @Feyza Altunay Teşekkürler :)
    @Boşnak Kızı Çok teşekkürler :) :*
    @seher aydın Benim için tabiki problem olmaz. İsteye arkadaşlarla şablonumu da paylaşıyorum çoğu zaman. Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  6. bende bundan toz pembelisinden istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  7. bende bundan toz pembelisinden istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Esra hanım ellerinize sağlık çok güzeller :) Bayıldım

    YanıtlaSil