POLYESTER FİYONKLU VE KELEBEKLİ ÇAY TABAKLARIM :)

Perşembe, Kasım 07, 2013

İnstagram'da gördüğüm günden bu yana sahip olmak istediğim çay tabaklarım. :) Ben hazır boyanmışlarından sipariş etmedim. Çünkü bir çay tabağı için pek makul fiyatlara sahip değillerdi bence. :) Satıldığı yeri de öğrenince bir de Esoş'larla Eminönü'nde buluşunca hepimiz aldık bu polyester çay tabaklarından. :)

Ham halleri bu şekilde.Tanesini 3 liraya aldık. :) Bu da ig'de boyamadan önce renk fikir alışverişinde bulunmak için paylaştığım bir resimdi. :)
Kelebeklileri Recep'le ikimize aldım o yüzden iki tanecikler. :) Onlar kırmızı olsun istedim. 
Gidersem iki tane daha alıp tatlı açık bir sarıya boyayacağım. :) Polyester nasıl boyanıyor derseniz; akrilik su bazlı boya ile boyanabiliyor. Ben bir iki damla su ile boyayı seyreltip ponpon fırça yardımı ile boyadım. Tahta gibi boyayı hemen emmiyor az az sık aralıklarla 4-5 kat atmanız yeterli oluyor. Ponpon fırça ile boyadığınızda böyle küçük pıtırcıklar kalıyor ya onları dert etmeyin kuruduğunda iz kalmıyor. Sadece büyük pıtırcıkları yok etmeniz yeterli olur. Ponpon fırçanın ulaşmadığı yerleri ince uçlu bir fırça yardımı ile boyadım. Kuruduktan sonra da parlak sprey vernik ile vernikledim. Kurumadan tutmamanız önemli,CIA gibi parmak izinizi alıverir haberiniz ola. :D
Ben elimdeki renkleri beyaz ile açıp istediğim renkleri elde ettim. :)
 Bir de alıp boyamak isteyenler için adresi anlatmaya çalışayım. Mısır Çarşısı'nın giriş kapısından girip direk yukarıdan çıkınca karşıdaki sokağı takip ediyorsunuz.Yaklaşık 50 mt ilerledikten sonra solunuzda Sabuncu Han'ı göreceksiniz. İçerideki dükkanların son kısımında Altem Boya Hobi Evi var. Orada bu polyester çay tabağı ve bu çaytabaklarının büyük boy tepsilerini ve çeşit çeşit çerçeve,aksesuarları uygun fiyata alabilirsiniz,boya ve fırçalar diğer yerlere göre gayet uygun. :) Eğer İstanbul'da oturmuyorsanız internet üzerinden de satış yapıyorlar. İnstagram'dan altemboya_hobievi olarak aratıp sorarsanız yardımcı olacaktırlar. Çok ilgililer. :) Bu arada reklam yapmıyorum yanlış anlaşılmasın benim gibi arayıp bulamayanlara yardımcı olmak amacım. :)
İşte böyle çay tabaklarımın hikayesi. Şimdi severek kullanıyorum ben. Hoşçakalın efem. :)



You Might Also Like

42 yorum

  1. ayy çok tatlı olmuşlar ellerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı bunlar ben de malzemelerimi aldım hala bir şevk gelmesini bekliyorum boyama için bu tabaklardan da yapmalıyım bir an önce başlamalıyım artık :)

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş... Bir yerde daha görmüştüm Renk uyumları harika.. Umarım izmirde de bulabilirim boyamak için :)

    YanıtlaSil
  4. @Nazlı Dünyam Teşekkürler :) :*
    @Keçeli İşler Dükkanı Bence de başlamalısın elinde varsalar çünkü keyifle kullanman da lazım. :)
    @Resim Defterim İzmir'de de varmış bildiğim kadarıyla ama nerede var onu bilemiyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. bende ahşap boyama için malzemeler var canım bunları almam için öncelikle onları bitirmem lazım yoksa eşim yapmadığın şeyleri yine doldurdun diyecek.

    YanıtlaSil
  6. valla çok sevindim böyle ayrıntılı bilgiye ulaşmaya.. zira bende biraz pahalı bulmuştum internetteki fiyatlarını.. çok kolay görünüyor hem de boyamak...

    YanıtlaSil
  7. renk renk ne kadar tatlı olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  8. bayıldım ne kadar cici bunlar ellerine sağlık güle güle kullan...sevgiler

    YanıtlaSil
  9. @Keçeli İşler Dükkanı Bende de biri bitiyor öteki başlıyor,biri bitmeden de öteki başlıyor. :)
    @Esra Bana da bir çay tabağı için pahalı gelmişlerdi,arayıp bulunca paylaşmak istedim başka almak isteyenler olur diye,işine yaradıysa ne ala.:)
    @htchndr Teşekkürler. :)
    @meryem akdeniz Teşekkür ederim Meryem'cim daha cicileri senin olsun inş. :)

    YanıtlaSil
  10. Şıkmış tabaklarınız iyi günlerde kullanın.. Evet normal boyanmışları bana da biraz pahalı gelmişti..

    YanıtlaSil
  11. Canım eminönünde hobi yeri arıyordum yardımcı olduğun ve adres tarifin için teşekkürler,

    YanıtlaSil
  12. abla nerden aldın tabakları

    YanıtlaSil
  13. nerden bulabiliriz peki bunları ?

    YanıtlaSil
  14. @Sevgi Tekinalp Sonuçta onlar da bir emek vermiş ama kullanım amacını düşündüğümüzde sanırımöyle geldi hepimize.:)
    @Esra'nın Minik Elleri Rica ederim yazım amacına ulaşmış demek ki. :)
    @Nazan Türk yukarıdaki yazıda ayrıntılı bir şekilde anlattım Nazan Hanım. :)

    YanıtlaSil
  15. peki boya fiyatları nasıll,?

    YanıtlaSil
  16. @Lady Cute Küçük boyları 3 lira :)

    YanıtlaSil
  17. ayyy inanmıyorum size ne kadar teşekkür etsem az, iyi ki rastladım size yoksa 2,5 katı fiyat ödeyip alacaktım. teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. harikasınız öncelikle elinize sağlık süper olmuş hepsi bende yaklaşık 1 aydır bu tabaklardan istiyorum malum instagramda acayip moda oldu nerdeyse olmayanı dövecekler:) ben oturduğum yerde araştırdım kendim yapmak için sonuçta popular kültür o kadar para vermek istemedim fakat malesef hiç kimsenin bir fikrii yok:) size çok çok teşekkür ediyorum paylaşımınız ve verdiğiniz bilgiler içinn elinize ve yüreğinize sağlık mutlu günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  20. @Unknown İşinize yaramasına çok sevindim. Her gün bir teşekkür dua maili alıyorum.İyi ki paylaşmışım. :)
    @Tuğba M Teşekkürler :)
    @aslı gökçen Rica ederim Gökçen Hanım. Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  21. evet işte bende bu tabaklara sahip olmak istiyorum ama dediğiniz gibi fiyatları pek makul değil.kendim alıp boyamayı düşünüyorum.sizinkiler çok hoş olmuş.renklerine bayıldım.markaları ve renk kodları ne acaba :) birde kaç kat boya atmam lazım.su ile temas ettiğinde bozulma oldumu tabaklarınızda? verniklemeyi kaç kat yaptınız ? teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  22. peki bunlar su ile temas edince bozulma olmuyormu?

    YanıtlaSil
  23. merhaba,vernik kuruduktan sonra hemen kullanılabiliyormu?

    YanıtlaSil
  24. şu bilgileri vermişsınız ya cok teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  25. Süpersiniz... En kısa zamanda bende yapmak istiyorum. Teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  26. Süpersiniz. İnşallah en kısa sürede gidip bende almayı planlıyorum. İlaç gibi geldi paylaşımınız :) Sevgilerle kalın.....

    YanıtlaSil
  27. sabun yapımı ile ilgili fikirleniriniz varmı acaba :)

    YanıtlaSil
  28. teşekkürler verdiğiniz bilgiler için bende aldım tüm malzemelri ama fırsat oladı henüz...

    YanıtlaSil
  29. merhaba bunları boyarken fırca izi kaldı mı acaba kullandığınız fırça nasıldı? su değince kötü oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  30. Merhaba
    cay tabakları cok güzel aklım gitti bugun bende alıp denemek isityorum ama sormak istediğim bir şey var bunlar sıcak ile temas edince boyası bozulmuyor mu

    YanıtlaSil
  31. Merhaba çok şeker olmuş bunlar acaba üzerine sıcak birşey koyulduğunda boyaya zarar vermıyor mu yada vermemesi için bi yöntem var mı?

    YanıtlaSil
  32. Merhaba
    Çok şeker hepsi Bunları üzerine sıcak bardak koyarsak boyası çıkmaz mı boyadıkdan ne kadar bi süre sonra kullanılır ?

    YanıtlaSil
  33. Güzel yorumlarınız için teşekkürler. Boyası çıkmadı fakat ben yıkarken sert bir yere çarptım verniği azıcık attı bir tanesinin oraya çay döküldüğünde rengi biraz değişti küçük bir bölümünün. o bölümü kazıyıp tekrar boyayacağım. :)

    YanıtlaSil
  34. Merhabalar , bloğunuzu yeni keşfettim ama bundan memnunum :) çok hoş paylaşımlarda bulunmuşsunuz... polyester tabakları nereden aldıgınızı öğrenebilir miyim acaba yakındalrda emınonune gıdecegım de :)

    YanıtlaSil
  35. Daha önce heves edip birkaç tane çay tabağı aldım ama dediğiniz gibi fiyatları makul değil. Çay tabağıydı tepsiydi derken cezbediyor insanı. Kendim yapmaya karar verdim bende, sizden aldığım bilgilerle Eminönü nün yolunu tutacağım :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. esra hanım merhaba çay tabaklarınız rengi çok hoş kırmızıya bayıldım sipariş alıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  37. esra hanım çok güzeller hepsi birbirinden güzel kırmızıya da bayıldım sipariş alıyor musunuz? bebeğim olduğundan yapmaya zaman yok :(

    YanıtlaSil
  38. @lazpar Maalesef sipariş alamıyorum, famat instagramda satisi cok yapiliyor. Polyester tagiyle aratirsaniz karsiniza cikar mutlaka. :)

    YanıtlaSil
  39. instagram kullanmıyorum googledan arattım sizin ürünlerinizi gördüm ber de her yerde renkler farklı sizinkiler gibi güzel değil :)

    YanıtlaSil
  40. Merhaba esra hanım sizi yeni yeni takip ediyorum çok güzel işler yapıyosuuz ben pazar günü eminönüne gittim polyester tabak alacaktım ama malesef kapalı pazar günleri kapalı oluyormuş elim boş döndüm en azından sizin tarif ettiginiz yeri buldum inş bidahaki sefere hafta içi giderimm 😀

    YanıtlaSil
  41. arkadaşlar polyester çay tabakları tepsiler peçetelik her renk yapıp uygun fiyattan satıyorum sayfamı inceleyebilirsiniz...http://ahsapdesign.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  42. harika olmuş gerçekten. elinize sağlık. ben de annem için bunlardan almayı düşünüyorum. sanırım en uygun fiyatlar http://hobialemi.com da.. instagramda falan pahalıya satıyorlar. fikir için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil