@esranindukkani'na HOŞGELDİNİZ EFEM! :)

Perşembe, Kasım 21, 2013

 Merhabalar bugün siparişlerimi kargoya verdim. Güneş ışığını kaybetmeden resimlerimi çekmeye çalıştım. :) Havlularım çok beğenilince dükkan açmaya karar vermiştim instagram'da. Sonrasında beğendiğim ürünleri de eklemeye karar verdim. Talep olur mu olmaz mı nasıl gider diye düşünmedim değil. Şükür güzel gidiyor. :)
 Bende her yerde bulamayacağımız şeyler seçip ekliyorum dükkanıma. :)

 O yüzden geniş bir ürün yelpazem yok. :)
 Bu peçeteliği gördüğüm gibi bayılmıştım. Ne alıyorsam kendime de bir tane ayırıyorum ama çok istek olunca o da gitmişti. İkinci siparişimden ayırdım bende kendime. :)
 Bu askılar da cici mutfaklar için. :) Lacivertli bir tanesi de benim mutfağıma ayırdım bile. :)


 Kuşlu anahtarlığı ilk başta nette satış yapan sitelerde görmüştüm. Siteye güvenemediğim için almamış sonra da English Home'dan ferforje bir anahtar askılığı almıştım. (Ki çok ta uçuk bir fiyata sahiplerdi.) Hali hazırda kullandığım başka bir tane de olunca sevip sevip yerine bırakmakla yetiniyorum bu cicişleri. :)
 Minik serçeler düdük olarak ta kullanılabiliyor üstelik. :)
 Banyo içlerinde lif vs asmak için,ya da mutfakta el havlusu asmak için bu kalpli askılar da dükkanımda. :)
 Silikon bardak altlıklarından ilk başta eşim bana süpriz yapıp sipariş etmişti. Sonrasında instagram'da çekiliş yaptığımızda canım Selin'im bana çıkınca; onun çeyizine gitmişti bu güzellikler. Bir çok ta soran olmuştu öyle öyle oluştu bu dükkan fikri. :) 
 Dantel görünümünden dolayı da epey talep gördü. İki kez sipariş ettik. 
 Şimdi ikinci siparişin gelmesini bekliyoruz. :)
 Yine silikon bir bardak altlığı takımımız. Adını Sofra Çiçeği koydum. :)
 Kupa ve sürahi kapaklarından elimde kalanlar. :) 
 En çok sipariş aldığım ürünü sonra sakladım. :) Aslında maliyeti pahalı olduğu için dükkana ekleyip eklememekte kararsız olduğum bir üründü. 
Fakat açık ara önde gidiyor siparişlerim. :) Gelecek olan 3 siparişim bile almak isteyenlere ayrılmış durumda. :) Kardeşim bile çok istediği halde ayıramıyorum bize. Önce talepleri cevaplandırıp sonra bize alabileceğim galiba. :)
Yeni model ve siparişlerimiz de yolda. İlk başta elime ulaşmadan paylaştığım için biraz problem yaşadım. Artık ürünler elime ulaştıkça paylaşıp anında almak isteyenlere döneceğim. Eğer sizin de istediğiniz bir ürün varsa esranindukkani@gmail.com'dan bana yazıp ulaşabilir,bilgi alabilirsiniz. :) @esranindukkani adıyla da ig'de aratıp ürünleri inceleyebilirsiniz. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

13 yorum

  1. her şey çok güzel de ben bir şey sormak istiyorum cevap verirseniz :) Blogunuzda kullandığınız yazı tipi nedir :)

    YanıtlaSil
  2. @Seçil Duran Seçil Hanım teşekkür ederim yalnız blog şablonumu eşim yaptı o konuları hiç bilmiyorum hatta yazı yazarken o bölümleri hiç karıştırmamaya çalışırım yanlış birşey yapıp bozmamak için. :)

    YanıtlaSil
  3. @Seçil Duran Rica ederim keşke yardımcı olabilseydim. :)

    YanıtlaSil
  4. @İki Şehir Bir Meryem Sağol canım benim :) :*

    YanıtlaSil
  5. @SeRRa Hanım esranindukkani@gmail.com'dan bana yazarak istediğiniz ürün hakkında bilgi alıp,sipariş verebilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  6. çok zevkli seçilmiş ürünler ;)

    YanıtlaSil
  7. @Tugba M Teşekkürler Tuğba'cım. :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar, bloğunuzu ve haliyle bu cicileri sattığınız dükkanınızı yeni keşfettim :) Hayırlkı olsun, bardak altlıklarına ve peçete yüzüklerine bayıldım.. Takipteyim bende beklerim sevgiler :))

    YanıtlaSil
  9. @SeaBelle Cinar Çok teşekkürler,her zaman beklerim. :)

    YanıtlaSil
  10. cupcake figürlerine bayılırım bende çok zevkli bu üründe. Yalnız merak ettiğim halınız :))) rengi modeli tam english home tarzı yani tam benlik. O nereden acaba desem ayıp mı olur :))))

    YanıtlaSil