KİŞİYE ÖZEL ÇARPI İŞİ HAVLULARIM VE SİPARİŞLERİM :)

Cuma, Kasım 15, 2013

Bu aralar havlular ve iplerle, arada da boyalar ve vernikle haşır neşirim. :) Mutfak için hazırladığım Menü Tahtası'na takım olarak bu minnak havluları tasarlayıp,işledim. :) İlk hediyem EmrEsra blogunun sahibesi için oldu. :) Henüz bir gün ayarlayıp görüşemedik ama en kısa zamanda görüşmek üzere diyorum. :) Yuvasına gitsin dimi bu havlucuk artık.:)
Havlulara kendi imzamı seçtiğim ve kullandığım düğmelerle atmak istedim. Çok ta güzel düğmeler buldum. :) Buldukça da yeni birşeyler çıkıyor ortaya. Şimdilik üç modelimiz var. Yakında Kitchenaid'li ve mutfak terazili modellerimiz de gelecek. :)

''Yine mi Esra?'' demeyin. Bu da benim havlum. :)  Esra adını heryere yazdığımı düşünmenizi istemem. Doksanlı yılların sonlarına doğru dünyaya gelen her kız bebekin adı Esra konulmuş olabilir galiba. :) 
 Sevgili arkadaşım,Esra'da tahtasına eş olsun diye bu fırınlı modelimden sipariş etti. Bende çabucak ona hazırladım. :)
Sonrasında kardeşi Ebru'nun doğum günü için mor renginde Menü Tahtası ve havlu istedi. Böyle bir model daha tasarladım düğmelerle. :)
Sıcacık dumanı üstünde. :)
 Liseden arkadaşım Şerife'de şu an nişanlı. O da havlunun morlusunu istedi. ''Araya pembeleri katayım mı?'' dedim. ''Sana bırakıyorum,zaten güzel yaparsın.'' dediğinde elbette kendimi daha rahat hissedip en güzelini yapmaya çalıştım. :)
 Sezen Hanım'da kırmızılı havludan yana yaptı tercihini. Pasta da bir değişiklik yaparak sadece. :) Kuşlu tuzluk siparişi de gelince Sezen Hanım'ın mutfağına doğru yol alacak bu güzellik. :) Bu arada dükkanımda sadece havlu ve menü tahtası yok. Bir çok değişik ürün var. Burada paylaşana kadar ben, merak ederseniz instagram hesabıma alabilirim sizi  @esranindukkani :) 
Bir de Zehra'cığıma bu havludan hazırladım. Trabzon'lara gönderdim bile. Resmini çekemedim maalesef. Ama beğenip,güzel sözler söylemesi beni çok mutlu etti diyebilirim. :)
Hepimiz güle güle ,güzel günlerde kullanalım inşallah. :)
Sipariş etmek isterseniz; esranindukkani@gmail.com'dan ulaşabilir,bilgi alabilirsiniz. 



You Might Also Like

8 yorum

  1. Çok güzel görünüyor:)
    Mutfakla ilgili şablonları nereden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Esra Hanım,
    Ellerinize sağlık çok güzel olmuş, çok beğendim.
    Birşey sormak istiyorum, o havlulara etamin bezini siz mi dikiyorsunuz yoksa havluların kendi şekli mi o şekilde?
    Bir de, düğmelere bayıldım, Ümraniye taraflarından bir yerden aldıysanız adresi sormamda bir sakınca var mı?
    Hayırlı Cumalar :)

    YanıtlaSil
  3. Esra'cım çok beğendim hepsini maşallah sana ! Azmin hiç bitmesin canım.. Ben de seviyorum çarpı işini ama senin kadar vakit ayıramıyorum malesef... Seninkilerin hepsi çok güzel olmuş... Alanlar güle güle güzel günlerde kullansınlar inşalah

    YanıtlaSil
  4. ama ama bunların hepsi çok şeker sahibeleri güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. @yağmur gültekin Yağmur Hanım esranindukkani@gmail.com'a yazarsanız siparişinizi alabilirim. :)

    YanıtlaSil
  7. @beyza aydin baser Teşekkür ederim Beyza'cım. Kanaviçe Serisi'nin Mutfak adlı kitabını alabilirsin. Bir de google görsellerde kitchen cross stitch ve mutfak aletlerinin değişik varyasyonlarıyla aratırsan bulabilirsin. :)
    @Yeniler Kendini Hayat Hayır bu böyle etamin kumaşıyla dokunmuş hazır bir havlu. :) Düğmeleri de Ümraniye'deki kumaşçılar sokağındaki büyük düğmeciden alıyorum. Hani yer altında olan. Oranın sahibi üst katını da almış orası 2 katlı olmuş. Bu düğmeler de üst katın girişindeki kirişte asılı. :)
    @Süba Arslan Teşekkür ederim Sübaaa :) Evde olunca zamandan bol birşey olmuyor ama şu an bende zaman darlığı çekmekteyim. :)
    @htchndr Teşekkür ederim canım amin. :)
    @Feyza Altunay Bakan gözler de tatlı olsa gerek. :)

    YanıtlaSil