MUTFAK MENÜ TAHTASI :)

Perşembe, Ekim 24, 2013


Merhaba blog arkadaşlarım. Bu yazıyı Çarşamba günü yayınlamayı planlamıştım ve bir çok yazıyı da daha öncesinde; fakat artık teyze olmam hasebiyle ve yeni giriştiğim iş sayesinde bloga ayıracak vakti pek bulamadım kendimde.Ya da ig'de tembellik yaptım diyebilirim bir itiraf mahiyetinde. :)
Öncesinde de blogda yaptığım aşçıları burada paylaşmış malzeme tedariği için beklediğimden bahsetmiştim. Sonrasında malzemeler geldi ve bizim aşçılar mutfak duvarlarını süslemeye hazır ve nazır hale geldiler. :) Bir de havlu takımı var o da pek yakında blogda olacak,güzel bir fotoğraf çekiminin ardından. :) 

Güzel birşey yapıp onu sevdiklerine hediye etmemek olmazdı sanırım. :) Arkadaşım Büşra'ya en sevdiği renk olan maviyle bir mutfak menü tahtası hazırladım. En kısa zamanda hayırlısıyla yuvasını kurar mavili mutfağında bizi ağırlar inşallah. :)
İnstagram'ın benim açımdan en güzel kazanımlarından biri orada kurduğum arkadaşlıklar. Biri de Esoş'um. :)
Bu tahtayı onun güzel pembik mutfağı için hazırladım. :)
Kuzenimin güzel eşi Edibe'ye de bana olan desteği ve verdiği cesaretten dolayı teşekkür ederim. :*
Abim Zeynep'in yoğurtlarını yemesin diye buraya not da yazabilirsin Edibe. Çok amaçlı yani.Ben de öyle kulanıcam. :)
Eee o kadar işleyip can kardeşe yapmamak olmazdı bu da Kübüli''nin ki. :)
Ayşe Meyra'mızın kırkında güzel bir menü yazarız artık beraber. :)
Biraz geç kalmış yumurta kapıya dayanmış olabilir ama bu mutfak menü tahtasından  kazanmak isterseniz; instagram hesabım @esranindukkani ni takibe alıp, galeriden beğendiğiniz bir resmi @esranindukkani ve #esranindukkani olarak etiketleyip çekilişi duyurmanız yeterli. Çekiliş 25 Ekim gece yarısına kadar devam edecek. :) 
Eğer ben sipariş etmek istiyorum diyorsanız esranindukkani@gmail.com'dan bana ulaşabilirsiniz. :)
Kişisel instagram hesabım ise @esraninblogsesi
Hoşaçakalın efem. :)

You Might Also Like

15 yorum

  1. ayy çok güzeller bunlar.bayıldım.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. @Feyza Altunay Teşekkür ederim Feyza'cım. :) Bende çok olumlu geri bildirimler ve siparişler alıyorum. Çok sağol güzel yorumlarınla yalnız bırakmadığın için. :)

    YanıtlaSil
  4. @resim defterimm Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzell yaa valla içim gitti, cesaretimi toplarsam ben de karatahta yapıcam kendime :)

    YanıtlaSil
  6. Bir de, şu kenarlarını nasıl püskül püskül yapıyorsun etamin kumaşının canım?

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyorlar.. maşallah ne beceriklisin :)

    YanıtlaSil
  8. nerdesin sen yafff :) postlarını özlüyorum resmen. yine çok cici yaptıkların maşallah:)

    YanıtlaSil
  9. @ask Teşekkürler :)
    @Yeniler Kendini Hayat Yap tabi kendimininkinin bitmiş halini yayınlayamadım ama kullanmak için sabırsızlanıyorum. :) İki sırasını her köşeden söktüğünde püskül oluyor canım. :)
    @Esra Teşekkür ederim canım.Öyle kendimce uğraşmak yeni şeyler üretmek hoşuma gidiyor.Aslında zor değil hepimizin yapabileceği şeyler.Sadece emek vesabır gerek. :)
    @Evim Benim Atölyem Çok sağol canım.Bende yazmayı özler oldum ama instagram'a fena takıldım.Sende gelsene.:)

    YanıtlaSil
  10. muhteşeeeem ay çok zevkli bi iş yaaa :)

    YanıtlaSil
  11. @esra'nın minik elleri Evet gerçekten keyifli bir iş. :)

    YanıtlaSil
  12. Elinize sağlık bayılldımm..Tahtayı nerden temin ediyorsunuz?

    YanıtlaSil
  13. Elinize sağlık tahta temini ike ilgili bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  14. Merhaba tahtayı marangoza kestirmiştim. Hazır olarak bir yerde mevcut değil maalesef.

    YanıtlaSil