AHŞAP BOYAMA EKMEK KUTUMUZ HAZIR :)

Perşembe, Ekim 24, 2013

Eşim her zaman işe giderken ya da gitmek sözkonusuyken ''Ekmek parası kazanmaya gidiyorum.'' der. Bu ekmek kutusunu yaparken dedim ikimizin adı yazılı olsun o zaman. Ki onun da çok hoşuna gitti bu durum. :)
Ekmek kutusunu mahallemizdeki hobi eşyaları satan dükkandan almış,boyamıştım. Harıl harıl bu küçük seramik objeleri arıyordum. Sonrasında Özge'min yaptığını görünce çok sevindim. Hemen konuştum. Canım arkadaşım istediğim gibi isimleri ve ekmeciklerimi hazırladı. Hemde buluştuğumuzda bana hediye etti. :)


Aslında hediye edeli çok oluyordu fakat isimleri yapıştırdığım küçük ahşap panoyu bir türlü kestirememiştik. Mutfak menü tahtaları için hazır marangoza gidilince o da halloldu şükür.Benim de bir projem daha bitmiş oldu. :)
Eee tabi bir tek boyayıp verniklemekle hallolmadı herşey. :) Sonuçta yiyeceğimiz ekmeği sağlıklı bir ortamda saklamak gerekir diye düşündüm. Boyaya da maruz kalmasını istemediğim için kapağıa duck kumaşı amerikan cırtcırtla geçerek bu işlemi hallettim. :)
İçine de aynı şekilde köşelerine yerleşecek bir iç kılıf diktim. Sert tarafını ahşap kısma silikonla yapıştırdım. Yumuşak tarafını da kumaşa diktim. 
Kolay yıkanabilme için de bu cırtcırtlar çok kullanışlı oldu kanımca. :)


Tabi Özge sadece ekmekleri değil kapı süsü,süt ve saksıları da hazırladı bana. Ben de saksılara çiçekleri ilave ettim. :)Altta  fiyonk yaptığım ot ipinden emin olmadığım için silikonla yapıştırmadım. Şimdilik böyleyiz. :)
        İnş taşındığımızda mutfağımızı istediğimiz gibi yaptırıp kullanmaya başlayacağım ekmek kutumu. :)
Kapımız da her zaman misafirlere açık. Beklerim efem. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

19 yorum

  1. bayıldım, çok güzel olmuş bu:))

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli ve özenli olmuş, bayıldım..En kısa zamanda özlemini duyduğunuz mutfağınızda kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Esracığım,nan bayıldım,özellikle de iç kısma yaptığın kumaş ve minyatürler harika olmuş.Benim de boyayasım geldi şimdi.Ellerin dert görmesin. :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglık cok guzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  5. Ay çok güzel olmuş. İnstagramda da görmüştüm :) Ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  6. Ayy ne kadar da güzel bir ekmek kutusu bu böyle çok beğendim. İnşallah gönlünüzce bir mutfağınız olur ve orada kullanmanız nasip olur.

    YanıtlaSil
  7. bayıldım yine! senin mutfak kırmızı olacak anlaşıldı :)

    YanıtlaSil
  8. bayıldım....bende istiyorum...

    YanıtlaSil
  9. @ilkmuh Teşekkür ederim. :)
    @alev mutfakta Hepimiz özlemini,isteğini duyduğumuz güzel ne varsa kavuşalım inş. Teşekkür ederim güzel sözlerin için. :)
    @Rabia Çelik Çok teşekkür ederim Rabia. :) Senin benden de güzel yapacağına eminim. :) Bende havlu yapımını izledim Eline Sağlık programında çok güzel ve pratik bir yöntem. Aklımda. :)
    @Merve Yıldız Teşekkür ederim. :)
    @Ezgi Özen Sağol Ezgi'cim,işte normalde yaptığım gibi ilk iş bloga yüklemek olurdu şimdi ilk iş instagrama yüklemek olunca burası aksar oldu. :)

    YanıtlaSil
  10. @Keçeli İşler Dükkanı Çok sağol canım. :) :*
    @Evim Benim Atölyem evet canım orayı da pembe yaparsam bende pembeden soğuyabilirdim. Mutfakta da canlı renkleri seviyorum ondan kırmızı olacak inş detaylar.Dolaplar da bembeyaz. :)
    @Aslı Pakoğlu Teşekkür ederim,öyle zamanımı aldı ki bir arkadaşımın ricasını kıramadım ona hazırlıycam sadece. :)

    YanıtlaSil
  11. beni öyle bir özendiyorsunki böyle cici şeylere :) çok güzel

    YanıtlaSil
  12. @htchndr Teşekkür ederim Hatice bu özen yapmana vesile oluyorsa ne güzel. :) bende blogları dolaşa dolaşa heves sarmıştımilk başta bu işlere. :)

    YanıtlaSil
  13. Canım çok beğendim bende yapmak istiyorum şuanda ama elimdekileri bitirmem gerek ilk önce... :) bu arada özge hanım figürleri benim içinde yapabilirmi satışı var mı instagramda istek gönderdim ama.

    YanıtlaSil
  14. @Esra'nın Minik Elleri Esra'cım hazırlar tabi ki instagramdaki adını söylersen ben de iletirim. :)

    YanıtlaSil
  15. Ben bunu çoook beğendimmm..sipariş üzerine yapıyormusun cnm yapıyorsan fiyatı ne kadar bilgi verirsen senirim..

    YanıtlaSil
  16. tek kelimeyle bayıldım harıkasınız nasılda aklınıza gelir böyle yaratıcı şirin şeyler çok beğendim bende istiyorum :) ekmek kutusu ve menü listesi ne kadar acaba öğrenebilirmiyim lütfen

    YanıtlaSil
  17. samyelim_1992@hotmail.com a mail atıp bilgilendirirseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  18. bende istiyorum bundan yaa harikasınız maşaAllah
    kendindenhunerli@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. cokkk guzell...ben de fiyat alabilir miyim
    garcanbehice@gmail.com

    YanıtlaSil