ÇARPI İŞİ AŞÇILAR VAR BU POSTTA! :)

Çarşamba, Eylül 11, 2013

Evett bu aralar elimde iğne iplikle geçiyor gecem gündüzüm. :) Bir de ortaya böyle güzellikler çıkınca yaptıkça yapasım geliyor. Bu şeflerle benim çok güzel bir projem olacak inşallah. Şu an malzemeleri tedarik etmeye çalışıyorum. Bittiğinde paylaşmak için sabırsızlanıyorum. :) 
Söylemeden geçemeyeceğim alttaki mutfak terazisinin aynısından sipariş verdim. İstedim ki mutfağımda hem kendi, hem şablonu bulunsun. Nette aradım aradım şablonunu bulamadım. Yapılmış bir kanaviçe resmini buldum,yakınlaştırarak zorla yaptım. :)  Herhalde gözlerim numaralanmıştır bunu yapana kadar. :D

 Hediye almayı da vermeyi de çok sevdiğimden malzemeleri alana kadar sevgili arkadaşım Esra'nın mutfağına uygun pembeli olarak çalıştım. :)
Kız kardeşim Kübüli'min mutfağına da yaptım bir tane. :) Bakmayın hemen yaptım bir tane dediğime. Sadece bir tanesini işlemek iki günümü alıyor. Ama çarpı işini sevdiğimden sorun olmuyor,zevkle yapıyorum. :)
Tabi isim yazma aşaması ortalamaya çalıştığım için epey uzun sürebiliyor. Bu turkuazlı aşçının sahibi acaba kendini tanıyabilecek mi merak ediyorum. :) Şimdilik bir ses vereyim dedim. Boş durmuyorum haberiniz olsun diye. Pazartesi de minik bir üye katılacak gibi gözüküyor ailemize. Teyze olmaya ramak kaldı. Heyecanlıyım.Hoşçakalın. :)
Aşçılar bittiğinde ne olmuş diyorsanız buraya buyrun. :)



You Might Also Like

21 yorum

  1. çok tatlı :) çeyizi böyle birşey yapmam lazım. ellerine sağlık süper

    YanıtlaSil
  2. Esra'nın menüsüne bayıldımmm maşallahh süper olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  3. @resim defterim Teşekkürler. İstersen şablonunu atabilirim. Biraz daha beklersen nasıl kullanacaığımı görüp ona göre de hazırlayabilirsin. :)
    @Yasemin Çok teşekkür ederim. :) :*

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten mi? çok sevindim :) şablon için şimdiden çook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Esram o tartıyıda nasıl buldun azmine hayranım çok beğendimmm bitmişinide merakla bekliyorumm harika bişey olacak harika fikirlerinide senide seviyorum cansın :*

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. esracım döktürmüşsün yine çok güzel olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  8. @resim defterimm Çoktan ulaştı şablonlar. Güzel günlerde işlemen dileğiyle. :)
    @Özgenin Renkleri Aaa istedim mi elimden kurtulması zor biraz. Yeter ki isteyeyim. :) Oyy bende seni çok seviyorum canım arkadaşım. Bebiş bi katılsın aramıza,teyze olup döneyim. İlk isteğim seni davet etmek,bol bol sohbet etmek olacak. :)
    @gooogoook Çok teşekkür ederim. :)
    @Nazlı Dünyam Çok sağol. Senin de eline sağlık güzel güzel yorumlar yazıp mutlu ediyorsun beni. :) :*

    YanıtlaSil
  9. Pek bir şirin olmuş;) Böyle güzel işleri görünce benim de şu çarpı işine bir el atasım geliyor ama... Vakit sıkıntım var biraz sanırım:(

    YanıtlaSil
  10. Tartı harika olmuş yaa çok beğendim, gözü bozmaya değer dermişim, şaka tabii :D :D

    Bak bana hediye göndermek istersen hiiiiç uğraştırmam seni, bana farklı bişi yapmana gerek yok, kendine yaptığını gönderebilirsin, adaşız ne de olsa :) :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Esraacımm bunları çok beğendim, bu yaptığının şablonunu bana da gönderirsen sevinirim, hatta varsa başka cici şablonlar mutfak için... etamine yeni başladım çok sevkli bir uğraş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  12. Çok cici olmuş bunlar
    Hayran kaldım:)

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize saglık. Cok basarılı. blogunuzda bir o kadar keyıflı. :) Blogumdakı cekılıse davet etmeye gelmıstım aslında ama bloga kapıldım. :)

    YanıtlaSil
  14. @beyza aydin baser Akşam tv açık,çay keyfi modundayken yapılabilir bence.:) Ama çayını bir türlü sıcak içemezsin. Dur şurasını da yapayım derken hep soğutuyorum çünkü ben. :) Ama bir denesen bir de sevsen elinden düşmez. :)
    @Esra Gözüm iple çok uğraştığımdan mı nedir iki gündür kızarık. Şaka değil bu gidişle gözler bozulacak gibi. Allah'tan yeni muayne olmuştum. Doktor ''Şahin gibi görüyorsun. Sadece alerjik gözlerin demişti.'' :)
    Şimdi kuzenimin eşine hediye olarak hazırlıycam. İsteyen isteyene. Ama benim de güzel planlarım var. Eğer istediğim gibi olursa. :)
    @Yeniler Kendini Hayat Yorumlara hemen dönemediğimden senin şablonu çabucak göndermiştim bile. Güle güle güzel günlerde işle. :)
    @Pumpulinin Mutfağı Teşekkür ederim. Daha güzelleri senin olsun. :)
    @Merve Yıldız Çok teşekkür ederim. Blogumu sevmenize çok çok sevindim,mutlu oldum. :)

    YanıtlaSil
  15. çooook güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. çook tatlı olmuşlar bayıldım ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. @mutlu yuvam Çok teşekkürlerrrr :) :*
    @zeliha çiftçi Çok sağolun. :) Bende güzel yorumunuza bayıldım. :*

    YanıtlaSil
  18. bunlar harika olmuşş ellerinize sağlık :)))
    blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. sizi takibe aldım.
    sizi de bloguma beklerim
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. Bloğunuz da bu etaminler de ne kadar cici böyle. Bayıldım doğrusu.
    Acaba rica etsem bana da yollar mısınız bunun şablonlarını özellikle de harfler çok güzel olmuşlar mail adresim perineseli@gmail.com
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim Neşeli Peri mail adresine yorum geldiği gibi; gönderdim. :)

    YanıtlaSil
  21. İsminiz çok güzel, hem de benim biricik canım kardeşimin ismi. Etamine merak saldığımdan beri hep araştırmaktayım. Çok güzel işler çıkıyor elinizden maşallah. Bu havluları yapmak 2 günümü alıyor demişsiniz ya beni perişan ettiniz, ben küçüçük bir kelebeği bile 1 haftadan fazla sürede işledim. İşledikçe hızlanmazsam işim zor. :(( Harfleri nasıl işliyorsunuz? Eliniz de büyük küçük harf şablonu varsa ve bu güzel mutfak şablonunuzu benimle paylaşır mısınız acaba?
    e-mail adresim esentokad@hotmail.com.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil