BİZİM EVDE KAFESLER BOŞ, KUŞLAR ÖZGÜR! :)

Pazartesi, Eylül 16, 2013

Daha önce şurada ve burada yapım aşamalarını paylaştığım kuş kafesi ve güvercinlerim nihayet kırlent haline büründü. :) (tıklayıp şablonlarını alabilirsiniz.) Kendim dikmeye kıyamamış; komşumuz Şerife Teyze'nin sabrına güvendiğim için ona emanet etmiştim. Eline sağlık. Kumaşından dolayı zorlandı fakat yine de yılmadı,çok güzel ve temiz bir dikiş yaptı. :) 


Evleneli 2,5 yıl oluyor. Zaman geçtikçe insan evde ufak ufak değişiklikler yapmak istiyor. Bu değişiklik beni çok mutlu etti. Üç ay boyunca verdiğim emeğe,yaptığım hesaplara değdi. :) Hesap derken şablonları,çerçeveleri ortalamaktan bahsediyorum. Çarpı işinin en zor kısmı bu olsa gerek. Hesapları yaptıktan sonra gerisi kolay,daha doğrusu zevkli. :)
Kırlent kumaşlarını koltukla aynı renk seçmedim. Duvar boyasına uygun renkte pembe bir döşeme kumaşı aldım. Amacım ortamla bütünleşmelerini sağlamaktı ki olmuş gibi gözüküyor. :)

Çift taraflı kullanabilmek için fermuarları kırlentin arka kısımlarına değil yan kısımlarına gelmesini istemiştim. Yazık kuşlarım hemen beyaz beyaz kirlenmesin dimi tv keyfi yaparken? :) Arka taraflarına da bir hareket katmak aklımda ama şu an çok farklı uğraşlar içerisindeyim. Aklıma da güzel ve kullanışlı bir fikir gelebilmiş değil. (bir köşesine küçük küçük tığ işi çiçekler hariç.) :)
Cuma günü annemlere gittiğimde elime geçtiler. Ancak dün gece vakit bulup ütüleyebildim. Bir de geçirdim baktım. Bizim kırlentlerin içi kullana kullana sönmüş,azalmış.Hepsini söküp doldurdum. El dikişi ile kapattım. :)
Sabah ta ilk iş resimlerini çektim.Ortam küçük olduğundan fotoğraflarını istediğim gibi çekemedim bir türlü. Benden şimdilik bu kadar hem çok işim,hem çok planlarım var.1-2 hafta içerisinde güzel bir haber ve güzel bir çekiliş ile burada olmak temennim. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

8 yorum

  1. Harika olmuş, ellerine sağlık :) koltuklarla uyum zaten çok iyi... Evde kafesler boş kuşlar özgürde slogan gibi olmuş (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil
  2. azmin zaferi desene maşallah becerip uğraşıyorsun ben varya asla yapamam heralde zora gelemem :)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim esracımm güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar şirin bir evin var, çizgi film şeysi gibi :)) Küçücük kutu gibi ama rengarenk :) Kırlentler de değişik bir hava vermiş :) Güle güle tc keyfi yaparsınız inşaallah :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım ben bu yastıklara çok özeniyorum işlemeye korkuyorum hesaplaması zor boşver diyorlar.ama böylede görünce hevesleniyorum.kuş kafes tam benim dünyam.emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. ben de bu kafesli şeyleri alacakken hep kuşların özgür olması gerektiği geliyor aklıma alamıyorum :))) çok güzel olmuşlar ellerine sağlık..ortama hem hoşluk katmışlar hem de uyum sağlamışlar..

    YanıtlaSil
  7. @Resim Defterim Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim. :) Evet ikisine baktığımda aklıma böyle bir başlık geldi.Yazdım gitti. :)
    @Nazlı Dünyam Sanırım çarpı işini sevdiğimden,zor gelmiyor. Yoksa ben de sıkıya gelenlerden değilim. :)
    @Yeniler Kendini Hayat Teşekkürler. :*
    @Bir Öyle Bir Böyle Cidden mi,inşallah kendim evime yansımışımdır. :) Çok teşekkür ederim evet ters çevirip çoktan başladık keyif yapmaya. :)
    @tugba yıldırım Bence cayıp yarıda bırakmayacaksan başla. :) Evet kuş kafeslerini bende çok seviyorum. Salonda da ferforjeden var bir tane. :)
    @güzel şeyler dükkanı Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim. Boş kafeslere gittiği için elim problem etmiyor alıyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık.Çok güzel ve şık olmuş sevgiler..
    http://semadanlezzetler.blogspot.com/

    YanıtlaSil