HASTANE ODASI İÇİN KAPI SÜSÜ :)

Perşembe, Ağustos 29, 2013

Merhabalar. Yiğenim için hazırlık aşamalarından paylaşımlara devam. :) Hazır ürünlerden ziyade el emeği olan,orjinal şeyler yapmayı planladık kardeşimle. Beraber olduğumuzda da beyin fırtınası yapıp istediğimiz sonuca ulaşabiliyoruz. ''Hııhh şimdi oldu işte!'' diyince ikimiz; tamamdır artık. :)
Kapı süsü için Eminönün'nden köpüklü ''Ben geldim.'' yazan bir süs aldık,ek olarak alta bu isim çerçevemizi koyup,kapıyı da tülle sarıp süslerimizi yerleştirince; işlemimiz tamam olacak. :)

Yapım aşamasına gelince; bizim Ikea'dan aldığımız çerçevenin içinde böyle küçük bir aparat bulunuyordu. Eğer yoksa 1,5-2 cm genişliğinde çerçevenin içinden ölçerek, böyle kartondan bir kalıp çıkarabilirsiniz kendinize. :) Bu aparatı bütün köşelerinden 3'er cm büyük bir kumaşın içine yerleştiriyoruz. Resimdeki gibi ilk tarafı silikon ile yapıştırıyoruz. Diğer ucu yapıştırırken dikkat etmemiz gereken nokta içinde şişirilmeye fırsat bırakacak kadar bolluk bırakmamız. Kumaşın ucundan silikona yapıştırıp içinde o boşluğu bırakıyoruz. Sonra diğer taraflarıda silikonla yapıştırıp,fazlalık kumaşları temizliyoruz. Çerçevenin içine yerleştirip,silikonla muntazam bir şekilde dolduruyoruz. :)
Gönlümüze göre süslüyoruz. Danteller bebeklik kundağımızdan. :)
Sonrasında odasında da kullanabiliyoruz hem. :) 
Hoşçakalın,musmutlu kalın. :)


You Might Also Like

16 yorum

  1. harika bir çalışma olmuş, emeğinize sağlık.

    Kendi el emeğiniz olması ayrı bir değer katıyor.

    YanıtlaSil
  2. bayıldım beyin fırtanınız fevkaledeymiş Esracım :) emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. @Ays Çok teşekkürler. En güzeli de el emeğimiz olması,muhteşem,kusursuz olması gerekmiyor ki. Emek vermek yetiyor. :)
    @Nazlı Dünyam Çok sağol canım. :) :*

    YanıtlaSil
  4. El emeği desen var, fikir desen var, beceri desen var :)

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuş. ellerinize sağlık. el işlerini çok seviyorum. ah bir de oğluşlarım izin verse :)

    YanıtlaSil
  6. @Yeni Bir Hayata Adım Adım Güzel yorumunuz için çok çok teşekkürler. :)
    @pervin Herkes çocuklarla böyle işlerin zor olduğundan bahsediyor. Artık deneyince öğrenicez. Umarım biraz kendime de vakit kalır nasip olduğunda. :)

    YanıtlaSil
  7. harika ve değişik bir örnek olmuş

    YanıtlaSil
  8. @kadına şiddete @Seriouslily Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Bloğunu hemen hemen 2-3 aydır keyifle takip ediyorum sende benim gibi Kocaelidenmişsin:) Ellerine emeğine sağlık bayıldım buna, çok şirin olmuş..

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  12. çok şeker ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. @Gülce Evet İstanbul'daydım. Evlenince eşim dolayısıyla Kocaeli'ye yerleştim. Körfez Yarımca tarafındayım. :) İnsan blogda buralardan birini görünce mutlu oluyor değil mi? Rize plakası görmüş gibi seviniyorum. :) Her zaman beklerim. :)
    @Mehtap Teşekkürler. :)
    @Fethiye Teşekkür ederim. :)
    @mutlu yuvam Çok sağol birbiri ardına gelen güzel yorumlarınla blogumu ve beni şenlendirdin. :)

    YanıtlaSil
  14. esra hn merhaba,öncelikle bayıldım cok güzel olmuş, bende hayırlısıyla dogacak olan kızıma yapmak istiyorum aynısından, ancak bana daha detaylı yapılışını anlatabilirmisin örnegin cercevenin boyutu nekadar olsa yeterli ve içini şiş göstermek için ne koyulmuş rica etsem detaylı yazarmısın:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. @Pınar Kuzucu Pınar Hanım öncelikle hayırlı olsun. Sağlıkla mutluluk katsın bebeğiniz size. :) Çerçeve Ikea'nın küçükten bir büyük boyu. Ortalama bir büyüklükte fakat küçük te değil. Tam ölçüsünü bilmiyorum. İçini yastıklarda kullandığımız boncuk silikon ile doldurduk. Çok ta doldurmazsanız daha iyi olur. Bu sefer yumru gibi duruyor. Hoş durmuyor. :)

    YanıtlaSil