ENGLİSH HOME'A DA PONPON ŞERİT GEÇERİM BU GİDİŞLE! :)

Çarşamba, Ağustos 21, 2013

Malum English Home indiriminden payıma düşen havlularıma ponpon şerit geçtim. Küçücük bir değişiklik büyük bir hava kattı havlularımıza. Büyük boyunu da çok gittim geldim aradım ama bulamadım. Zaten bunları bile alırken yarım saat kuyruk bekledim. Artık bir daha ki indirimde takım yaparım. :) 
İndirimin son gecesinde 2 tane de resimdeki yüz havlusundan online sipariş verdim.Yine English Home'dan alıp kenarlarına dantel geçtiğim misafir havlularıma takım yapmak için. Merak edenler buraya. :)

Önceki hallerini de ig'den paylaştığım bu fotodan görebilirsiniz. :)
Bu şeritleri büyük tuhafiyelerde veya Ümraniye civarında oturuyorsanız; Parçacılar Sokağı'ndaki Düğmeci'nin alt katında, renk renk, rengarenk bulabilirsiniz. :)
Bir haftadır annemlerdeydim. Konu çok ama paylaşamadım. En kısa zamanda görüşmek üzereee. :)

You Might Also Like

15 yorum

  1. Havlular zaten sevimli, böyle daha da güzel olmuş. İyi günlerde kullanırsınız inşallah.

    YanıtlaSil
  2. çok şeker olmuşlar... ellerine sağlık :) ✿

    YanıtlaSil
  3. Hiç fena fikir değilmiş hani özellikle misafir havluların çok sempatik, insan kullanmaya kıyamaz :) İyi günlerde kullansın misafirlerin

    YanıtlaSil
  4. havlular birden canlanmış çok tatlılar ellerine sağlık:) diğer havlulara da bayıldım ama ev havlu dolu alamam. iyi ki indirim bitmiş:)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı olmuşlar.ben de bu tarz bir süsleme yapmayı düşünüyodum.

    YanıtlaSil
  6. Esra'm bayılıyorum böyle şeyler yapmana ;) bu arada blog olusturuyorum desteklerini bekliyorum canım ;)

    YanıtlaSil
  7. Süslemek gerçekten hoş olmuş ellerinize sağlık. Yalnız havlular açık renk olduğu için fotoğrafta çok net değil. Zemini koyu seçseniz daha iyi gösterirdi..

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok şirin ötesi olmuşlar

    YanıtlaSil
  9. zaten sevimliler şimdi tadına doyulmaz ponpondan:))

    YanıtlaSil
  10. @beyza aydin baser Teşekkürler :)
    @resim defterimm Çok çok teşekkürler beğenmenize sevindim. :)
    @Bir Öyle Bir Böyle Teşekkür ederim bende henüz kıyamadım kullanmaya.Normalde hiç acımam ama ev aldığımızda bütün biriktirdiğim cicilerimi dökücem ortaya.Kiracı olduğumuzdan elin evini daha fazla delik deşik etmek istemiyoruz. :)
    @Evim Benim Atölyem Benim de havlular çoktu. Gelene gidene,anneme günlüğe,öyle böyle derken 15'e düşürdüm. :D Keşke böyle böyle takım yapsaymışım dört beş tane. Ne gerek varmış o kadar havluya değil mi? :) Ben stokları erittim sayılır ondan alıyorum. Hoş eritmesem de dayanamazdım bu cicilere herhalde. :) Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. :)

    YanıtlaSil
  11. @Feyza Altunay Eminim çok yakışacaktır senin havlucuklarına da. :)
    @Butik Ozy Sağol Özlem'im.Hayırlı olsun. Hemen geliyorum ki bende o zaman. :)
    @Serpil Teşekkürler. Zaten havlulardan koyu bir zeminde çektim resmi. Daha koyu bir renkte de kendini göstermezdi ki havlular. ;)
    @Acemi Gelin Teşekkürler canım. :)
    @Seriously Dimi yaa bende çok sevdim. Zaten kendim bi ek yapınca çok mutlu oluyorum aldıklarıma. :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba kolay gelsin bu şeritleri nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  13. @merve ercan Ümraniye kumaşçılar sokağındaki Düğmeci'den aldım. Ama kurdela çeşitleri satan biraz kapsamlı tuhafiyelerde de bulabilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, aldığınız yerin telefonu var mı acaba? Bana orası çok ters, direkt telefonla sipariş versem kargo ile gönderseler diye düşündüm. Çok teşekkürle.r

    YanıtlaSil
  15. @Tankedisi Numara bende mevcut değil fakat bu haftasonu uğrayacağım numarasını kaydeder size iletirim. :)

    YanıtlaSil