BİR TEYZENİN İLK GÖREVİ BATTANİYE DİKMEKTİR! :)

Cuma, Ağustos 23, 2013

Annemlerden geldiğimden beri yoğun bir şekilde dikiş dikiyorum. Teyze olmak kolay değilmiş.İlk mesailerimi dikiş makinası başında yaptım anlayacağınız. :)  İkinci kez diktiğim için daha kolay oldu bu sefer ama ilkinde zorlamış olsa gerek ki; gözümde büyüdükçe büyümüş battaniyenin dikiş aşamaları. :)  

Bebe battaniyelerinin büyüklükleri kumaşın ölçüsüne göre değişiyor. 80 cm'den başlıyor istediğimiz büyüklükte yapılabilir. Kare olması yeter. :) Bu sefer acemiliğimi üstümden atabildiğim için  kenar şeridini daha kalın geçebildim.:)
Kelebeklerini Kübüli'me kestirdim. Ondan belki de kolay geldi. Diğer battaniyeden farklı olarak tohumların alt boncuklarını kesmedim. Antenleri varsa ayacıkları da olsun dedim. Puantiyeli tül yerine kalpli tül kullandım. :)  
''Dikim aşamaları nasıl,ben nasıl dikebilirim?'' ya da ''İlk diktiğini de merak ettim ben.'' diyorsanız buraya alayım sizi. :)
Şu an ev ip yumağı,Ayşe Meyra büyüsün evimi süpürttürürüm ben ona. Şimdilik kalkayım da ben süpüreyim. :)



You Might Also Like

15 yorum

  1. çok şirin olmuş canım ellerine sağlık
    güle güle kullansın yumurcak :))

    YanıtlaSil
  2. Allahımm teyze oluyomda ilk görevi atlamışım ben hemen yapam
    çok tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı olmuş bence bayıldım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. esracım maşallah çok beceriklisin her postunu zevkle okuyorum

    YanıtlaSil
  5. çok şirin görünüyor.. kardeşlerime söylemeliyim avm teyzesi olmayın geçin makine başına diye :D

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Teyze olmak hiç kolay değil haklısınız:). Seçimler ve uygulama harika:). Güzel günlerde kullanılsın.

    YanıtlaSil
  7. @Terzi Esma Teşekkürler inşallah :)
    @sadecenaciye Bizde öyle öğreniyoruz. Tabi işin şakası bu. :)
    @B.B.Turgut Çok teşekkürler. :)
    @Nazlı Dünyam Çok mutlu etti bu yorum beni desem,senin de güzel yüreğin çok güzel ki. ^_^ :)
    @Esra Aaa ama şimdi hazırlarda çok güzel,sadece arada böyle güzel modeller görünce yapası geliyor insanın. :)
    @gooogoook Bi de aramıza gelse o zaman anlayacağız kolay mı,zor mu? :) Teşekkürler en kısa zamanda inşallah. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş, elinize sağlık.Kuzucuk mışıl mışıl uyusun battaniyesi ile :)

    YanıtlaSil
  9. @Gamze Ersöz Teşekkürler Gamze. Bizde merakla bekliyoruz kuzuyu. :)

    YanıtlaSil
  10. Harikaaa :) keşke benim teyzem olsaydın...hiç maharetli bi teyzem akrabam yok böyle vallahi:)
    elinize sağlık..
    :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  11. @gelincika Çok teşekkür ederim ama öyle maharetli sayılmam. Kendi kendime öğrenmeye çalışıyorum. Öğrendiklerimi de sevdiklerimle paylaşıyorum. :)

    YanıtlaSil
  12. harikaaa ayy birsürü şey varmış bakılcak :) bekleyin beniiii...

    YanıtlaSil
  13. @mutlu yuvam Siz karıştırın bloğu,işinize yarar şeyler bulduysanız ne mutlu bana. :)

    YanıtlaSil
  14. Ölçüleri öğrenevilir miyim ve kumaşı

    YanıtlaSil
  15. @Neva Sura Neva Hanım 1'e 1 ölçülerinde pazen kumas. :)

    YanıtlaSil