KALBİ GÜZEL ARKADAŞLARIMDAN GÜPGÜZEL HEDİYELER GELDİ BANA! :)

Salı, Temmuz 30, 2013

Sizi reel hayatta hiç görmeyen birilerinin, sizi görenlerden daha çok tanıyabileceğini düşünür müsünüz hiç bilmem ama ben şahit oldum bu aralar iki kez. Hepsi çok güzel ve özel benim için. Çok çok teşekkür ediyorum. Anı yüklü,hatıra yüklü herşey değer kazanır benim gözümde,gönlümde. Gönlüme bu mini mini kuşlardan kondurduğunuz için sağolun  Esraaaaaaaa  ve Özgeeeeeee! :) Esra'm yukarıdaki hediyeleri teee Ankara'lardan gönderdi bana. Özge'm de buluştuğumuzda martılı kolye ve kupamı hediye etti bana. Benim atlı broşla da takım oldular. :) Özge'min verdiği bir hediye yarım kalan bir projemin tamamlanması içindi ,öyle güzel şeyler yapmış ki bana elleriyle. Çok mutlu oldum. Projem bittiğinde emin sayılırım ki siz de çok beğeneceksiniz. Velhasılıkelam çok çok mutluyum bu aralar,rabbime şükür ki mutluyum,mutlu bir insanım ben. :) Bu arada anlaşıldığı üzere projeler tam gaz devam ediyor fakat projeleri bloga dökmek konusunda Ramazan tembelliği mevcut üzerimde. Bol bol görüşmek dileğiyle. :)



You Might Also Like

12 yorum

  1. 10 yıldır net üzerinden görüşüp kaynaştığım ve hala görüşmeye devam ettiğim aile dostlarım var

    Hediyelerinizi iyi günlerinizde kullanmanızı dilerim

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hediyelerin birbirinden cici canım,
    çok şanslısın, gerçek dünyada fesatlık yapmayan tertemiz dostlar dostluklar bulmak o kadar zor ki

    YanıtlaSil
  3. ne güzel şeyler almışlar sana güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. @Ays Teşekkür ederim. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah. :)
    @SeriousLily Çok teşkkür ederim. Bende hepsini sevdim gönderenleri çok çok daha sevdim. :)
    @meryem akdeniz Sağol canım.İnşallah. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller güle güle kullann :)
    Bazen mekanın, nerede tanıştığının bir önemi yok kalp güzel olunca güzellikleri kendine çekermiş :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel, ne sevimli hediyeler bunlar... çok şanslısın gerçekten, dostluğunuz daim olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar tatlılar güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Bilmukabele esramm :) mutlu ettin ki mutlu edildin seni tandığım için gerçekten çok mutluyum inanıyorum ki birlikte nice güzel günler geçireceğimiz daimi bir arkadaşlığımız olacak projenide merakla beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
  9. Değerli bir dosttan gelen bir çöp bile insanın gözünde paha biçilemez bir yere getirir.

    Sizler çok şanslısınız Allahım bu muhabbetinizi böleceklere fırsat vermesin.

    YanıtlaSil
  10. @Sevimli Mutlu Huzurlu Gerçekten de öyle. Nasılsak öyle kişilerle karşılaşıyoruz çoğu zaman.Acaba arada karşılaştığımız kötülüler neden? :)
    @Esra İnşallah ben Kocaeli'deyim burada arkadaşım pek yok. İki kucak sarılır bırakmam artık Özge'yide. Esra'da uzakta ama bi gün bişey paylaşmasam igd hemen yazar nerelerdesin diye? :)
    @Özge Ö. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. @Özge'nin Renkleri İnşallah canım bende öyle umuyorum ve öyle görüyorum. :) :* Bende öyle Ramazan'dan sonra eşim marangoza gidicek bende çok sabırsızım. :)

    YanıtlaSil
  12. @Büşra'nın Günlüğü Aynen öyle. Kıymet bilmek te güzeldir,kıymeti bilinmekte. :)

    YanıtlaSil