DUVAR TABAKLARIM :)

Perşembe, Temmuz 04, 2013

Bu takımın daha önce fincanlarını boyayıp,mumluğa çevirmiştim. Merak ederseniz buradalar. :) Hatta orada da tabakları boyayıp holde kullanmak istediğimden bahsetmişim. :)

Akrilik boya ile ponpon fırça sayesinde istediğim renklere boyadım tabacıkları . Sprey vernikle de son işlemimi tamamladım. Yeşil boyam henüz olmadığı için içlerinde bir tek mint yeşili eksik. O da bulununca tamamlanacak inşallah. :) 
Şimdi bunları duvara asmak için bana nasıl bir aparat lazım onu araştırmam gerek. Bilenler var ise bir de benimle paylaşırlar ise çok memnum olur çok çok ta teşekkür ederim efendim. :) 
Sizin de evinizde kullanmadığınız tabak çanak bardağınız varsa çok basit bir işlemdir. Tavsiye ederim. Atıl durumda olan şeyleri kullanıma geri kazandırmak eminim ki hepimizin hoşuna gider. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

8 yorum

  1. harika olmuşlar duvardaki hallerini merak ediyorum umarım bulursun yöntemide :)

    YanıtlaSil
  2. VALLA HARİKA OLMUŞ.DUVARDAKİ HALLERİNİ DE GÖRMEK İSTERİM.

    YanıtlaSil
  3. bayldım tek kelimeyle
    süpersin maaşallah ya

    YanıtlaSil
  4. harika bir fikir... bu eski fincanlardan her babannenin evinde vardır sanırım :) alabilirsem deneyeceğim ;)


    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. @Özgenin Renkleri Teşekkürler .Umarım canım. Dün Eminönü'ne gittiğimizde uğradık bir kaç yere ama bulamadık istediğim gibi birşey. :)
    @Samsun Havası Teşekkür ederim. :*
    @Feyza Altunay İnşallah evimiz olduğunda yaptıklarımı yerlerinde paylaşmayı bende isterim. :)
    @acemi gelin Boş duracağıma uğraşıyorum birşeylerle. Çok teşekkür ederim canım. :) :*
    @Esra Ben hocamdan almıştım ama sonradan çok pişman olmuştu. :) :)

    YanıtlaSil
  6. daha önce gitti gidiyorda böyle bir ürünle karşılaşmıştım. eski bir paylaşım sizin için ama ben daha sizi yeni keşfettim :)
    http://urun.gittigidiyor.com/antika-sanat/tabak-aski-aparati-21-25-cm-capli-tabaklar-icin-98625756
    işinizi görür mü bilmem ama baktım buldum aradığınızı :)))
    bana da beklerim http://yasemininnotdefterinden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @yasemininnot defterinden Çok teşekkür ederim yardımınız için. En kısa zamanda blogunuza uğrayacağım. :)

    YanıtlaSil