BEN YAPTIY-DIM BU TEPSİYE PUANTİYELERİ :)

Cumartesi, Temmuz 20, 2013

 Ramazan'la beraber ki öncesinde de yaz tatiline girilmesiyle birlikte blog dünyasına tam bir sessizlik hakim olmuş gibi. Ben tatile henüz çıkamasam da Ramazan'dan etkilenenler kısmına giriyorum galiba bu durumun.Herkese hayırlı Ramazan'lar diliyorum. Ve tepsimin hikayesine geçiyorum. :)
Tepsim sözde çikolata ile gelmişti. Her şeye yetişip seçen ben tepsimi seçemediğim için biraz da içime sinmemişti. Bir sözde bir de nişanda olmak üzere aynı model iki tepsi vardı elimde. Geçtiğimiz günlerde salondaki tabak çanakları düzenlerken ''Ben boyayım ya bunları! :) '' dedim. Hemen fırça ve ponpon yardımıyla akrilik boyayı az biraz su ile incelterek beyaza boyadım.Diğerini de pembeye boyadım. Ama ona uygulayacağım işlemler henüz bitmedi.:)

 Küçük ponpon fırça ile de kenarlarına kırmızı puanlar yaptım.Sprey vernikle vernikledim. :)
 Aslında boyayalı 2 ay olmuştur. Fakat puantiyeli kurdelaları bulmak epey zamanımı aldı.Bulunca da genişinden incesinden 2 top aldım. :)
 Şimdi mutfak masamın baş köşesinde su şişesi ve şekerlikle beraber yerini aldı. 
Ikea tepsimden bile çok sevdim kendilerini. Bir ben mi böyleyim yaptıklarımı,aldıklarıma değişmeyen? :)
Şimdi kim tepsisini boyuyor? :)
Not: Boyanmamış hallerinin bulunduğu resmi bulamıyorum bilgisayarımda. Bulduğum gibi ekleyeceğim.  :)

You Might Also Like

10 yorum

  1. Ellerine sağlık canım insanın emeği her zaman daha değerlidir :)

    YanıtlaSil
  2. @Özgenin Renkleri Dimi ya gözbebeğim oldu mutfakta. :)
    @meryem akdeniz Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. sanırım ben boyayacağım bu çoook cici olmuş yaw:))boyaları suyla inceltiyomuyduk bilmiyordum

    YanıtlaSil
  4. bayıldım ya hem beyaz hem kırmızı puanları var hemde tepsi daha ne olsun
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Harka olmuş.ben de senin gibiyim.insann kendi yaptıkları daha değerli oluyor.

    YanıtlaSil
  6. çok şeker olmuş canım seni takibe aldım tatlım bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. @serpil pustu Bir iki damla su katıyorum boyaya. Böylelikle fırça darbeleri daha az belli oluyor. :) Teşekkür ederim ,beğenmene çok sevindim.. :)
    @acemi gelin dimi yaa? Bir de anısı var daha ne olsun? :)
    @Feyza Altunay Kesinlikle öyle. Değer bilmek gibisi var mı? :)
    @Turuncu TatlarÇok teşekkür ederim. En kısa zamanda blogundayım. :)

    YanıtlaSil
  8. Küçük bir öneri, sapları kırmızı olsa kendini daha çok mu gösterirdi acaba;)
    Bu hali de hoş olmuş, dediğim gibi, sadece küçük bir öneri:)

    YanıtlaSil
  9. @beyza aydin başer Kurdelalar kendisini göstermez diye boyamadım. Yoksa ilk elime aldığımda aklıma gelen şeydi.Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil