İŞTE YİNE BU ARALAR.. :)

Salı, Haziran 18, 2013

Merhaba günlük arkadaşlarım. :) Projelerin biri bitmeden diğeri başlamaya devam ederse,ve bol bol gezersem, ne yazmaya vaktim kalıyor,ne de başka birşeye. Elimde ponpon fırça dolaşıyorum. O yoksa etamin yastık kılıflarıma devam ediyor-d-um. :) Ki bu sabah itibari ile tamamen bittiler. :) Kendim dikecetim fakat ; resimdeki berjerin yaslanma kılıfının kenar şeritlerini muntazam ayarlayamayabilirim diye vazgeçtim. Üç aydan beri harıl harıl çalıştığım emeğim zarar-ü ziyan olmasın dedim. Kumaşımı seçip dikişe vericem inşallah. :)
Bu aralar puantiyeli ne varsa hooop sepetimde buluyorum. Kırmızıyı evvelinden beri severdim. Puantiyeyi de ama şimdi başka. Ciddi ciddi,ciddi düşünüyoruz. :)



Geçtiğimiz Anneler Günü'nde hediye arayışındayken Migros'ta çoktandır beklediğim fırın kaplarımı görünce aldım. Carrefour'da da puantiyeli reçellikleri bulunca dayanamadım. Arkadaki buz torbası da indirimden Tepe Home'dan 5 liraya. :)

Araya kalpler de karışmıyor değil. :)
Yeni aldığım tabak çanağı makinaya atmadan hevesle hemen yıkarım ki kullanayım. :) Baktım üç reçellik az tükenmeden hemen almaya gittim. Altıladım, takım yaptım. :) Tabi sonra annem ve Kübüli çok beğenince Carrefour'a uğradık onlara da almaya. Bir de baktık yarı fiyatına düşmüşler. :) Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ama üzülmedim tevafuk saydım. :)
Altılı daha güzel oldu. Puantiyeli kaşıkları Mudo'dan sipariş ederken çok kararsız kalmıştım. Elime ulaştıklarında beğendim. Sonuçta çeyizde alınan setler gibi dünya kadar para verilmiyor. Verilen paraya uygun kalitede. :)
Alltaki masa örtüsü de Bim'den, silinebilir kağıt masa örtüsü diye geçiyor. Ben pikniğe gittiğimizde kullanmak için almıştım. Ama evde de kullanıyorum bazen. :)
Görüldüğü üzre puantiyeli olmayan objelere de kendim müdahale ediyorum. :) Bir kaç süsleme yaparak blogda paylaşıcam en kısa zamanda. :)
Son eklenenlerle dolaplara sığmayan tabak çanağa müdahale ettim. Bir raf ta boşum kaldı. :)
Kayınvalidemler eşimin ameliyatına ziyaretine geldiklerinde böyle pembeli bir sofra hazırladım. :)
Yol üstü süpriz yapan kuzenlere de puantiyeli bir sofra. :) Daha çok hazırlık yapmak isterdim ama 1 saate bu kadar yapabildik. :)
Bol gezmeli bir haftasonu kardeşimin doğum günümde hediye ettiği Ikea çerçeveme uygun boyayı bulup geldiğim gibi boyamaya başladım. Şükür güzel sonuç elde ettim. Hazır şu an, resmini çekip kullandığım boyayı paylaşıcam. :) Tekzen de bulunan bu kapı stoperinden hem kendime hem arkadaşlarıma hediye aldım. :)
Dizi izlerken bile boş duramayan ben! Ekmek sepeti hazırlıyorum. Boyama işlemi bitti fakat malzeme eksikliğinden dolayı yarım kaldı. Acilen Eminönü'ne gitmem lazım. Buralarda bulamadım istediklerimi. :)
Sağolsun eşim yemek konusunda yormaz beni. Bir taze fasulye sevmez. Gerisine uyar. :) Yaz geldiğinden azıcık tembelliğe vurup kumpir,pizza ve lahmacun ile günleri geçiştirdiğim doğrudur. :)
Bir de lise zamanından kalma Patsoooo bu aralar favorim. :)
Geçtiğimiz Perşembe sabahından annemlere gittim. Her gün sabah çıktık,akşam eve girdik desem yeridir. Kübüli'de annem de alacağı ne varsa beni beklemişler beraber seçelim diye. Ikea ve Ümraniye Merkez'de girmediğim dükkan kalmadı. Babalar Günü için de güzel birşeyler aramak cabası. :) Yeri gelmişken; ''Seni çok seviyorum BABAMMMMM!'' :)
Kardeşimin bebişi Ayşe Meyra'ya bol bol ciciler aldık. Kendisi henüz yanımızda olamadığından cicilerini sevdik. :)
Kübüli'min doğum gününü kutladık ailecek. :)
Ikea'ya gidip minnoşa yorgan aldık. :) Bebek yorganını Ikea'dan almak isteyen olursa diye küçük bir hatırlatma yapmak isterim. Boyutları normal ölçülerden farklı. Hazır bebek nevresimleri küçük gelir. Ya Ikea'da ki bebek nevresimlerini almanız gerekir,ya da diktirmeniz haberiniz olsun. :)
Tabii oraya gitmişken ben de boş durmadım. Yeni evimiz olduğunda  kullanmak için minik ayrıntılar aldım. :)
Cuma günü iş çıkışı eşim de gelince; Cumartesi planladığımız pikniğimize hazırlandık. Çokk güzel ve keyifli bir gün geçirdik. Gittiğimiz yer ile ilgili ayrıntıları sonraki postta paylaşmak istiyorum. Burada yeterince konuştum sanırım. :)
Pazar günü eve geldiğimde ise fırsat bulunca aldıklarımı sevdim,göz geçirdim,hayaller kurdum. Hayallerimi de şimdilik koliye koydum. En kısa zamanda çıkarmak dileğiyle. :)

You Might Also Like

8 yorum

  1. harika çok zevkli bir post olmuş:)
    puantiyeye bende bayılırım
    sofralarında çok güzel gözüküyorlar
    daha ne desem bilmiyorumki
    bayıldım bayıldım bayıldım
    süpersiiin

    YanıtlaSil
  2. Puantiye aşkınaaa:)
    O bebiş pandifleri ne tatlı öyle

    YanıtlaSil
  3. evet durum vahim. puantiye hastalığı.. sıkça karşılaştığımız vakalardan. Tedavi yöntemine gelince bir hayli zor ve uzun süren bir tedavi geçmiş olsun :) Çok güzel şeyler almışsın güzelde vakit geçirmişsiniz gez gez herkes gezemiyor hele benim gibi anne zoruyla yaz temizliğine başlayanlar ühü :( :)

    YanıtlaSil
  4. amannn! puantiyelerrr, ya ben neden bulamıyorum bu kırmızı puantil kaplardan kaselerden yoktu migrosta, bu hastalık bende de yeni başladı topluyorum bakalım, yakında paylaşacağım yeni puantililerimi:)

    YanıtlaSil
  5. @acemi gelin Çok teşekkür ederim,bende senin güzel yorumuna ne diyeceğimi bilemedim. Sevgiler. :*

    YanıtlaSil
  6. @Zeytin Çekirdeği Abartmışım dimi sanki puantiye işini? :)
    Evet bebeklerin herşeyi bir sevimli,hele de kız olduklarında.:)

    YanıtlaSil
  7. @Lal-ü Tebessüm Bende bahar temizliğimi bitirdiğimden rahat rahat geziyordum ki.Yine temizliğe ihtiyaç var gözüküyor. :) Aman puantiye hastalığım sana bulaşmasın o zaman.Yoksa bulaşsın mı ne? :)

    YanıtlaSil
  8. @Serouislily Canım kırmızı puantiyeli kaplar hemen bitiyor Migros'ta.Sarı ve yeşillerinden bolca vardı. İnşallah sende bulursun. Bekliyorum postunu merakla. :)

    YanıtlaSil