IKEA UNG DRİLL ÇERÇEVE NASIL/NEYLE BOYANMALI?

Cumartesi, Haziran 22, 2013

Bu soruyu uzun zaman sordum Google amcaya. :) Hep yabancı bloglar çıktı karşıma. Çoğu da anlaşmış gibi Kryon marka bir sprey boya kullandıklarını paylaşmışlar.Markanın Türkiye'de satışı yok bildiğim kadarıyla. Yurtdışından sipariş etmek te pek cazip gelmedi. Yılmadım,caymadım.Karşıma çıkan bütün nalburlara sordum. Plastik için sprey boya bizde yok diyorlar. Koçtaş'a gittiğimizde ümitsizce yine sordum. Hemen boyanın olduğu standı gösterdiler. Açıklamasını da iyice okuyup,beyaz boya ve mat vernik spreyimi aldım hemen. :)

Büyük bir plastik poşeti yere bantladım. Odadaki halıyı kaldırdım. Ama odayı boşaltsaymışım ancak ideal olurmuş. Çünkü bu sprey boyalar inanılmaz bir toz bırakıyorlar. Boya işlemi bittikten sonra odanın hali 1 yıldır hiç tozu alınmamış gibiydi. :) Terasta da boyamak istemedim.Toz vs gelirse içime sinmezdi. Spreylerin kapaklarını çerçevenin iç kısımlarına yerleştirip,yerden hafif yüksekte kalmalarını sağladım.Böylelikle spreylerken boya yüzünden çerçevenin poşete yapışmasına engel olmuş oldum. Ara ara gittim geldim kurudukça kat attım. Bir kutu yetmeyince gidip tekrar aldım.Fakat bitince verniklemedim. Verniklemek konusunda kararsız kaldım matta olsa vernik belli olabiliyor. 
Boyanın markası Duplı-Color.Ben masif ahşap ayakkabılık üstünde kullanacağım için boyayı da mat aldım.
Şimdi Ikea'da da beyazı satılmaya başlanmış fakat içine ayna koyulamıyormuş. Haberiniz ola! :)
Astarı yüzünden pahalıya mı geldi diye merak ediyorsanız eğer paylaşayım. Sprey boya 13 lira. İki kutu ancak yetiyor. Yani içine ayna koymayacaksanız boyamaya gerek yok. Bu postum hali hazırda siyah çerçevelerine renk vermek isteyenler için daha çok. :) Veya plastik bir aksesuarını boyamak isteyenler için. :)
Resimlemek için evde bulunan uygun bir kumaştan kesip içine yerleştirdim. :)
İçinde cam olduğu için resimlerde pek belli değil ama kendinden desenli bir kumaş kullandım. Çok ta yakıştırdım umarım toz pembesini bulabilirim bu tarz bir kumaşın. Belki de ayna kullanırım. :)
Sprey boyanın bir sürü çeşit rengi vardı. Tek seçeneğimiz beyaz değil elbette. Bir de yabancı bloggerların oyuncağı haline gelmiş bu çerçevenin çeşitli varyasyonlarını paylaşayım. Hepsi birbirinden güzel gözüküyor. :)
Hoşçakalın...


























You Might Also Like

14 yorum

  1. Esracığım,ellerine sağlık,başarılı bir girişim olmuş belli ki,ama biraz pahalıya mı mal olmuş ne?Olsun maksadın hasıl olduğuna göre bence ne olursa olsun değer.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. @Rabia GÖKTAŞ Evet öyle oldu,hediye olduğu için beyazıyla değiştiremedim.Kardeşim faturayı kaybetmiş. :) Bende öyle kullanmaktansa istediğim renge boyadım. :) Teşekkürler yorumun için. :)

    YanıtlaSil
  3. çok cicibir blog :)takipteyim banda beklerimhttp://welcomemylfe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş,benim niye böyle geri dönüşüm becerim yok diye soruyorum şu an kendime

    YanıtlaSil
  5. merhaba, çerçeve çok güzel olmuş ellerinize sağlık. size bir şey sormak istiyorum, bir zamanlar bir blog sahibesine ''singer 8280 dikiş makinası'' nı sormuştunuz. o konuda bir cevap aldınız mı? ya da size önerilen başka bir model oldu mu? bende dikiş bilmiyorum ama öğrenmeye hevesliyim:)

    YanıtlaSil
  6. İlk kez okuyorum sizi.. Sanırım tüm blogunuzu okumaya niyetliyim şimdiden :) Bana da beklerim ;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. @Samire Açtım hemen linki yorumları cevapladıktan sonra blogunu karıştırıcam bolca. :)
    @Zeytin Çekirdeği Bende bazen neden habire kendime iş çıkarıyorum diye soruyorum. Ama inan yaptıklarım zor şeyler değil. :)

    YanıtlaSil
  8. @Emel Evet sormuştum ve o makinayı aldım. Bizim gibi yeni öğrenenler için gayet iyi bir makina olduğunu düşünüyorum. Sadece çok ince kumaşları dikerken zorluk yaşadım. Suni deri bile diktim. Hatta kaşe pelerin diktim.Kaç kat çeker diye denedim. 7 kat kaşeyi dikti. :) Fermuar için fermuar ayağını aldım ayrıyeten. 4 adımda ilik açabiliyor. Sadece çok piko model seçeneği yok. Zaten benimde piko ve modelleriyle aram olmadığı için sorun etmiyorum. Merak ettiğiniz başka birşey varsa mail atarsanız daha hızlı geri dönebilirim. :)

    YanıtlaSil
  9. @Esra Adaşım hoşgeldin bloguma o zaman. :) Yazıyı gönderdiğin gibi geceden blogunu ziyaret ettim bugünde takibe aldım. :) Her zaman beklerim. :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim, sevindim... Hediye kampanyama da beklerim :) http://kendimodamkendistilim.blogspot.com/2013/06/hediye-postu-son-katlm-28072013.html

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. hi, I'm the creator of one of the above examples you've put on your blog. I came across your blog end I saw my one deer head. Perhaps it would be nice if you mention where you got your examples from. So much fun for the creators and convenient for the ones who want to make it to. On my blog i put example how I've made the things.

    Sincerely,

    lynn from www.hippe-huisvlijt.blogspot.nl


    YanıtlaSil
  13. hi, I'm the creator of one of the above examples you've put on your blog. I came across your blog end I saw my one deer head. Perhaps it would be nice if you mention where you got your examples from. So much fun for the creators and convenient for the ones who want to make it to. On my blog i put example how I've made the things.

    Sincerely,

    lynn from www.hippe-huisvlijt.blogspot.nl


    YanıtlaSil