ENGLİSH HOME ÇİÇEĞİ İLE MİMLENDİM :)

Cumartesi, Haziran 29, 2013

Eşimden de bu konuda mimli olduğum için pek zorlanmıyorum bu mimde. :P Ondandır ki English Home'a yaklaştığımızda; ''Sadece bakalım.'' diyor. Tabi sadece ''bakamadığım-ız'' ortada. :) 
Sevgili Zehra çok tatlı bir mim başlatmış.''English Home Çiçeği'' diye tabir etmiş.Romantik,pembe çiçekli neyimiz varsa paylaşalım istemiş. :) Baştan belirteyim buradakiler sadece renkli çiçekler Zehra.
 Bulduklarımı paylaşıyorum. :)

Aşağıdaki albümümüzde yer kalmayınca English Home'da rastlayıp bu albümü almıştık bir kaç hafta önce. :)
Bu albüm Eminönü'de bir seyyar satıcıdan, rastlarsam tekrar alırım.Kutulu olması çok iyi. Deforme olmuyor kolay kolay.Çünkü ikide bir açıp bakarım ben. :)
Bu saatimizi evlenmeden önce Şark Han'dan almıştım. Taşlarını yok etmek istiyorum ama henüz el atamadım. :)
Oda derecemiz İzmit'te bir dükkandan. :)
Buzdolabı magneti Tedi'den. Hala vardır almak isterseniz. :)
Peçete koleksiyonumun içinde minik pembe çiçeklere sahip olanlar. :)
Yeni evimiz için aldığım klozet takımımın köşesi. :)
İg çok güzel bir ortam. Bir çok sevdiğim arkadaşa sahip oldum. Biribirmizle yaptıklarımızı paylaşabildiğimiz gibi indirimleri de paylaşabiliyoruz.  Bir arkadaşım Kipa'da çerçevelerde indirim olduğunu söyleyince ertesi gün gittim. Bu ciciler benim oldu. :)
Ve bunlar. Aslında griye dönük bir renkleri vardı. Beyaza boyadım. Kullandığım alana göre çiçek ve yapraklarını renklendirmeyi planlıyorum.
Bunlar da evlenmeden önce alelacele aldığım rensolarım. Takamamıştık bile. Düğünden sonraya kalmıştı. :)
Gelin çiçeğim. Biz yaptık kardeşimle. Şimdi masamı süslüyor. :)
Bu plastik örtüleri çok aradım. Bir kaç tane edindim. Hem amerikan servisi ve hem örtü olarak istediğim yerde kullanıyorum. :) Takım yapabilmek için Eminönü'ne gitmeyi bekliyorum. Fiyat ve çeşit olarak oldukça cazip olduğunu öğrendim ig'de bir arkadaşımızdan. :)
Ikea'nın meşhuuuur peçetelerinden transfer yaptığım sehpalarımız. :)
Çok güzellll kokan mumlarımız. :)
Bir sürü English Home gezerek zor bulduğum hurçlarım. :)
Beş dakikada peçete transferi yaptığım karton kutularım. :)
Kendime doğum günü hediyem minnak tablom ve Rose oda kokumuz. Evet ya, o da yeni evi bekliyor. :)
Dönüşüm prejem anahtarlığım. (Anneme süpriz parçası o ) :)
Bu da ayna etrafına kendi yaptığım çiçek ve fiyonklu süsüm. :)
Bu avize takım olmaları için değil,kırıldığı için böyle süslenmişti.Zira misafir odasında gece lambası kadar ışık saçması ondan. :)
Ortalıkta ne kadar çiçek böcek varsa toplamışım. Şöyle bir postu yayınlamadan önce kontrol edince farkettim. Boş bulduklarıma da el atmışım. Bir zamanlar koca koca da olsa, minik minik te olsa kaçtığımız çiçek desenlerinin nasıl böyle her yere yayıldığına şaşırıyorum. Moda denen şeyin ''Iykk'' dediğimiz şeyi başımıza tac ettiğini görerek. En azından bunun modası geçmesin Moda! (Çünkü çok güzel,çok romantik) :) 
Kim ne kadar pembeyi,çiçeği sever bilemiyorum. Fakat cevaplamak isteyen herkese yolluyorum bu güzel mim'i. Hoşçakalın. :)

ig hesabım: esraninblogsesi    







You Might Also Like

11 yorum

  1. Ben de çok severim bu gül motifini..birde o gelin buketini nasıl hazırladınız acaba çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika görünüyor, herkesin evinde demek eşiyle aynı muhabbetler dönüyor :D "sadece bakalım" :D :D mümkün değil ki sadece bakmak, hepsine sahip olmak istiyoruz :D

    Ben de english home çiçeklerimi paylaştım, bakarsan sevinirim :)

    sevgiler ):

    YanıtlaSil
  3. wayy wayy wayy bir arada görünce eşin haklımı nee :)))

    YanıtlaSil
  4. @yasoland Eminönü'ndeki çiçekçilerde buket yapmak için yeşil saplı çimenli çiçekler satılıyor. Küçük kağıt çiçeklerden de bolca alıp döne döne birbirine yapıştırdık silikonla son olarak ta buket sapının içine yerleştirdik. :) Böyle biraz garip oldu anlatması galiba. :)

    YanıtlaSil
  5. @Mor Menekşe Teşekkürler. :)
    @Esra Daha bugün dışarı çıkacaktık,içinde English Home olmayan yerleri seçiyor çaktırmadan. :)
    @Feyza Altunay Teşekkürler ederim. :)
    @Delancey Yapma Esra Allah aşkına sen mi diyorsun bunu? :D

    YanıtlaSil
  6. yok gayet iyi anladım :) çok iyi düşünmüşsünüz..ilerde nasip olursa ben de böyle bir şey yapmak isterim..:))

    YanıtlaSil
  7. Çok çok teşekkür ederim paylaşımın için :) Senden bu konuda çok iyi paylaşımlar bekliyordum yanılmadım, bayıldım :))

    YanıtlaSil
  8. @yasoland İnş en güzel zamanda nasip olur. :) Anlatabildiğime sevindim. İnsanın kullandığı birşeyin kendi elinden çıkması çok güzel. Hele de böyle özel bir günde. :)
    @Tuğba M Teşekkürler :) :*
    @Zehra Görgülü Ölmez Ne demek. Hem sen mimleyince bir de konu english home ve çiçekler olunca paylaşmamak olmazdı. Beğenmene de çok sevindim. :*

    YanıtlaSil