BİR NEFES POYRAZKÖY HAVASI :)

Perşembe, Haziran 20, 2013

Sapanca'ya gittikten sonra ''Kendin Pişir,Kendin Ye'' tarzı piknik gündemimizdeydi. Biraz araştırmadan sonra Poyrazköy'de karar kıldık. Yol üzerinde birçok piknik alanı daha vardı. Biz denizi görmek istediğimiz için tercihimizi Kuledibi Piknik Alanı'ndan yana kullandık.İyi ki de öyle yapmışız. :)






Sahipleri Rize Güneysu'lu. Çok güleryüzlü ve ilgililer. Mekanı çok beğenince Ramazan'da da gitmek için anlaştık. İsterseniz mangalınızı kendiniz yapıyorsunuz,isterseniz yaptırabiliyorsunuz. Hazırlıksız giderseniz etinizi yoldan alıp,mangal da kiralayabilirsiniz. Tabi ücretli bir piknik alanı burası. Yeni yaptırdıkları çardaklar için 30 lira,diğerleri için 20 lira ücret alıyorlar. Güneş varsa çardakların etrafına branda sarıyorlar. 
''Yok ben mangal istemiyorum,manzaranın tadını çıkarıcam.'' derseniz.Çay da demliyorlar. Önceden haber verirseniz Karadeniz yemekleri ve ev yemekleri  hazırlıyabiliyorlar. :)





Biz denizi daha rahat görelim diye azıcık yüksek bir bölümü seçtik. Haftasonu İstanbul'da yağmur olacak dendiğinden kimse bizim gibi yollara düşmemiş olsa gerek gayet sakindi. :)
Babam hemen mangal başına geçti. Sabırlı işlerin ustasıdır çünkü. Babama çok benzememe rağmen sabır huyundan azıcık edinememişim kendime ne yazık ki. :) Biz de sofrayı hazırladık. Damatlar da hazıra kondu hemen. :)
Bu arada buzluğumuz yoktu.Rica ettik su ve pastalarımızı dolaplarına koydular.
Pikniğin sıcak kalmış ve su ve içecekleriyle imtihan olmadık yani. :)



Mekanın köpeği Poyraz'da bizi hiç yanlız bırakmadı.Daha 4 aylıkmış. Sevecendi.
Benim gibi hareket eden her varlıktan ufaktan bir tırsan,kediden ise ölümüne korkan biri bile oldukça yaklaştıysa gerisini siz düşünün. :) 
Bir de Minnoş adında kedileri var.Fakat çok rahatsız etmedi beni, korktuğumu anlayınca hemen çağırdılar. O da tıpış tıpış gitti. :) 
Pikniğe Cumartesi günü gittiğimizden,evimiz de Cumartesi pazarının içinde olduğundan geçerken mısır da aldık közde pişiririz diye. :)
''Hazır mangalda mısır pişirmek kolay dimi Yasiiin?'' :)

Mısırlarımızı da yedikten sonra, Kuledibi Piknik alanının arkasında bulunan gözlem kulesinin kalıntılarına bakmaya gittik. :)
Bir sürü de fotoğraf çekme fırsatımız oldu. :)
Zaten tarihi bir yapı,tarihi hatırlatan birşey görünce hep bir mutlu olurum. :)
Tadını çıkarttık.Bizde ben,Kübüli'lerde Yasin fotoğraf çekmeyi ve çektirmeyi seviyor. :)
Kübra ve Recep'i bıktırabiliyoruz bazen. :)
Fakat ben adım adım albüm yapıyorum bize. Hatıralarımız taze kalsın.Unutulmasın istiyorum. :)
Gözlem kulesinden piknik alanının görünüşü.

Tabi bizde poz çok. :) 
Güneşi tutamadım ama ben değil, çeken tutamamış kanımca. :P
Kardeş candır,
ana baba candır diyorum. Rabbim sevdiklerimizden ayırmasın. :) 
Hava kararmaya yüz tutmuş,güneş batmış ay çıkmışken evimize doğru yola çıktık. Bir nefes Poyrazköy havası ile. Giderseniz haber edin. :)

You Might Also Like

5 yorum

  1. ayyy çok beğendim.. bizde haftasonu polonezköyde cumhuriyet parkı piknik alanına gitmiştim orası da güzel ama seninki çok beğendim ve sahipleri hemşehrimmiş en kısa zamanda gitmek istiyorum bilgilerin çok sao...

    YanıtlaSil
  2. @htchndr Orada mangal yapılıyor mu canım? :) Oraya da bir gidebiliriz.Bu Pazartesi veya Salı bizde Anadolu Hisarı'na gitmeyi planlıyoruz nasipse. :) O zaman benimle de hemşehrisin. Bende Rize'liyim. :) Ne demek canım işine yararsa ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
  3. evet evet mangal yapılıyor biz semaver çay demlemişleri güzeldi mangal bide çardak parası olarak 75 tl verdik. temiz bir yer çalışanlarda ilgilileri hemşerim :)

    YanıtlaSil
  4. @htchndr Sadece çardak için biraz pahalıymış sanki. Bizde bu hafta gidemedik Anadolu Hisarı'na . Ama yaz geldi ya heryer mangal heryer piknik bize arkadaşım. :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba Esra hanım mekan hakkında rezerve hakkında bilgi almak için kimle görüşebilirim iletişim bilgileri mevcutmudur?

    YanıtlaSil