ANAHTARLIĞA BİR ŞEYLER YAPTIM! :)

Çarşamba, Haziran 05, 2013

Bu aralar boya elimde geziyorum. Nişanda ve sözde çikolata getirilen tepsilerimi boyuyorum. Ikea'dan kardeşimin hediye ettiği çerçeveyi sprey boya ile boyadım. :) Hobi odam almış başını gidiyor. Bu sprey boya fena birşey,heryerr toz gibi birşey oldu. :) 

Hazır elim değmişken anahtarlığımı da boyayayım dedim. Vidalarını söktüm,çiçekleri de ayırıp; akrilik boya ile boyayıp,sprey mat vernik ile vernikledim.
Kuruduktan sonra sililkonla çiçekleri önceki yerlerine yapıştırıp,ferforjeyi yerine vidaladım. Böyle işte yenilik her zaman iyidir. :) Önceki halinin bulunduğu fotoğrafım yok,çekmemişim de ama koyu kahveydi çerçeve.Bu modelden de heryerde var neredeyse. :) Ben ilk aldığımda saten perdelerini hemen sökmüştüm pek tabi. :)
Hediye gelen,bu,benim boyadığım kapaklı olan ve dün English Home'dan aldığım anahtarlıkla beraber dörde çıkan biranahtarlık sayım var. Bende bunu anneme götürüciim. Umarım beğenir bu haliyle . :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. bayılıyorum bu anahtarlıklara çok güzeller...

    YanıtlaSil
  2. Beyaz daha hoş olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş Esracım, elinden pek bişey kurtulmuyor...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ya. Allah'ım inşallah bana da böyle beceri verir :)

    YanıtlaSil
  5. yine ortaya çok güzel birşey çıkmış :)

    YanıtlaSil
  6. @meryem akdeniz Evet sanki Bodrum Ev'lerini hatırlattı bana tabi boyadıktan sonra. :)
    @Feyza Altunay Teşekkürler :)
    @Süba Arslan Çok sağol canım,evde vaktim olunca uğraşıyorum. :)
    @Ezgi Özen Ayy canım o kadar kolay ki.Bence yapabilirsin.Sadece böyle şeylerle uğraşırken sıkılmasan yeter. :)
    @evimbenimatölyem Çok sağol canım,güzel olduysa ne ala. :)

    YanıtlaSil