KUTULARA PEÇETE TRANSFERİ ve HOBİ ODAMDA DÜZENLEMELER :)

Pazartesi, Mayıs 27, 2013

Bahar temizliği yaparken hobi odamı elden geçirmemek olmazdı. Düzeni sağlayacak ferforje organizerimi annem hediye edince,bende English Home'dan beğendiğim polyester saklama kutularından aldım. Her zaman ki gibi bulmam biraz zahmetli oldu ama buldum ya önemi yok artık. :) 
Kumaşlarım,yün iplerim,keçelerim ne var ne yoksa hepsini düzenleyip organizerime yerleştirdim. :)

Herşey artık elimin altında. Dikiş yapmak daha bir zevk verir oldu bu görüntü yanımda olunca. :) 
Eee sadece dikiş yapmakla kalmayıp,ahşap boyama ile de meşgul olunca; onları da bulundukları kapaklı şeffaf kutudan çıkardım. :) Geçenlerde aksesuar alıp,''Ben bunlardan birşey yaparım.'' dediğim kutulara yerleştireyim dedim. Elimi attığım şeyde değişiklik yapmasam olmaz ya. 
Peçetelerimi ortaya döktüm.En uygun olan modeli seçip başladım kesmeye. :)
Kalpleri

ve gülleri kestim. Tek katına ayırdım.
Peçete tutkalı ile yapıştırdım. Hazır karton kutulara yapıştırırken seramik çiçek saksısına da el attım. Şimdi makaslarıma ve dikiş yardımcılarıma eşlik ediyor kendileri. :)
10-15 dakikamı almadı bu işlem.Yenilik güzeldir. Hele de bu kadar basit işlemlerle göz doldurucu sonuçlar alınabiliyorsa. :)

You Might Also Like

11 yorum

  1. bayıldım odana cekılısım var beklerımmutlaka:D

    YanıtlaSil
  2. Çok romantikler, çok pembişler.
    Pek beğendim vallahi:)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım odana...harika olmuş.içim açıldı.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. wuuuu...:))
    muhteşemmm olmuşlarr.:)
    keyifle kullan canım.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. @Teşekkür ederim. Katıldım ki. :)
    @Oğuz Çakır Çok çok teşekkür ettim bendeee. :)
    @mormenekşeler Sağol canım. Benim de içim açıldı. :)
    @birtutamkekik Çok sağol Ayşegül'cüm. Teşekkürler. :) :*

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık.Ben de hobi odamda hem dikiş dikip hem de ahşap boyuyorum.Geçenler de ben de paylaşmıştım ama vallahi sizin hobi odanız tertemiz duruyor.Ben çok dağınık çalışıyorum galiba. :)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş bir oda.kutular harika olmuş.organizer de süper.

    YanıtlaSil
  8. Canıııım çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Pembe gülleri severim :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşlar ki :)
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. güzel olmuş pratik ve kısa zamanda sonuç veren şeyler çok mutlu eder beni böyle gördükçe de hevesleniyorum yapmaya :) odandaki pembe detaylarda gözden kaçacak gibi değil şirin bir oda :)

    YanıtlaSil
  11. @butik Rabia Benimki de çok dağılıyor ama yine topluyorum.Hurçlar ve kutular bu konuda çok işime yarıyor. :)
    @Feyza Altunay Teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim.:)
    @Huzuru Kalbimde Pembe gülleri bende çok çok severim. :) Sağol canım senin de parmaklara sağlık.Çok güzel yorumun için. :)
    @Müstakbel Eşim Teşekkürler. :)
    @büşra CAN Çok teşekkür ederim Büşra'cım. Bende çabucak olan şeyleri çok severim. Biraz sabırsızlığımdan olabilir belki. :) Heveslendirebiliyorsam ne mutlu bana. :)

    YanıtlaSil