KAPI TUTACAĞINI BİLE DEĞİŞTİRİRİM BEN! ;) BİRDE BAHAR TEMİZLİĞİ'NİN YORGUNLUĞU! :)

Çarşamba, Mayıs 22, 2013

Oturma odasının kapısı bir türlü açık durmuyordu ,gözüm English Home'da ki modellere de gitmişti bir ara. Sonra kendi kendime; ''Esra bütün eve yetiştin.Bir de ikide bir o kumaşları mı yıkayacaksın! Makinaya da atılmaz.'',dedim ve vazgeçtim. :) Geçenlerde Tedi'de bu tutacağı görünce aldık. Kendilerine bir türlü daimi yer bulamadığım güvercinlerimi de üzerlerine kondurdum. Kanatlarıyla kapımı tutuyor. Şimdi iki arkadaşıma daha hazırlayıp hediye edicem inşallah. 

 Bu aralar hiç boş kalamıyorum. Karikatürdeki gibi herşeyi temizliğe bağlayabilir,''Abi siliym mi?''moduna geçebilirim. :) Temizliği seviyorum ama temizlik yapmayı sevmiyorum. Ne olacak bu halim merak ediyorum. Bahar temizliğinin kendi payıma düşen kısmını bitirdim sayılır. Önceki deneyimlerime istinaden yardıma birini almadan önce; camların iç kısımlarının tozlarını aldım,tülleri ben yıkadım,eşim astı. Yoksa 13 cam için bu işlemi bir günde sadece ben gerçekleştirdiğimde,üstüne de arada yardım edince ;1 hafta boyunca kolumu kıpırdatacak halim kalmıyor. :) 

Tüller yıkanırken de süpürdüm,sildim. Bu haftası doluymuş gelecek arkadaşın. Artık önümüzdeki hafta anahtarımı alır,alışverişe çıkarım. Miss gibi evime geri dönerim. :)

You Might Also Like

12 yorum

  1. haha karikatüler çok hoş olmuş :)
    yaz temizliği,bayram temizliği vs...
    Temizlik hiç bir zaman bitmez ben müzik dinlerken temizlik yapmayı çok seviyorum onun dışında çok sıkıcı oluyor

    Bu arada kapı tutacakların bir harika

    YanıtlaSil
  2. @Tugba M Bende genelde müzik dinlerken temizlik yaparım,dediğin gibi yoksa geçmiyor,bitmiyor. Bi de bazen bağıra bağıra eşlik ederim tabi elektrikli süpürge çalışırken. =)
    Teşekkür ederim beğenmene sevindim. :)

    YanıtlaSil
  3. KAPI TUTACAĞINDA ORJİNAL FİKİR. :)
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ BU FİKRİ (Ç)ALABİLİRİM :))

    YanıtlaSil
  4. @saadet-i müstesna Teşekkür ederim. Ne demek hepsini alabilirsin,ondan dolayı paylaşıyorum zaten. :)

    YanıtlaSil
  5. çokk cici olmuş kii..:)
    nerden aldın kapı tutacağının tahta kısımlarını canım?
    bir de plastik olanlardan boyut olarak büyük mü,benim kapım için küçük geldi plastik olan,koçtaştan almıştm.:(

    temizlik deme ne olur..
    265 metrekare ew temiz<lik bekler,,,;) benimse, başımı alıp gidesimm vaarr..:)))
    öperim canım..

    YanıtlaSil
  6. Tedi'den aldım canım.Bizimki de hafiften küçük gelir gibi oldu. Kalın keçeden altına bir kat yapıştırdık.Yetti durmasına. :) Plastiklerini hiç görmedim ondan bir kıyas yapamıyorum. :)
    Ayy tam aynı dertten muzdaribiz o zaman bizimki de terasla beraber 270 metrekare. Şükür benim,çoğu işim bitti. Düzenlemeleri de tülleri yıkamadan önce yapmıştım. Ondan önce de benim başımı alıp gidesim vardı. :)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir kapı tutacağı olmuş valla.english home dekilere gerek bile kalmamaış.ellerine sağlık : )

    YanıtlaSil
  8. @Feyza Altunay Teşekkür ederim. :) :*

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim canımm,cici cevabın için..
    temizlik kokulu evinde sağlıkcakla otur.:)
    darısı başıma..;)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. gördüğüm en güzel kapı tutacağı, ama uğurböcüğünü de dğerlendir kıyamam ben:))

    YanıtlaSil
  11. @birtutamkekik Ne demek her zaman. :)
    İnş. hepimiz öyle oturalım. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. @SeriousLily Hobi odamda hiç birşey ziyan olmaz.Saklarım samanı gelir zamanı. :) Teşekkür ederim güzel yorumun için. :*

    YanıtlaSil