DANTELLİ MİSAFİR HAVLULARIM :)

Pazartesi, Mayıs 06, 2013

English Home'a girip eli boş çıkmak olmaz. :) Hele de bu aralar bir sürü ferforje ürün geldikçe geliyor,hepsi de internet sitesinde olmuyor. Gidip gidip yokluyorum. Elimde bir poşet dönüyorum. :) Yeni birşeyler gelene kadar son bir isteğim kaldı. İnş. tükenmeden yetişirim. :) Geçtiğimiz  1 Mayıs'ta anneme süpriz doğum günü yaptık. English Home'dan hediyemi alırken yanına da bu üçlü basic havlulardan da koydum. :)

Önceki hafta da çeyizimden bir takım yapıp götürmüştüm. Banyoya aldığımız rafa misafirler için koysun diye. Çok gelmiş anneciğime,anne yüreği ben kullanayım diye,poşetimin içine atmış. :)
Bende eve geldim. Bu pamuklu danteli çok yakıştırdım minik havlulara.
Ölçülerine göre kesip, iğneyle tutturup,kenarlarından makinayla geçtim. :)
Dönüşte aldığım sepetin içine yerleştirdim. Üst kattaki banyo için de bir organizere sahip olmuş oldum. :) (Aslında dış kapı kenarına koymak için almıştım.) :)
Toplu fotoğraf çekimi. :)
Bu arada arka kısımlarına dantel geçmedim.Hatta şöyle birşey yaptım. Normalde ön yüzüne böyle minik bir nakış geçmişler. Ben onu arka tarafa alıp,diğer tarafına danteli geçtim. Düz olacağına daha hoş bir görüntüsü oldu.:)
Rulo pasta niyetine yemelik. :)
Dantelimden elimde mevcut,isteyen olursa hazırlayabilirim de. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

16 yorum

  1. mrb elinize sağlık hepsi çok güzel ferforjeye bayıldım:) güle güle kullanın esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @esra gülden ünal Çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. BAYILDIM ÇOK HOŞ OLMUŞLAR ELLERİNİZE SAĞLIK BEN DE DE SÜSLÜ HAVLU HASTALIĞI VAR SÜSLÜ OLMAYANLARI DA BE SÜSLÜYORUM:)

    YanıtlaSil
  4. @pembe masallar Teşekkürler. :) Tığ işi dantellerle falan pek aram yok ama böyle ince,küçük,şık,sevimli şeyleri seviyorum. Baymadan ,dozunda.:)

    YanıtlaSil
  5. Ay çok güzeller. Renkleri bir harika. Güle güle kullanın :) Valla annelerimiz çeyiz derdinde ama bence hiç gerek yok :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş canım ya bende bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. bu ferforje yeni mi ya bizim ordakine niye gelmiyooooooor:(

    YanıtlaSil
  8. @Ezgi Özen Teşekkürlerr canım. Sade olduktan sonra onlarda da problem yok ama bazı havlular var ki yüzünü sürecek yok. Amaçtan sapmış havlular. :)
    @İki Şehir Bir Meryem Sağol Meryem'cim.Daha güzelleri senin olur inş. :)
    @AssoRTieK Geliyordur da hemen tükeniyordur. :)

    YanıtlaSil
  9. çok cici olmuşlar...
    ellerine sağlık canım.....

    YanıtlaSil
  10. dantelli havlu favorimdir çok romantik olmuşlar canım :)

    YanıtlaSil
  11. Sepetinede havlularınada bayıldım.Tam yemelik gerçekten :)
    Güüle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  12. çok çok güzeller, bende English home a sürekli girip çıkarım, birçoğu nette olmuyor, şu ara beyaz ferforjeler gelmiş durumda ve çok güzeller

    YanıtlaSil
  13. @Gurme Şirine Çok teşekkür ederim Mina :)
    @Evim Benim Atölyem Sağol canım bu aralar bir romantikliktir diyor.:)
    @Şehirler Arası Aşk Sağol Yasemin'im. Daha güzelleri senin evinde olur inş. :)
    @SeriousLily Aynen öyle çarşıya gittiğimde ilk uğradığım yerlerden. Nete de hepsini koymuyolar. :)

    YanıtlaSil
  14. sepet de havlular da harika.ellerinize sağlık.feyzanincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. çok beğendim, çok şık gözüküyor bu ikili..

    YanıtlaSil
  16. @feyza altunay Teşekkürler Feyza'cım. :)
    @ilkmuh Sağolun.Beğenmenize sevindim. :)

    YanıtlaSil