BALLI / LİMONLU BAGET :)

Çarşamba, Mayıs 22, 2013

Bazen mutfakta ne yapsam diye dolaşırken,yeni şeyler denerken buluyorum kendimi. :) Geçen hafta içi de öyle günlerden birinde denendi bu tarif. Ancak fırsat bulup yayınlayabiliyorum. :)

6 adet tavuk butu kaseye koydum. 1 yemek kaşığı bal ve 1 limon suyunu iyice karıştırıp; butların üzerine döktüm. Yaklaşık 3-4 ara ara karıştırarak buzdolabında marine ettim.
Tuzunu ilave edip,marine ettiğim ballı/limonlu sos ile beraber fırın poşetine koydum. 180 derece de ısıttığım fırında 40-45 dakika pişirdim. 
Yeterli miktarda küp küp doğradığım patateslere; bol kekik,pul biber,birer tutam nane,karabiber ekledim. Son olarak ta tuz ve yağını da ekleyip,fırına verdim. :)
Patateslerim pişince üzerine tavuklarımı servis ettim. Afiyetle tükettik. Denemek isterseniz eğer söylemeden geçemeyeceğim. Bal ve limon birleşimi değişik bir tavukta değişik bir tat bırakıyor. Sevmek için yeniliklere açık olmak gerek. :) Hoşçakalın. 


You Might Also Like

6 yorum

  1. Bunu deneyeceğim çok severim böyle zıt tatları:)

    YanıtlaSil
  2. Çok leziz gözüküyor Canım hafta sonu mönüme ekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. @bety bop @Huzuru Kalbimde Sizin yorumunuzu da merak ediyorum şimdi. Takipteyim. :)

    YanıtlaSil
  4. başlığı okuyunca şaşırdım tarifi de bir şaşkınlıkla okudum doğrusu :) ballı limanlu baget şuan hiç bir şekilde tadını düşünemiyorum :) güzel olmuş muydu yani iyi cesaret :) denemek lazım aslında :)

    YanıtlaSil
  5. @büşra CAN Değişik bir tadı var. Tavuğu çok seviyor ve yeniliklere açıl değilseniz tavsiye etmeyebilirim. :) Ne kötü diyebilirim tadına,ne de süper. :)

    YanıtlaSil
  6. nişanlım tavuk hastası hergün pişir ver niye pişirdin demez..onun için deniyeyim dedim ama yorumunuda okuyunca vazgeçtim:(((

    YanıtlaSil