YİNE GELDİ BİR ADET BU ARALAR YAZISI :)

Pazar, Nisan 28, 2013

Bu öğlen böyle bir kahvaltıyla güne Merhaba dedik biz. :)
Planımız bugünden İstanbul'a geçmekti. Fakat havaların ani değişimlerinden nasibini alan eşim kendini pek iyi hissetmeyince evde kaldık. Tabi bunda dün Outlet Center'ı karış karış 2-3 tur gezip,neredeyse gece yarısı eve dönmemizin büyük etkisi olabilir. :)


Çarşıda alıp; çantamın içine sakladığım minik pastamı, yemekten sonra çıkarıp küçük bir süpriz yaptım eşime. İyi ki doğmuş! :) 


Kız kardeşimin bebeğinin cinsiyeti belli olunca mama takımına karar vermek daha kolay oldu. Dünyaya gelsin, yesin yesin büyüsün inşallah. :)
Koçtaş'a çöp kovası bakma adı altında gezmeye gittik. Dikkatimi çeken şeyleri resimledim. Bir de istediğim klozet takımını buldum alt kattaki banyom için. Şimdi üst kattaki banyo için fuşya renklerde set ve klozet takımı arayışı içindeyim. :) 

Bu kahvaltı masamız Koçtaş'a gittiğimiz günden. Akşamdan konsepti ayarlayıp; sabah şipşak hazırlıyorum. Hem gözümüz,hem karnımız doyuyor şükür. :)

Hazır ev mevzusu gündemdeyken ,oturma odası için planladığım etamin yastık kılıflarına başladım. İlk şablonu çıkarırken biraz vaktimden oldum ama içime sindi. En müsait zamanda da güzelce resimleyip paylaşmak istiyorum. :)
Yine haftasonu kahvaltılarından. :)

İki-üç hafta kadar önce Perşembe Pazar'ına gittim. Yazlık pelerin için kumaş bakmaya. Fakat istediğim gibi bir kumaş bulamadım. Sonradan yazın kolların gözükeceği bir modelin pek uygun olmayacağını düşündüğüm için vazgeçtim. Ancak mevsimlik kalın bir penyeden dikilebilir,ya da ince,dökümlü bir kot kumaşından. 
Bu kumaşı kırmızı volonlu bir etek dikmek için kestim. Şu an fermuarı dikilecek öylece bekliyor yoğunluktan. :)

Bordo ve krem rengi dantellerin topunu 2,5 liraya aldım. Havlu,etek vs kenarına geçmek için gayet uygun bir dantel. Görürsem krem renginden bir top daha almak var aklımda. :)
Bu parçayı 5 liraya bayılarak aldım. İki delik mevcut 1,5 metrelik kumaşta ama ben ondan bişey yapıcam arkadaş! Kırlent olur,küçük bir puf kaplanır. Şimdilik beklemede. :) 

Pek basit birşey bu ama paylaşmak istedim. Çilek ve muzları dilimleyip üzerine çikolata sos gezdirdim. Kendimi fondü yer gibi hissettim. Can çekince tatlı birşey en kısa yoldan denenebilir.Tavsiye ederim. :)

Fotoğraf albümlerini,fotoğraf biriktirip; tekrar tekrar bakmayı seviyorum. Geçen bir yıl eleyip hatıralarımızı toplamıştım. Bu seneden kaldığımız yerden devam ettim bugüne kadar. Fakat sığmadı yeni bir albüm lazım şimdi bize. :)
Kahvaltıyı çok seviyorum galiba ben. :)

Masadaki laleyi ben büyüttüm. Lale soğanını ektiğimiz burada paylaşmıştım. Bir mucize gibi gözümüzün önünde tutam tutam büyüdü. Şimdi ise soldu,kurudu. Tıpkı bir insanoğlu gibi.
Kardeşimin bebişine bu zıbınları aldığımda cinsiyeti henüz belli değildi.Ama tutturmuşum. :) Üstteki tabureyi de İstanbul'a gittiğimde alıcam. Onu almaya cesaret edememiştim belki erkek olur diye. :)
Bir de son olarak bu saklama kaplarını Bim'den çok uygun bir fiyata aldım. Pembe Gönlüm Sende blogunun sahibesi paylaşınca haberdar olduk.Eşimde akşam iş dönüşü 2 takım aldı. Yetmedi annem de aldı. Şimdi bütün bakliyat ürünlerim aynı kutularda. Demem o ki Bim,Hakmar ve A101'in Aktüel ürünlerini takip etmek faydalı olabilir. :) Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

10 yorum

  1. Adettendir ama çok güzel bir post olmuş :)
    Seviyorum böyle çok yönlü postları
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım kahvaltı sofralarına bayıldımm Allah sofranızdan mutluluğu hiç eksik etmesin :)

    YanıtlaSil
  3. Kahvaltı alışkanlığı olan insanlara hayranım.. Hem de böyle özenle hazırlanan sofralara. Maşallah!
    Teyze olmak çookk güzel bize güzel heyecanlar lazım :)

    YanıtlaSil
  4. hertelden postlar güzel oluyor..keyifle okundu..kaçırdığıma üzüldüm bim saklama kaplarını..

    YanıtlaSil
  5. güzel post olmuş kahvaltı sofralarınızı bende beğendimm :) pratik herşey severim çilekli muzlu meyve tabağını en yakın zamanda denemek istiyorumm :) bu arada kocaeli'de oldugunuzu öğrendim bende kocaeli'nde yaşıyorum sizinle buralarda tanıştığıma çook mutlu oldumm :)Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel renkli bir post olmuş..
    böyle süslü kahvaltıları kim sevmezki...

    YanıtlaSil
  7. Demek teyze oluyosunn ne güzell :) Hayırlı olsun canım sağlıkla gelsin inşallah. Mama seti çok tattlıı :)
    Kahvaltılar süper ama ben bakmasam iyi olucak çok kötü bi zamanda kilo aldım :(

    YanıtlaSil
  8. @saadet-i müstesna Çok teşekkür ederim.Adet olur mu güzel yorumunuz,beğenmeseydiniz yazmayabilirdiniz de. :)Hep beklerim.
    @Boşnak Kızı Teşekkür ederim. Sizin de böyle yakında çok güzel sofralarınız olur inş. :)
    @Yasemin Kahvaltı benim vazgeçemeyeceğim öğünlerden biri,çok çeşit olmasına luzüm yok,peynir,zeytin,domates,salatalık bir de mayhoş bir reçel yeter bana. :)
    @Güzel Şeyler Dükkanı Teşekkür ederim. Ben de son kalanlara yetiştim. Ondan bu yana aktül ürünleri takip eder oldum. Meğer neler geliyormuş. :)

    YanıtlaSil
  9. @Assortiek Dimi yaaa. :)
    @Büşra Can Teşekkürler. :) Beğenirsiniz umarım bizçok sevdik. :) Yorumunuzu okuduğum gibi blogunuza uğradım bir de yorum bıraktım. Ben de memnun oldum. :) Allaha emanet olun.
    @Samsun Havası Çok teşekkür ederim. Süslü olmasa da sevilir kahvaltı.Candır o. :)
    @Şehirler Arası Aşk Evet canım. Dört ay sonra teyzeliğimi onaylayacak kanlı-canlı bir bebiş gelicek inşallah. :) Çok heyecanlıyım.Nerede kız eşyası görsem yapışıyorum. :)
    Kahvaltılara da gelince kahvaltıdan bişey olmaz ki canım ya. Bizi akşam atıştırmaları,abur cuburlar yakıyor bence. :(

    YanıtlaSil