O BİR LASTİKLİ ETEK! :)

Salı, Nisan 02, 2013

Boyama işlerine el atınca dikişe zorunlu olarak ara vermiştim. :) Hala geçmek üzere olan kıştan kalan kumaş rezervlerimi tüketmeye ve hali hazırda yaklaşan aile toplantıları için yeni birşeyler dikmeye karar verdim. Baştan söyleyeyim lastikli etek dikmek çok kolaymış. Ama kolayı bulup öğrenirken zor yollardan geçmek te varmış. :) Kumaşın azizliğine uğradım.Bol büzgülü fermuarlı bir etek yapmak istedim önce fermuarına kadar diktim. Kumaş dökümlü bir kumaş olmadığından çok kaba durdu. Sil baştan söktüm. Daraltıp hafif bollukta bir lastikli eteğe çevirdim.Cıvıl cıvıl, rahat bir eteğim oldu. :)

Hem boyunu biraz daha uzatmak hem de renk katmak için evdeki stoğumu biraz karıştırınca elime aşağıdaki fisto geçti. :)
Stok yapmanın da faydaları varmış efenim bir kez daha öğrenmiş oldum. :)
Lakin stokta bulundurduğum lastiklerden birisi kalın birisi ince gelince; bende geçici olarak ince lastiği geçirip markete alışverişe bile gittim. :)
Temiz dikiş olması için lastik tünelini ayarlarken astarla beraber yandan iğneleyerek çalıştım. Dikerken izlediğim aşamaları da paylaşmak isterdim fakat dikiş dikmek çok dağınık bir iş olduğundan henüz ona konsantre olamadım. Umarım en kısa sürede olup benim gibi evde öğrenenlere yardımcı olabilir ve hatalarım olduğunda destek bulabilirim. :) Bir de kardeşime tunik diktim. En kısa zamanda paylaşmak üzere. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

14 yorum

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş :) ayrıca kumaşı çok beğendim. Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  2. sonuç çok güzel olmuş ama,çok şirin güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Harikasın Esracım,çok beğenmiştim bu kumaşını en başından.Çok şeker çok şirin ;) Güle güle giy inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimli bi etek olmuş ellerine sağlık canım.
    Ama bişey daha dikkatimi çekti kalpli kapı askına bayıldım :)
    Çok şeker :) Nerden aldın diye sorabilirmiyim :)

    YanıtlaSil
  5. harika bir etek olmuş çok beğendim, hatta askıyı bile çok beğendim. biz de istesek bu etekteeeeeeeen. çok cici

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. @Yasemin Y Teşekkür ederim. Ben de kumaşı görünce iki parça alıp ben bundan bişeyler yaparım demiştim. :) İyi ki iki parça almışım yoksa çıkmazdı. Kızlar ters gelirdi yapamazdım. :)
    @Samsun Havası Sağol canım.Gönlümü de modeli cezbetti zaten. :)
    @Mervenin Kırmızısı Teşekkür ederim Merveeeee. :) İnşallah hep güzel günlerde giyerim bana hergün güzel. :)

    YanıtlaSil
  8. @Şehirler Arası Aşk Geçen senelerde Kartal'a kuzenime oturmaya gitmiştik. Orada bir züccaciyeden almıştım. Kardeşime de almak istemiştik fakat kalmamıştı canım. Beğenin için çok teşekkür ederim. :)
    @B.B.Turgut Ben daha kendime bin bir türlü zorlukla dikiyorum. Yanlış olur,düzgün olmaz o yükün altına giremem ki. :)
    @Tuğba M. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş cok rahat ve şık gözüküyor...

    YanıtlaSil
  10. Tam yazlık,çok hoş bir etek olmuş.Ellerinize sağlık.Çok şirin.

    YanıtlaSil
  11. @meryem akdeniz Teşekkür ederim Meryem'cim. :)
    @butikrabia Teşekkürler. Çok sağolun. :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş ellerine sağlık:) bayıldım:)

    YanıtlaSil
  13. eteğin ucundaki fistonun rengine bayıldım :) aynı zamanda o kız desenli çizgili kumaş nasıl bir güzelliktir öyle ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. @aşgaane Teşekkürler. :)
    @büşra can Teşekkürler Büşra'cım.İzmit Perşembe pazarından almıştım. Her yere yakışıyor. :)

    YanıtlaSil