MAGNOLİA PUDİNGİ'Nİ DE YAPTIM SIRA PASKALYA ÇÖREĞİNDE. :)

Çarşamba, Nisan 03, 2013

Mutfakla aramı düzeltmeye karar verince bir-iki ay önce kadar ig'de Smilena'da gördüğüm çok methedilen Magnolia Puding'ini denemeye karar verdim. Tabi bunda seçerek tek tek aldığım mis gibi kokulu,tatlı çileklerimin de büyük etkisi vardı. :) 
Öncelikle nette baya bir araştırdım,damak tadıma en uygun tarifi seçtim. Fakat tarif pek paylaşılan gibi çıkmadı ben de ekledim,kattım,çırptım. Sonucu da pek beğendim. Puding bana yumuşak,hafif kıvamıyla Crem Ole'yi hatırlatmadı değil. :) Yani şipşak bir tatlıya ihtiyacımız olduğunda Crem Ole'ye bir paket toz krem şantiyi ekleyip,aynı işlemlerden geçirip tatlımızı hazırlayabiliriz.
Aslında bu pudingi borcamda yapmışlar genelde. Fakat neredeyse sadece krema olduğundan servis edilirken dağılması çok büyük ihtimal. Ben de ondan dolayı cup'lar da servis edecektim.Sonrasında yabancı bloglarda kavanozlarda servis edilen meyveli tatlılar aklıma gelince sonuçta resimlerdeki gibi oldu. :) 
Ben de bir sürü resim çektim,durdum. :)
Gece saat 1 gibi gerekli malzemeleri dizdim tezgaha. :)
Dört yemek kaşığı şeker ,üç yemek kaşığı un ve iki yumurta sarısını tencereye koyup;
iki buçuk su bardağı sütü ilave ettim. Kaynayıp krema halini alana kadar çırptım.
O sırada pasta kremasını 1,5 su bardağı süt ile çırptım. Bu işlemde pasta kreması yerine krem şanti de kullanılabilir. :) Kıvamında hafif bir fark olur sadece.
İçinde kullanmak üzere Burçak bisküviyi un haline getiriyoruz. Bu arada Tupper'ın Süper Şef'ini almayı düşünüp kararsız kalanlara tavsiye ederim. Soğan,fındık,domates,maydonoz ne varsa doğruyor arkadaş. :) Kuzenimin eşi Edibe'ye de çok teşekkür ederim bana hediye ettiği için. :)
Tarif karışmadan devam. :) Krema hazır olunca soğumaya bıraktım. Ara ara karıştırıp üstünün kaymak tutmasını önledim. Sonrasında yarım paket labne peyniri ve 3 kaşık sıvı krema ekleyip çırptım.
Sütle çırptığım pasta kremasını da ekleyip tekrar çırptım. :)
Pudingim artık hazır. :) 
İlk başta cup'larda yapmayı planladığım için resim cup'tan. :)
Öncelikle tabana kremadan koydum. Üzerine bol bol Burçak Bisküvi tozundan serpiştirdim. Sonrasında ince ince doğradığım çilekleri dizdim. Bu işlemi 3 kat yaptım. Tabi istersek cup'ın yüksekliğine göre kaçak kat atabiliriz. :)
Dolapta bir gece bekledikten sonra çikolata sosuyla servis edilip;
afiyetle tüketilebilir. :)
Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

19 yorum

  1. ellerine sağlık canım...
    harika görünüyorlar...
    bu arada süt şişenede bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. reçelliklerde daha güzel olmuş harika:) bu arada mini şefim var ama kullanmiyorum birtek sogan icın saniyodum oda zor geliyodu:)artık kullanicam

    YanıtlaSil
  3. :)deneyecegim,tarif farklı olsada kavanozlarımda sunacagım

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş, o kavanozda servis edilme fikrine de bayıldım :) Epey bir kaçak kat istemiştir o kavanoz ama muhteşem görünüyor, aklıma yazdım bunu :)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bu ne güzel sunum böyle bayıldım.
    Tadını bilmediğimden yorumlayamayacağım, fakat görüntü yıldızlı pekiyi :)

    Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok istiyorum bundan yapmak ne kadar güzel gözüküyor eline sağlık!

    YanıtlaSil
  7. Şahanesin tamda demeyi düşûnüyordum ki bu şahane sunumla çıktın.Ellerine sağlıkk.

    YanıtlaSil
  8. ELLERİNİZE SAĞLIK
    SUNUM HARİKA , ENFES GÖZÜKMEKTE

    YanıtlaSil
  9. sunum çok yaratıcı olmuş nefis görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. O kadar çok beğendim ki sunumu, o reçelliklerden bi tane vardı, bir kaç tane daha almaya karar verdim şuanda. Sadece bu puding değil başka pudinglerde de çok şık olur, hem de üstü kurumaz. Tarif de çokgüzel. Mutlu oldum akşam akşam.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. @Gurme Şirine Teşekkür ederim Şirine. Bende severek aldım süt şişemi. :)
    @mavi potin yemek yaparken soğan kokusu elime siniyordu ondan dolayı çok istiyordum. Kardeşim de minisi vardı. İyiki var şimdi. :)
    @Assortiek Ne güzel. Bildiğimiz hazır reçel kavanozlarında bile sunuyorlar. Çevirme kısmına bu tahta iplerinden kaşıkla bağlayıp. Bir gün o şekilde de sunup gösterebilirim. :)
    @Zeynep Teşekkür ederim. 1 kaçak kat attık ama tam iki kişilik oldu. :)
    @Sena'nın Annesi Tadından tadan 4 kişi çok memnun. Güzel yorumunuz için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  12. @Zeynep'in Evi Teşekkürler. İnşallah en kısa zamanda yaparsın. :)
    @Kırmızı Evin Cadısı Ne güzel tevafuk olmuş. İşine yaramasına sevindim. :)
    @Neslihan Metin Teşekkürler Neslihan. :)
    @Boşnak Kızı Teşekkürler. Ben de sizin çeyiz alışverişlerini keyifle takip ediyorum. :)
    @Oğuz Çakır Çok teşekkür ederim içten ve güzel yorumun için. Bende ki bu reçellikler büyük boy olanları. Genelde çerez vs servis ederken kullanıyorum. Limon ve tereyağı servis etmek için ufaklarından almıştım. Onlar tek kişi için daha ideal olabilir. Mutlu olmanıza da çok sevindim. :)

    YanıtlaSil
  13. eline sağlık..
    gece 1 de yapmayı hiç düşünemem galibaa :))

    YanıtlaSil
  14. @samsun havası Ben de genelde gece yaparım.Ama gececi olduğumdan da olabilir. :)

    YanıtlaSil
  15. @Bademle Buduk Teşekkürler :)
    @Tuğba M Çok sağol :)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel paylaşımlarınız var.Bnde blogumda yeniyim takipte kalırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  17. @Krem Hella Teşekkürler her zaman beklerim. :)

    YanıtlaSil