KUŞ KAFESLERİME EŞLİK EDECEK GÜVERCİNLERİM HAZIRLANIYOR! :)

Pazartesi, Nisan 29, 2013

Başlıktan da anlaşılacağı üzere geçtiğimiz Aralık ayında bitirip, burada  paylaştığım kuş kafeslerim ikilendi. :) Aradan epey zaman geçti.İstediğim fiyonk şablonunu Kanaviçe Motif Serisi'nin Bördürler kitabında bulunca; başlamamak olmazdı. Tabi serinin bu sayısından haberdar olmamı sağlayan Pastel Renkler ve Hayat blogunun sahibesi Şule'ye de teşekkür etmeden geçemem. :) Kitabı iki hafta kadar sonra sürekli uğradığım tuhafiyecimde bulup,etamin kumaşlarımı da aldım. :)

Başlama süreci bazen sancılı geçebiliyor. Elimdeki yastık kılıflarını ölçtüm,biçtim,tartım. İçine yerleştirince nasıl duracak diye hesaplamalar yaptım. En sonunda ölçülerimi belirleyip şükür el attım. :)
Öçlüler belirlenince güvercinleri ortaya yerleştirmek vs zor olmadı elbette. Onlar mutlu,ben mutlu. :)

Kanat içindeki işlemeleri de ayrı bir sevdim. :) 
Şimdilik iki tanesi tamamen bitti,üçüncüsü kardeşimde,dördüncüye de bu yazıyı yayınladıktan sonra başlamayı planlıyorum. :) Sonra ki işlem de etrafı ve arkası için kumaş seçimi yapıp,nasıl bir modelde dikeceğimi belirlemek. :)
Fiyonklar kitapta çerçeve gibi uzatılmadığı için üçüncü denemede çerçeve haline getirebildim. İlk başta bir sıra aşağıdan yapmışım hoş olmadı. İkinci de üç sıra olsun çerçeve tok dursun dedim,orantısız oldu. Üçüncü de ortadan ve iki sıra ile yapınca ''Hıhhh! Şimdi oldu işte.'' dedirtti bana. Yoksa epey bir daha işleyip,sökebilirdim. :)
Uyguladığım şablonda siyah iple etrafından kontür geçmişler fakat ben geçmedim. İyi mi yaptım sizce? Sanki o yumuşak havasını bozar gibi geldi,kararsız kaldım. :)
Siz de beğenip yapmak istersiniz diye güvercinlerin şablonunu paylaşıyorum. Penelopis'in birbirinden güzel diğer çarpı işi modellerine bakmak isterseniz buyrun efenim.:)
Hoşçakalın. :)


You Might Also Like

5 yorum

  1. elleirne sağlık canım....
    yine marifetliliğin ortada :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerin dert görmesin harika olmuşlar..

    YanıtlaSil
  3. ne güzel olmuşlar ellerine sağlık :) çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. @Gurme Şirine Nasıl olmuşsa atlamışım bu postun yorumlarını geç te olsa yazmak geldi içimden farkedince. :) Sağol Melike'cim. Senin de güzel yüreğin ortada. :)
    @butikrabia Teşekkürlerrrr. :)
    @şirin pembe dünyam Çok sağolun. :*
    @Ebru Demir Teşekkürler çok meraktayım senin kafesler nasıl olacak,nerede kullanacaksın diye? :)

    YanıtlaSil