KAPILARA BAHAR GELSİN Mİ? :)

Perşembe, Nisan 25, 2013

Bu ev işi olur mu olmaz mı bilemiyorum ama yeni bir ev aldığımızda neredeyse hiç aksesuar almamıza gerek kalmayacak.Yapabileceklerimi yapıp,alabileceklerimi aldım sayılır. :) Henüz büyüklüğünden dolayı alamadığım şeyler ise seçili bir durumda masaüstü dosyamda. :) 
Gerçek dallardan yapılmış bu çelengi tesadüfen Evim Şahane'yi izlerken alışveriş yaptıkları Baumaxx'ta gördüm. 


 Haftasonu eşimle beraber gittik. Hem çelengi hem de iki adet orkideyi aldık.Kasada da çelengin 22.90'dan 6.90'a indiğini öğrenince pek sevindik. :)

Uçuk pembe orkide de vardı ama boğacağını düşünerek beyazları seçtik. Sağolsun eşim kapıların olduğu bölüme bile gittik. Nasıl duracağını görmek için. :)
Aslında çok basit.Anlatılacak birşeyi yok. Sadece fikir vermek adına paylaşmak istedim. :)
Orkidelerin saplarını kesip, aralardan yeşil bir iple çelenge bağladım. Bir kaç yaprağı da silikonla çelenge tutuşturdum. :)
Ferah ferah kapı çelengim hazır olmuş oldu. Hazırını bulup alsam bu kadar mutlu olmazdım. :)

You Might Also Like

8 yorum

  1. ben bayıldımm buna yaa fiyatı da çok uygunmuş gerçekten canımm güle güle kullan çok güzel olmuşş :)

    YanıtlaSil
  2. fiyatıda çok uygunmuş :)
    çok güzel görünüyor...
    elleirne sağlık canım...

    YanıtlaSil
  3. @Boşnak Kızı @ Gurme Şirine Beğenmenize çok sevindim kızlar. :) İnş en kısa zamanda kullanmak nasip olur. :)

    YanıtlaSil
  4. GÜLE GÜLE KULLANIN ESRA HANIM İNŞALLAH EV İŞİNİZ İYİ SONUÇLANIR BENİMDE YENİ BİR EV İŞİMİZ VAR BAKALIM 18 MAYIS'TA BELLİ OLUCAK DÜN AKŞAM BENDE KEÇE VE İPLERLE BİR KAPI SÜSÜ YAPTIM BU ARALAR HERALDE AYNI ŞEYLERE HEYCAN DUYUYORUZ ELLERİNİZE SAĞLIK:)))

    YanıtlaSil
  5. oohh ne güzel yeni evinde güle güle kullanırsın inşallah..

    YanıtlaSil
  6. en güzel günlerde yeni evinizde gülerek kullanın çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. @Duygu Aytekin Demek ki ev almadan ev için aksesuar alıp hazırlayan bir ben değilmişim. :) Bizim de biraz daha uzadı ev işimiz,haber bekliyoruz.Rabbim herkese nasip etsin inşallah. :)
    @Samsun Havası Amin canım. Teşekkürler. :)
    @Delancey Teşekkür ederim Esra'cım inşallah. :)
    @Özge'nin Renkleri Sağol Özgem çok daha güzelleri senin olsun inşallah. :)

    YanıtlaSil