HEDİYELEŞMEK GÜZELDİR,CİLDE İYİ GELİR! :)

Perşembe, Nisan 25, 2013

Bu aralar çok gittim,geldim bloga fakat elim bir türlü yazmaya gitmedi. Hazır Cansu' cum ( Rengiaheng blogunun sahibesi ) bu birbirinden güzel hediyeleri gönderince güzel bir başlangıç yapıp, bahar rehavetini üzerimden atayım dedim. :) Başlıkta hediyeleşmek cilde iyi gelir dedim ama kaz ayağı yapabilir dikkat. Tabi benim gibi evde mutluluktan uçup,gülüp gülüp duruyorsanız elbet. :) 
Herşey Cansu'nun İg'de bu cupcake sıvı sabunlukları paylaşmasıyla başladı. Beğendiğimi söyledim ama çokça da mahçup oldum hediye kutusunu açarken. Dayanamamış bir değil iki tane almış. :)

Durmamış anneannesine beni anlatmış, o da bana bir tutacak örmek istemiş. :)
Çooook ta güzel olmuş,ellerine yüreğine sağlık. :)
Bu kuşları Cansu kendisi örmüş. Hemen yeni ev için biriktirdiğim eşyalar arasına kaldırdım tabi ki. Sadece aşağıdaki bardakları hemen yıkayıverdim kullanmak için. :)
Böyle gönlü güzel insanlarla tanıştıkça iyi ki yazmaya başlamışım diyorum. Rengarenk içten notların için ve durup durup ekstra gülümsememe sebep olduğun için çok çok çok teşekkür ederim.:)
Hayatımızdan bizi mutlu eden insanların eksik olmaması dileğiyle...

You Might Also Like

8 yorum

  1. cupcakeli sabunluklara aşık oldum :)
    çok güzeller...
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  2. @bahar006 Teşekkürler :)
    @Gurme Şirine Teşekkür ederim canım bende çok çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
  3. bende her yerde cupcakeli sabunluk arıyorum...
    inşallah bulurum :))

    YanıtlaSil
  4. @Gurme İnşallah canım. Bende hiç rastlamadım buralarda. :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım benim sağlıkla mutlulukla inşallah

    YanıtlaSil
  6. bu sabunluklar nerde bilen varsa lütfeeen busrayvr@gmail.com a yazsın

    YanıtlaSil
  7. @Büşra Yavru Ben de buralarda bulamadığım için arkadaşım İzmir'den gönderdi ama ig de bir kaç kişi Eminönü Şark Han'dan aldığını söyleyip paylaşmıştı. :)

    YanıtlaSil