ROMANTİK ANAHTAR ASKILIĞIMI DA BEN YAPTIM! :)

Cuma, Mart 22, 2013

Kardeşim doğum günümde istediğim çerçeveyi alınca ben de gelecekteki holüm için aksesuar çalışmalarına başladım. Romantik detaylara el attım. :)


 Eşimle bu yuva şeklindeki anahtarlıkta karar kıldık. :) Televizyonun önüne serdim kağıtları. Gittim geldim kurudukça boyadım. Altı/yedi kat boyamışımdır galiba.Beyaza boyadıktan sonra çatısı,alt tabanı ve kapaktaki anahtar deliğini uçuk bir pembeye boyadım. :) Bir dokunuş daha yapacak olmak kaydıyla nedense vernikleyip kaldırdım. Projeleri bitiriyorum ya ondan tabi. Annemin kızıyım. Başladı mı bitecek. :)
İnstagramda Cansu'nun dekupaj desenindeki dantel detayını görünce bir ışık yandı bende. :)
Hemen mutfağa koşup kağıt bardak altlıklarımı aldım. Renk katsın diye birini fuşyaya diğerini de yumuşatsın diye uçuk bir maviye boyayıp; uygun büyüklüklerde kestim. Peçete tutkalı ile yapıştırıp kuruduktan sonra tekrar vernikledim. Tabi normalde bu işlem hiç verniklenmeden yapılmalı. Umarım atmaz. :)
Hoşçakalınn. Mutlu kalın. :)

You Might Also Like

15 yorum

  1. ben buna bayıldım bayıldım:) o kadar şirin olmuş ki duvarda çok güzel duruyor maşallah diyeyim:)

    YanıtlaSil
  2. @evim benim atölyem Beğenmene çok sevindim canım. :) Bende güzelce kaldırdım nasip olurda anlaşıp yeni evimize taşınırsak kullanmak üzre. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu güzelliğe ilham kaynağı olmak harika :) Güle güle kullanın harika oldu gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuş ama bu kadar tesadüf olmamalıydı ya :)Görünce olamaz dedim şimdi ne yapsamki diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. @rengiaheng sağol canım senin ki de güzel olacak ben de benim kini elden geçiricem sayende. :)

    YanıtlaSil
  6. @Assortiek iyi yapmışım o zaman. Çok basit yapmalısın. :)

    YanıtlaSil
  7. @Şehirler Arası Aşk Yasemin'cim tam anlayamadım sen de mi yaptın, yapıyorsun? İyi fikir mi diyosun? :)

    YanıtlaSil
  8. Esracım elinde sihirli değnek mi var maşallah :) Her elini attığında harikalar çıkarıyorsun ortaya

    YanıtlaSil
  9. Sen yaparsında kötü fikir olurmu süper olmuş canım.
    Yok ben yapmadımda söylemeyim sen zamanla anlıcaksın :)
    Yada ben niye öyle dediğimi o zaman anlatıcam sana :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş , ig de de görmüştüm canım ya bayıldım bende buna :)

    YanıtlaSil
  11. @Özgenin Renkleri Ayyy Özge'cim mutlu ettin beni ama yarı doğruyarı yanlış bişeyler yapıyorum öyle evde boş kalınca. :) Çok teşekkür ettim. :) :*
    @Şehirler Arası Aşk Hımmm şimdi anladımm ki ben sanki. :)
    @İki Şehir Bir Meryem Teşekkür ederim Meryem'cim. :)

    YanıtlaSil
  12. Vallahi bravo,verniğin üzerine tutturmayıda başarmışsın çok güzel olmuş renkler.Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  13. harika görünüyor :)elinize sağlık, bana da fikir oldu bu çalışmanız :)

    YanıtlaSil
  14. @Mervenin Kırmızısı Merveee yeni gördüm bu yorumunu. Azmin elinden hiçbişey kurtulamaz canım. :) :*
    @kalpli baykuş Teşekkür ederim. Ne güzel olmuş. Paylaşımım amacına ulaşmış. :)

    YanıtlaSil