MİMLENDİK Mİ ŞİMDİ? :)

Cumartesi, Mart 30, 2013

Özge'cim mimleyince cevaplamamak elbette olmazdı.Geç oldu ama güç olmadı. :) 
*Bir programın yok ve evdesin, nasıl uyanır neler yaparsın?
Uyanma sürecim uyanma ve kendine gelme denen iki evreden oluşuyor. Ki ikinci evre uzun sürebiliyor bir işim olmadığında. :)Özenle kahvaltımı hazırlar,tv ve pc eşliğinde keyifle kahvaltımı yaparım. :) Bir projem varsa onunla uğraşırım. Blogumla ilgilenir,yeni ziyaretçilerimi incelerim. İnstagram'da gezinirim. Kendime bir uğraş bulur. Sonra da ne yemek yapsam diye düşünüp durabilirim. :)
*Asla tercih etmem, giymem dediğin renk ve kıyafet? 
Bütün renkleri seviyorum. Lila rengini biraz sevmem diyebilirim. :)
Taşlı,pullu,saten,parlak abiyeler! 
*Dört harfli olan çok şey ifade eden 'Para' senin için ne ifade ediyor?
''Para harcamak içindir. Biriktirip yaşam kalitenden çalmak için değil.'' diye düşünüp ona göre yaşarım. Ne kendimden ne başkasından esirgerim. Cimri insanlarla da anlaşamam. :)
*İlerde hayal ettiğin sen ne yapıyor olacak?
Yuvasında elinden,kalbinden gelen şeyleri keyifle yapan bir ben olursa ilerdeki ben ; mutlu olurum. :)
*Hakiki dostluk kaldı mı yoksa sadece menfaat üzerine kurulu bir alışkanlık mı?
Kaldı tabi. :) Yoksa bile ben iyi olayım da kötüler beni bağlamaz,bağlamamalı da.
*Şu ölümlü dünyada en çok zevk aldığın şey?
Sanırım yeni yerler görmek. Yurt dışına adım attığım gün geri dönmeyebilir, seyyah olabilirim. :)
* Birisinden duymayı en çok hoşlandığın , mutluluğunu tavan yaptıran tek bir cümle?
Bilemedim ki. En küçük şeylere dahi mutlu olduğumdan sanırım seçim yapamıyorum.
*Takıntıların var mı?
Otobüste cam kenarına oturmak. :) Sürekli İstanbul'a gidip geldiğimden bu konu benim için önem arz ediyor. Bir de deniz tarafı olursa tadından yenmiyor. :)
*Kıyafetlerinin olmazsa olmazı?
Sade şıklık.Sevimlilik. Benden bir parça yorum. Birde herkeste olmaması. Pelerinime yapışmış durumdayım bu sebeple. :)
*Hiç diyete girdin mi , girdiysen sence kaçıncı olmuştur?
1 kere. O da İsveç diyetiydi. 2-3 kilo vermiştim bir haftada. Şimdi yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum. Kendimi sıkmayı pek sevmiyorum abartılı bir durum olmadıkça. :)
*Severek takip ettiğin blog adı rica edebilir miyim?
Bir çok blogu severek takip ediyorum. Haksızlık etmek istemem. :)

You Might Also Like

1 yorum