KEÇEDEN TAZMANYA CANAVARI VE SEVGİLİSİ. :)

Pazartesi, Mart 04, 2013

Keçe siparişlerinden yayınlayamadıklarımı yayınlamaya devam.:) 
Tazmanya Canavarı ve sevgilisi. Havlularda tam boy çalışmadım karakterleri sığdırmak için iyice küçültmek gerekiyor. Bu da yıkanacak şeyler için pek ideal olmayabilir.

Kenar şeridine uygun olarak fiyonk ve kalplerin rengini değiştirdim. Yine aşağıdaki resmi bilgisayardan kopya ettim. Kese kese kalıplardan çıkarıp çalıştım. Bu arada bir kaç mail aldım keçeleri nereden aldığıma dair. Ben Ümraniye'den bir tuhafiyeden satın alıyorum. Ama Eminönü'nde de satılıyordur mutlaka. Netten tavsiye etmek isterdim ama hiç sipariş ile keçe satın almadığım için tavsiye edebileceğim bir site yok. Eğer sipariş edip memnun kalan varsa ve benimle paylaşırsa sevinirim ben de buradan duyurur yardımcı olmuş olurum. :)
Hoşçakalın.Mutlu kalın. :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. Elinize Sağlık, çok güzel olmuş yine . Ben kumasci.com dan almıştım keçeyi, memnun. Kaldım. Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. @pembe kalpler Teşekkür ederim canım çok sağol yarın ki postta duyurucam hemen. :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. @Gurme Şirine Sağol. Güzel yorumlarınla yalnız bırakmadığın için hiç çok teşekkürler. :* :)

    YanıtlaSil