İYİ Kİ DOĞDUM,24 OLDUM! :)

Salı, Mart 05, 2013

Mart ayı bizim için kutlama yapılacak günler açısından verimli bir ay.Hem doğum günüm,hem evlilik yıldönümümüz bu ayda. :) Ben de sevdiklerimle,eşimle,ailemle,dostlarımla elimden geldiğince keyfini çıkarmaya çalışıyorum. Aslında süprizleri çok severim ama öyle dikkatliyimdir ki bu konuda genelde yakalarım bir ucundan.Eşimde bu konularda pek başarılı olmadığından doğum günü hazırlıklarımızı beraber yapabiliyoruz. :) 

Gerçekten bana hiç farkettirmeden yapılan süprizim canım dostlarım,arkadaşlarım tarafından yapılanı oldu. Çarşamba günü beraber dersimiz vardı orda süpriz yaparlar diye düşünüyordum. Gittim derse tık yok. Dedim herhalde unuttular,olabilir vs. :) Ertesi gün öğlen gibi zilim çaldı. Kapıyı bir açtım ki bir pastanın üstünde mumlar yanıyor. Bizimkiler ''İyi ki doğdun.'' diyor. Tabi mutluluk ve şaşkınlıkla karışık duygular içerisine girdim ama en çok ta sevilmenin o tatlı sıcaklığında kaldım. :) Poçaları,börekleri,salataları da hazırlamış, yanlarında getirmiş düşünceli arkadaşlarım. Hemen kurduk masayı.:) Hediyeler de cabası. :) Hepsi çok güzeldi.Ellerine,yüreklerine sağlık. :)
Pazartesi İstanbul'a annemlere gitmiştim ki Cuma doğum günümde evde olayım. Erkek kardeşim unutmuş bana ''Ben de gelicem.'' dedi.Ben de sordum inkar etti herkes Yasin çalışıyo o gün düşündük ama izin alamadılar vs dediler ama umudumu kesmedim .Masamı kurdum. :) Poğaça ve kurabiyeleri bir gün öncesinden hazırlayıp buzluğa attım. Recep pastayı 6-8 kişilik sipariş etti. Bu sefer şeker hamurlu istemedik,görsel olarak çok hoş olabiliyor fakat pek yenmiyor,jelli hem şık oluyor,hem de çok güzel yeniliyor.  
:)
Kara Tahta mandallarımla da herkesin yerini belirledim. :)
Sonrasında ben yolda arayınca artık saklayamadılar geleceklerini. Bir de erken gelebilmek için yemek yemeden çıkmışlar.Ben de hemen sipşak birşeyler hazırlayıp,masaya tabakları ekledim. :)
Yemeklerimizi yiyip,mumları üfledim. :)
Babam ertesi gün işe gideceği için gelememiş. Onun için Kereviz Salatası yapmıştım. :)
Altta Tatlı Tuzlu Kurabiye. :) Üstte 3-2-1 poaça.
Bu da Karnıyarık Poaça. Biraz fazla dinlendirdiğim için çok kabarmışlar.:)
Kübülim ve Hammim'le. :) 
Ve eşimle. :)
Kübülim çok beğendiğim ve ev aldığımızda almak istediğim bu çerçeveyi hediye almış bana. Annem de banyo için aksesuar.Ama paketlerini hiç açmadan kaldırdım. :)
Leyla'm eskiye olan sevdamı bildiğinden bu müzikli dikiş kutusunu almış.:) Herkes çok sevdi.
Büşra'm çerçeve almış.Çok şık ,onu da hemen kaldırdım. :) 
Bir de bana plaket hediye ettiler.Layık olabildiysem ne ala. :)
Son olarak ben de  kendime hediye aldım. Englısh Home'dan 5 tl gibi bir fiyata çerçeveyi,10 tl gibi bir fiyata da gül kokulu mum kaselerini. :)Öyle güzel kokuyorlar ki koklayıp koklayıp duruyorum. :)
Geçen yıl da 23 OLDUK BE ABİ!  demişim.:) Zaman çok çabuk geçiyor. Güzel geçmesi dileğiyle. Hoşçakalın,mutlu kalın. :)

You Might Also Like

20 yorum

  1. İyiki doğdun hemşerim :) Ailenle sevdiklerinle ve blogunla nice mutlu yıllara :) Rizeden sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. @Yasemin y. Çok sağol Yasemin'cim. :) Rize'mi de çok özledim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel ve sıcak bir gün olmuş:) doğum günün kutlu olsun. Tüm yılların böyle sıcacık sevgiyle musmutlu geçsin :)

    YanıtlaSil
  4. @pembe kalpler Amin çok sağol canım senin de öyle geçsin inşallah.:)

    YanıtlaSil
  5. yeni yaşınızda mutlulukların en güzelini yaşamananız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. @hacer teşekkür ederim Hacer Hanım. :)

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün kutlu mutlu olsun canım arkadaşım mutluluğun hiç eksilmesin artarak devam etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. nice güzel senelerin olsun.ağzım sulandı ama pastaya değil yaşına :)))) oyy geri gelse keşke 24 :))) keyfini çıkar..

    YanıtlaSil
  9. daha nice güzel yaşlara... hediyelerin çok hoş, doğum günün kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  10. @Özge'nin Renkleri Sağol Özge'cim çok teşekkür ederim hepimizin mutluluğu daim olsun inşallah. :)
    @Pembe kalpler Ne demek :)
    @Güzel Şeyler Dükkanı Ben yaşadığım her anın,her yaşın tadını çıkarmaya çalışıyorum. Geriye döndüğümde güzel günlerim olsun.Mutlulukla anayım. Olduğumda kalayım. :)
    @Evim Benim Atölyem Teşekkür ederim canım amin. :)

    YanıtlaSil
  11. tekrardan doğum günün kutlu olsun Sıcak yuvanda bir ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  12. Sevdiklerinde daha nice güzel yıllar dilerim.Yeni yaşın kutlu olsun ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. nice mutlu sağlıklı yıllara..
    bende dikiş makinesini çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  14. Esra Hanım, nice mutlu güzel, sağlıklı, huzur ve başarı dolu yıllar sizin olsun, tüm sevdiklerinizin etrafınızdan eksik olmayacağı nice yıllarınız olsun. Bu arada ben biraz fazla dinlenmiş karnıyarık poğaçaya da bayılırım:) daha fosur fosur olur;) elelrinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. nice güzel yaşlara esra hanım. sanırım aynı ilçedeyiz:)))

    YanıtlaSil
  16. Allahım daha nice yaşlar nasip etsin canım..

    YanıtlaSil
  17. çok yaşa tatlım :)
    en güzel yaşlar 20li yaşlar, keyifle yaşa..

    YanıtlaSil
  18. Doğum günümü kutlayıp beni musmutlu ettiğiniz ve güzel dileklerinizle beni gülümsettiğiniz için çok çoooooooook teşekkürler. :) :*

    YanıtlaSil
  19. Biraz geç oldu ama Esracımm doğum günün kutlu olsun yeni yaşın hayırlar getirsin sana inşallah.
    Özlemişim bloğunu seni :)

    YanıtlaSil