FİNCANDILAR, MUMLUK OLDULAR.. :)

Cumartesi, Mart 23, 2013




Geçenlerde araştırma grubumuzun toplantısından ayrılırken kapıda bir poşetin içinde bu fincanları gördüm. Adalet Abla'ya sordum kiminler diye? Eski ya hemen göz koydum. :)
Evi toparlarken onları kaldırdığını, ihtiyacı olmadığını söyleyince; isteyip aldım. :)

Fırat gibi dolanıyorum zaten bu ara ortalıklarda. :)
Tabaklarını da soft renklere boyayıp holde dekoratif olarak kullanmayı planlıyorum. :)

Takımın tarihçesine geçecek olursak en az 25 yıl görmüş geçirmişler bu dünyada. :)
Adalet Abla'nın babası annesine İran'dan getirmiş. :) 
Ben bir tanesini boyayıp ta facebook'ta paylaşınca ; Adalet Abla pişman olmuş olacak ki şu yorumu yaptı. :) 
''Ya hocam kusura bakma yanlıslık olmus. Babam verdigimi duyunca kalp spazmı gecirdi, annem felc oldu. Ben cok magdurum geri almam lazım.''
Gülmekten yanaklarım ağrıdı. Tabi ki şakaydı.Herhalde öyledir yani. :)
Zaten sonraki hafta gittiğimde ; evde ne var ne yoksa önüme döktü. ''Bundan ne olur? Bunu ne yapalım?''gibi sorularla zararını temin etmeye çalıştı. :)

Yaptığım işlemlere geçecek olursak; azıcık sulandırdığım akrilik boya ile ponpon fırça sayesinde bardakları git gel 5-6  kat boyadım. :) 
Sprey vernikle iç ve dış kısımlarını vernikledim. Boyarken ıkea poşetim de nasibini aldı pek tabi. :)
Tealight mumları yerleştirip,kulplarına kurdela ile fiyonk yaptım. :) Aslında desenli kurdela ile yapmak istiyordum bu işlemi ama şimdilik evdeki malzemelerden faydalandım.Bulabilirsem değiştirmek istiyorum. :)
Ve Ikea'dan aldığım kendi görevi hariç tüm işlemlerde kullandığım mum tabağıma yerleştirip kullandım. Kullanıyorum. :) 

You Might Also Like

15 yorum

  1. yine süper bir çalışma! çok hoş olmuş canım ilk hallerini görünce şaşırdımmm:)

    YanıtlaSil
  2. A aaa süper olmuş ama çok beğendim ki ben :)
    Bence de Adalet ablan pişman olmalı;)

    YanıtlaSil
  3. ESRA HANIMÇOK GÜZEL OLMUŞ MUMLUKLARINIZ FİKİR ŞAHANE BEN DE BLOGUMA BEKLERİM

    YanıtlaSil
  4. Harikaa olmuş bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  5. El becerileri konusunda baya maharetliyiz anlaşılan, güzel zengin fikirlerde cabası :)

    YanıtlaSil
  6. 10 numara olmuş ama nasıl kıydın o canım fincan takımına yaaa:))

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten ne de güzel olmuş.Bravo :))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bi fikir olmuş

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar Esra Hanım,bloğunuz çalışmalrınzı he rşey çok renkli çok güzel.Ellerinize sağlık.Zaten bir hanım eline boya ve fırça aldı mı onun ne yapacağını kestirmke zor diye düşünüyorum.Ben de az biraz bu yenileme ,diy işlerine gönül vermiş bir bloggerım.Tekrar ellerinize sağlık.Muhabbetle kalın..

    YanıtlaSil
  10. @Evim Benim Atölyem Teşekkür ederim canım uğraşıyorum öyle evde vakit buldukça. Bir etamin yastık kılıflarına başlayamadım. Başlarsam uzun süre birşey yayınlayamayabilirim. :)
    @Zeytin Çekirdeği Çok pişman zaten. :)
    @burcu akday En kısa zamanda gelicem. Blog takip etmek,dolaşmak en büyük keyfim. :)
    @Delancey Teşekkür ederim. :)
    @Famelika Teşekkür ederim Melike'cim. :)
    @Assortiek Kıydım ama sonuç güzel. Pek türk kahvesi sevmediğim için kahve fincanlarını bu şekilde daha çok kullanabilirim. :)
    @Quenn_ff Canım çok teşekkür ederim. Geçenlerde merak ettim bir bloguna bakayım dedim. Hiç yazmıyorsun neden? :(

    YanıtlaSil
  11. @samsun havası Teşekkürler. :)
    @mavi masal Sağol canım.Arkadaşların hepsi evdeki eskileri ortaya dökmeye başladı bile. :)
    @Butik Rabia Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Yorumunuz geldiği gibi hemen blogunuzu takibe alıp ilk yazınıza kadar okudum. Mavi sandalyenize de bayıldımmmmmm. :)

    YanıtlaSil
  12. Sizi takip ediyorum da gerçekten çok güzel işler başarıyorsunuz. Ellerinize sağlık çok güzel ve pratik bir fikir olmuş sonuç ise şahane
    Kendi profilime de beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. harika bir fikir bayıldım. biz de takımı bozulanlara yapmalıyız bunu

    YanıtlaSil
  14. @Kara Böceğin Dünyası Çok teşekkür ederim. :)
    @yasemininnot defterinden Evet bozulan artık sevmediğimiz takımlarda çok iyi olur . :)

    YanıtlaSil