ÇAKMAKTAŞGİLLER :)

Salı, Mart 05, 2013

Bütüüüüün çizgi film karakterlerini çalıştım sanırım.Sağolsun Burcu iyi de bir deneyim oldu. :) Bir saat önce paylaştığım yazımdaki sorum da cevabını bulunca bir havluyla beraber hemen duyurmak istedim. Pembe Kalpler blogunun sahibesi http://www.kumasci.com adresinden keçe sipariş ettiğini ve memnun kaldığını söyledi. Teşekkür eder,öperim. :) Umarım yardımımız dokunur keçe almak isteyenlere. :) 

Fred ve Vilma çocukluğumun çizgi film karakterleriydi.Tabiri caizse sabahın köründe kalkar deli gibi çizgi film izlerdik. Bizim zamanımızda çizgi film kanalları yoktu öyle. :) Ben debizim zamanımız diyorsam ne diyeyim ki artık. :D
Kullandığım resimleri de paylaşarak kaçıyorum. Doğum günü resimlerimi toparlayıp akşama paylaşmak istiyorum. :) Hoşçakalın. :)

Bu aradanasıl olmuş? Benzetebilmiş miyim? :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. bence süper olmuş benzemek ne kelime.. çok düzgün eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim ne demek , ben de seni öperim :)Ya Cnm harika bunlar gerçekten. Tebrik ediyorum seni.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş...
    arkadaşım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. @samsun havası Sağol canım. Teşekkür ederim. :*
    @pembe kalpler Ben teşekkür ederim asıl. Sağol beğenin için. :)
    @Gurme Şirine Teşekkür ederim Şirineeeee :)

    YanıtlaSil
  5. @beyza aydin başer Teşekkürler :)

    YanıtlaSil