PELERİNİM,ELDİVENLERİM VE LAZERLİ MAKASIM :)

Pazartesi, Şubat 25, 2013

Havlu siparişlerimi bitirdim,kargoya verdim ve geldim şükür. Sanırım bundan sonra sipariş alamıycam çünkü yerine oturttuğum bir düzenim var ve sipariş alınca hepsi yerinden oynuyor. Hemen bitirmek istiyorum kendime yükleniyorum bu sefer de ya ev başını alıyor gidiyor ya ben. :) Ahşap boyama bir yandan,dikiş bir yandan,yarım kalan etamin projem bir yandan,ev işleri,temizlik bir yandan sıkıştırıp duruyor. İmdaaaaattt diye çığlık atıyor benliğim. :) Bende duymaya karar verdim. Çok çok arada ufak boşluklarım olursa belki. Çünkü kendime bir şeyler dikmek çok keyif verir oldu bazen zorlasa da. :) Bu diktiğim pelerini otobüste bir teyze nereden aldığımı sorup torununa gösterince; sevinçten dört köşe oldum nedense. :) Sanki olmuş mu olmamış mı diye bakınırken orasına burasına. Sağolsun olmuş dedirtti teyze. :)
Kalıp Burda Dergi'sinin 2012 Ağustos sayısına ait. Dergide diz üstünden 1 karış kısa olarak çalışmışlar. Uzun olunca kaba mı gösterir diye düşünmedik değil ama . Sonuç kanımca güzel oldu. :) Önce dört parçayı birleştirdim. Üzerime geçirince eninden almaya karar verdik. Çünkü uzatırken aynı çizelgede genişleterek kesmiştik kumaşı ve gereğinden fazla volon volon olduğu için kaba durmuştu.
Astar yapabilir miyiz,yapamaz mıyız diye oldukça büyütmüştüm. Kumaşta hangi işlemleri yaptıysak,astarda aynı işlemleri yaptık zor olmadı. Mühim olan kısmı astarı kumaşa düzgün monte edebilmek ve kol çıkış yerlerini muntazam dikebilmek. On üzerinden beş ila yedi arası bir puan verebiliriz kendimize sanırım. :) Sağolsun Rahile Yenge ile hallediyoruz. Yönlendiriyor,yorumunu alıyorum,ben dikerken gereken yerde teyel alıyor. Daha kısa sürede ve sıkılmadan dikiyoruz. :) Kol çıkış yerlerini önce dergideki gibi düz çalıştık. Denedim iç kıyafetim gözükünce içime sinmedi. Evde bi yerde kullanırım diye aldığım kürkü bulup etrafını geçince hem içini göstermedi hem de başka bir hava kattı. :)
Etek uçlarını önce diktim acemilik işte. Düzde diktim fakat kalın kumaşı o kadar katlayıp dikince her tarafı başka yöne bakar oldu. Oturdum bir güzel söktüm. :) 
Çarşıya gittiğimde bu çift taraflı telayı aldım. Başka bir telayla yapılıyormuş aslında bu yeni çıkmış diye anlattı satan kişi ama benim gördüğüm ilk çift taraflı tela budur. Çok ta memnun kaldım. İmkanı yok sökülmez.Kumaş tamamen eridi içinde. Yani normal tela gibi ortada kumaş falan gözükmedi ütüledikten sonra.
Düğmelerin bir tarafı ilikleniyor,bir tarafı süs olarak dikiliyor kumaşa.
Boyunu uzattığım için içte toplanıyordu ben de büyük çıt çıt aldım bu sorunu da halletmiş oldum. :)
Kullanışlı mı derseniz; annelere pek tavsiye edebileceğimi sanmıyorum. Kol çıkışları  hareketlerinizi sınırlandırabiliyor. Portföy,clutch ve oldukça kısa saplı çantalarla kullanılabilir. :) Ama ben çok sevdim. Ekstradan iki yaka yapmayı düşünüyorum düğmelerine takıp çıkarabileceğilim. Henüz vaktim olmadığı için şimdilik ben ve pelerinim böyle takılıyoruz. :)
Pelerin kullanırken eldivenler de güzel bir görüntü oluşturuyor.. Şu an bir tane de sipariş ettim. Bir de fuşya rengi güzel bir model arıyorum. :)
Lazerli makası Dore katoloğunda gördüğüm gibi sipariş ettim.
Ancak elime ulaştı. Sanırım fiyatı 13 tl. Çok çok sağlam terzi makası değil ama fena da sayılmaz işlevine göre. :)
Durumlar şimdilik bende böyle. Yarın İstanbul'a gidiyorum. Anneme,keyif yapmaya. :) Cuma günü de doğum günüm. Niyeyse bir yaş daha yaşlanıyorum ama heyecanlanıyorum yine de. Her doğum günümde ''Kaç yaşında oldum artık?'' mevzusu açılır. Bir türlü kaç olduğuna karar verilemez ya. Şimdi ben kaç yaşımı dolduruyorum 89'lu biri olarak? :)


You Might Also Like

12 yorum

  1. pelerinin çok şık, eldivenlerine bittim resmen... bu arada yeni yaşında sana huzur mutluluk getirsin..

    YanıtlaSil
  2. canım pelerini ben de hazır sandım :) maşallah sana pek beceriklisin.. lazerli makastan bende de var. eşim nişanlıyken çinden getirtmişti, ama ben pek kullanamadım, sen kullanırsın inşallah. eldivenlerini de çok beğendim özellikle ortadakini, ben de deri eldiven bakıyordum gerçi havalar ısınmaya başladı ama nerden aldın sorabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık gayet güzel olmuş pelerinin..
    boşver yaşa fazla takılmamak lazım

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım...
    pelerin çok şık olmuş...

    bu arada hello kittli askın da çok şeker...

    YanıtlaSil
  5. @haticin pepelası Teşekkür ederim Hatice. :) İnşallah Rabbim nimetini devam ettirir üzerimizde. :)
    @Evim Benim Atölyem Sağol canım. Yordu ama severek giyiyorum. :)
    @samsun havası Teşekkür ederim. Ben de öyle düşünüyorum sanırım. Allah sağlık,sıhhat huzur versin gerisi boş. :)
    @Gurme Şirine Sağol canım beğenmene çok sevindim. :) Evet canım ben de çok beğenerek aldım.Malum habire askı alıyorum. Ya da eşimin askılarına göz koyuyorum. :)

    YanıtlaSil
  6. canım ben bir pelerin hayranı olarak (ki çok şaşılacak bir durum bir tane bile pelerinim yok :P ) kıskandım seni maşallah diyeyimde nazarım değmesin çok güzel olmuş . Eğer yarın nasip olursa pazara çıkacağım kumaş bakacağım aşka getirdin beni bende dikmek istiyorum . Yeni yaşında şimdiden kutlu olsun güzel arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  7. Pelerin çok tatlı olmuş ellerine sağlık.
    89lu biri olarak 24 oluyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. @Özge'nin Renkleri Sen de kumaşı aldın canım.Artık dikince bir gün buluşalım pelerinlerimizi giyip. Millet pelerin görsün. ;P Sağol canım çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  9. @Müstakbel Eşim Teşekkür ederim. :) Çok çabuk 24 olmuşum. :)

    YanıtlaSil
  10. evet yapalım bir buluşma İzmit pelerin görsün dediğin gibi :)

    YanıtlaSil
  11. Bu pelerini bende deneyeceğim. Harika görünüyor umarım sizin ki gibi hoş olur sevgiler

    YanıtlaSil
  12. @Herşeyden Birazcık Olur elbette,şimdiden kolay gelsin güzel günlerde kullanın. :)

    YanıtlaSil