MİNNİE VE MICKEY MOUSE İLE BİR EL HAVLUSU. :)

Salı, Şubat 05, 2013

Karakter siparişlerine devam. :) Bir kaçını hazırlamıştım. Fakat kenar şeritleri olmadığından yayınlayamamıştım.  Dün Ümraniye'de ki parçacılara gidip çeşit çeşit şerit aldım. :) Havluların sahibinin isteği üzerine süslü ve değişik modeller seçtim. Bugün de kahvaltımı yaptığım gibi çoğunu dikiverdim. :)

Minnie ve Mıckey Mouse zaten çok sevimli. Ama kırmızıya olan zaafım yüzünden daha da güzel geliyor sanki gözüme. :)
İyi günlerde,
güzel günlerde kullanılması dileğiyle. :)
Yapmak isteyenler için kalıbımı ; sipariş etmek isteyenler için de mail adresimi paylaşıyorum. esraninblogsesi@hotmail.com  Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

13 yorum

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. @acemi gelin Teşekkür ederim. Çok sağol. :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım gerçekten.ellerinize saglık:)sevgiler

    YanıtlaSil
  5. en sevdiğim karakterler...
    ellerine sağlık canım...
    çok şirinler......

    YanıtlaSil
  6. ya çok güzel. ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  7. helal olsun sana kalıbı bile koymuşşsun bu arada çok güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. @pembe kalpler Çok teşekkür ederim canım :*
    @haticin pepelası Teşekkür ederim Hatice. Anlatabildiğim kadar yaptıklarımı paylaşmaya çalışıyorum. Amacım satış yapmak değil. Yaptıklarımı paylaşmak. Ulaşmak isteyen olursa da yardımcı olmak. :)
    @samsun havası Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. temel reisle safinazı görür görmez nişanlımla benm çizgi karakterlerimiz olan minie mickey mousu yapmaya karar vermiştim:)evet bu da çok güzel omuş :)

    YanıtlaSil
  10. ellerinize saglık bu havlu çok tatlı olmuş micky ve minnye bayılırım zaten.. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. @Küçük Mutluluklarım Teşekkür ederim.Kolayca yaparsın çok ta güzel olurlar umarım. :)
    @Çiğdem Gül Teşekkür ederim beğenmenize sevindim.:) Sevgiler...

    YanıtlaSil