GELİN DAMAT PENGUENLİ HAMAM SETİ DE HAZIR! :)

Perşembe, Şubat 07, 2013

Merhabalarrr. :) Normalde el yüz havlusu olarak çalıştığım seti Burcu Hanım'ın isteği üzerine hamam setinde çalıştım. Beyaz nakış yeri boş hamam havlusu bulmak epey zor oldu. En son internetten buldum. Denizli'den sipariş ettim.Onun da nakış yeri tam kenarında çıktı. Ama kalite ve görünüş olarak havluyu beğendim. :)

Resimde görüldüğü üzere iki tema oluşturdum.
Biri damat için. :) 
Utangaç bir penguen. :)
Biri de gelin için.
Telli duvaklı,Türkan Şoray kirpikli gelin penguen. :)

Şeritleri baş havlularının uç kısmına,hamam havlularının iç kısmına diktim.
Bu penguenlerin kalıbını verebilceğim hazır bir şablonum yok.
Düz bir şekilde çekmeye çalıştım. Resmi ekranda yakınlaştırıp ekran üzerinden kağıda kopya edilip çıkarılabilir diye. Umarım işinize yarar. :)
Güzel günlerde kullanılması dileğiyle. Hoşçakalınn. :)
Sipariş için esraninblogsesi@hotmail.com

You Might Also Like

11 yorum

  1. hey allahım..çok şeker olmuşlar :))

    YanıtlaSil
  2. Gidip keçe alıp bunların heeepsinden yapmak istiyorum ama sonra duraksıyorum Rizede keçe satan yer yok :( Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. @samsun havası Sağol canım epey uğraştırdılar beni. :)
    @Yasemin Sağol canım.Aslında internet üzerinden sipariş edebilirsin. Bu arada ben de Rize'liyim. :)

    YanıtlaSil
  4. Evet geçmiş postlarını okudum hemşerim benim :) İnternetten sipariş edebileceğim siteleri söyleyebilirsen çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  5. yine dktürmüşsün :))
    çok sevimliler...
    canım ellerine sağlık.......

    YanıtlaSil
  6. Çok güzellerrr ellerine sağlık, diğer postlarda yaptıklarına da baktım hepsi birbirinden güzel :)
    Temel reisle safinazınıda çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  7. tesadüfen bulduğum blogunda her bir postu keyifle okudum. ben de keçeyle uğraşıyorum ve havluya aplike konusunda senden kopya çekeceğim haberin olsun:)
    ben de bloguma beklerim... sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglık .çok cici olmuş:))

    YanıtlaSil
  10. eheh ne şirin olmuşlar :) ellerine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
  11. @Yasemin canım netten online keçe siparişleri yazarsan bir sürü adres çıkabilir. Kapıda ödeme seçeneğini seçersen daha rahat ta olabilir. Kredi kartı bilgilerini kullanmadan alışverişini yapmış olursun. :) Sağol hemşerim beğenmene çok sevindim. :)
    @Gurme Şirine Teşekkürler canım
    @aşgaane Çek tabi ki. :)
    @Sev Onu İnşallah katılmaya çalışabilirim. :)
    @zerrin tekin Teşekkür ederim Zerrin'cim. :)
    @Şule Sağol Şule'cim. :)

    YanıtlaSil