EMİNÖNÜ'NDE İKİ BAŞINA! :)

Salı, Şubat 12, 2013

Bu hafta annemlere beraber gittik eşimle. Çünkü Elif Eslem'i ziyaret etmek istedik. O da yumuşacık ama dik dik saçlarıyla bize eşlik etti. Küçücük,minnacık bir yavru işte. :) Kübülim,Yasin,annem,ben ve Recep toplandık,gittik. Çayımızı içtik,sohbetlerimizi ettik. Kısacası güzel bir akşam-gece geçirmiş olduk. Sağolsun Asuman'da çok güzel ağırladı bizi. :) Ertesi gün de gezelim bir plan yapalım dedik, Eminönü'ne gitmeye karar verdik. 
Öğlen saatlerinde Üsküdar'a geçtik. Hafif yağmur eşliğinde vapurla Eminönü'ne geçtik.

Yeni Camii'nin önünde
offf şu kestaneler için durakladık. :D
Mısır Çarşı'sının sağından başladık Eminönü gezimize. :) Kuru Kahveci Mehmet Efendi'nin o köşede kameralar ile beraber inanılmaz bir yoğunluk vardı hep kalabalık olur ama böyle kalabalık ilk gördüm. :) Seda Sayan ve İbrahim Tatlıses ordaymış dediler ama biz kimseyi görmedik.Görsek te ne olacak orası ayrı. :) Neyse Kuru Kahveci Mehmet Efendi'nin olduğu köşeden içeri daldık.Bu tülleri çok beğendim. Pembeli ve mavilisi mevcuttu. Sade yerine böyle tüller kullanılabilir bebek odası süslemelerinde. :) Kardeşim için araştırmalar anlayacağınız. :)
Bu dükkanda hep böyle cici şeyler görüyorum. Ferforjeler aklımda. :) Bir ev beğendik. 4+1 kutu gibi bir dubleks. Bir kaç noktada anlaşabilirsek yakın zamanda bir taşınma söz konusu. Hayırlısı. :) Ama masa üstümde bir dosya var.Dosyanın içi ev bizim olursa alınacak olanlarla dolu. :) Çerçeveler,ayakkabılık,portmanto,puf,ankastre set vb.vb. uzayıp gidiyor listem. 3-4 hafta içinde belli olacak inşallah güzel haberi alır,fiyatta da anlaşırız. :)
O yüzden neye baksam yeni evde hayal ediyorum.:) Ahh Balık burcu olmanın getirileri bunlar hep ya da götürüleri mi desek nedir. :)
Bu tahta kaselerden ne zamandır görüyorum. Bu aralar çok revaçtalar.Kelebekli olanın fiyatı da 12 tl idi galiba. :)
Doğumgünü için özel peçeteler,tabaklar mevcut. Hatta renk renk plastik tabak ve plastik bardaklar. Çok güzeldi. Doğum günleri için çok güzel konseptler oluşturulabilir. :)
Rengarenk kutu poşetler. Böyle poşetleri kim sevmez ki. :)
Minik saksılar,askılar,süs figürleri çeşitleri bolca mevcut. 
Kapı süslerinin bile gayet güzel hazırları var. 
Sonrasında Mercan Yokuşu civarındaki Kürkçü Han'a gittik. Tabiben yeni ev hayallerinde habire çerçeveleri,süs eşyalarını didikliyor,fiyatlarını soruyorum. :)
Bu çerçevenin fiyatı 24 tl'ydi sanırım. :)
Şark Han'da süs eşyaları,dekoratif ürünler,hediyelikler,tokalar,çantalar,tabaklar,çanaklar,ferforje ürünler ne ararsanız bulabilceğiniz bir yer. Pazarlık yapılabilir fakat 3-5 lira. Bazen de hiç. :)
Minik küvetlere misafir havluları konulursa çok güzel olabilir. :)
Banyo takımlarının fiyatları 85 tl ile 190 tl arasında değişiyor.
Çoklu çerçeveler bu ara çok moda. Ben de çok beğeniyorum. Fiyatı 45 tl. 
Alttaki krem rengi ahşap radyoyu alacaktık.Düğmeleri plastik olunca hoşuma gitmedi.Üsttekiyle de değiştirmeye çalıştık ama olmadı. Ben de vazgeçtim.45 tl'ye anlaşmıştık. Bir daha ki gidişimde yine uğrayacağım mutfağıma bir radyo istiyordum bu da tam istediğim gibi. :)
Cadı'ya bakar mısınız? :D
Şark Han'ın en alt kat sol tarafta bir dükkan var şahane şeyler var. Ferforje aksesuarları zaten çok seviyorum.Bu ayaklı kuş kafesine bittim. :)
Aynı serinin gazeteliği de vardı.Ama benim de var. :)
Saati de çok sevdim ama şu evden bir haber gelsin. Alışveriş çılgınlığım hat safada tavan yapabilir. :)
Bu minicik kaseleri çok sevdim ama hiç bir odama uyduramadığım için alamadım. 
Bu alışverişte bir tek bu çerçeveyi almadığıma pişman oldum. Gidersem koşa koşa alıciim. Hem de diğer çerçevelere göre oldukça uygun fiyatlıydı. 25 tl ye böyle bir çerçeve bulmak oldukça zor.Ancak plastik olanlarından bulunabilir herhalde. :)
Bu da yine aynı mağazadan başka bir çerçeve fiyatını hatırlayamıyorum. 
Şark Han'ın karşısında yapay çiçekler satan bir dükkan var. Ama yapay demeye biraz incelemek gerekiyor o kadar güzel ve gerçekçiler. Normalde hiç sevmem yapay çiçekleri. Ama bunlar başka. Şu çiçekli vazosuyla tam hediyelik duyrulur. :)
Kürkçü Han'da ki Paşabahçe mağazasına da uğradık.
Kardeşimin aramıza katılacak bebeği için de bir ön araştırma yaptım.
Havuzlu Han bebekler için ne lazımsa bulabileceğiniz hem çok güzel hem çok uygun bir adres. Gittiğimizde detaylı bir yazı yazmayı düşünüyorum. Biz Asuman'dan öğrendik burayı. Havuzlu Han'ın yerini de öğrenince sahil tarafına geçtik.Balık ekmeklerimizi yiyip,Sirkeci'ye doğru yürüdük. Harem vapuruna binip,biletlerimizi aldık.Yuvamıza döndük. Böyle güzel bir gün geçirdik. Hoşçakalın... :)

You Might Also Like

16 yorum

  1. merhaba ben istanbulu hiç bilmiyorum çokta merak ediyorum kısmet olursa bu yaz istanbul turuna katılmaya düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. Şu eminönünün aralarını bir türlü öğrenemedim. Bir rehbere ihtiyacım var sanırım. Her sokağında ayrı bir güzellik var..

    YanıtlaSil
  3. mısır çarşısında insan kendini kaybediyor :))
    çok güzel şetler fotolamışsın canım...
    gezmiş kadar olduk :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bol fotolu post olmuşşş
    şimdi istanbulda olmak vardıııı............
    çok canım kaldı ama çoookkkk

    YanıtlaSil
  5. çerçeveler çok güzelmiş bende istiyorum onlardan

    YanıtlaSil
  6. @keskin makas inşallah katılır gelirsin canım. Biz de İstanbul'da büyüdük ama çoğu yerini bilmiyoruz yine. Gez gez bitmez galiba. :)
    @İki Şehir Bir Meryem Ben de gide gide çözdüm canım. Bazen bildiğim yeri bile şaşırabiliyorum. Karışık yerler. Aslında isimleri bilmek yeterli olabiliyor. Çünkü kime sorsan gösteriyor. :)

    YanıtlaSil
  7. @Gurme Şirine kalabalıktan içine bile giremedik. Ama ben ara sokakları daha çok seviyorum. Orda daha çok turistik objeler satılıyor. :)

    YanıtlaSil
  8. @Samsun Havası Canım heryerin bir güzelliği var işte. Ben de Samsun'da Amisos Tepesini çok özledim. :)

    YanıtlaSil
  9. Tuğba Canbul gidersem ben de çok istiyorum inşallah bitmezler hemencik. :)

    YanıtlaSil
  10. Sarkhanın en alt katı sol taRAFtaki dükkan derken.... ben bayadır boyle bir ferforje kafes arıyorum ayaklı ama bulamıyorum dukkanın adı nedır?

    YanıtlaSil
  11. ben bayadır böyle ayaklı bır kuskafeslı ferforje arıyorum dukkanın adı nedır tam olarak... en alt kat sol taraf derken...

    YanıtlaSil
  12. Sarkhanın en alt katı sol taRAFtaki dükkan derken.... ben bayadır boyle bir ferforje kafes arıyorum ayaklı ama bulamıyorum dukkanın adı nedır?

    YanıtlaSil
  13. @Emine Duman Kökten En alt katta asansörden indiğiniz gibi sağ tarafa dönerseniz görürsünüz.Hatırladığım kadarıyla ferforje ürün satan tek dükkan orası Şark Han'da. :)

    YanıtlaSil
  14. kafes arıyorsanız bir de buraya bakabilirsiniz. daha çok süs için kullanılan cinsten.http://www.e-eminonu.com/index.php?do=catalog/results&q=kafes en azondan altrnatif olur.

    YanıtlaSil
  15. @mayvacik Çok teşekkürler hemen bakıyorum. :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,karton poşetlerin olduğu yer tam olarak neresi acaba?

    YanıtlaSil