BU ARALAR NELER OLMUŞ Kİ NELER! ;)

Çarşamba, Şubat 06, 2013

Bu aralar çok şeyler olmuş ama hiç not etmemişim mesela. İnstagram var diye sevinmeli miyim üzülmeli bilmiyorum ama en azından resim günlüğü tutuyorum diyerek kendimi avutabilirim sanki. :) Mesela kahvaltı tabaklarıma dikkat etmem 100de100 Marifet'in başlattığı @diyetekibi ne özenerek başladı. Şu an 1,5 kilo verdim. :)
2 dilim ekmek ile kahvaltımı yapıyorum.
Saat üç gibi de sabah yiyemediğim activia yoğurda keten tohumu serperek tüketiyorum.
Üçer tane de kuru kayısı ve ceviz. :)
Kahvaltımda yağlı,şekerli yiyecekleri çıkarttım. Bir hellim peynirim var ama ona da dokunamam. :D

Asitli içecekleri evde tüketmiyorum. Dışarıda bazen iltimas geçebiliyorum kendime. :)
Akşam yemeklerinde ise genelde sebze ve salata ağırlıklı şeyler tüketmeye çalışıyorum. Makarnayla pek aram yoktu zaten. Pirinç pilavı yerine bulgur pilavı geçti. Cacıkla da çok güzel gidiyor ama. :)
En önemlisi de kendimi sıkmıyorum. Canım tatlı bir şey çektiyse kahvaltıda azıcık tadıyorum.
En önemlisi de spor yapıyorum günde yarım saat.Ve bol su içiyorum. Temizlik yaptığım günler yapmıyorum pek tabi. :D
Dışarda yemem gerekirse istediğim şeyleri yiyorum. Sporla tolore etmeye çalışıyorum. Kısacası diyet değil dikkat ediyorum diyebilirim. Sıkılmadan,sıkmadan. :)

Balıkla aram çok iyi. Ama ayıklamak istemiyorum bir daha hiç. Dexter'dan sonra tavuk,et kesmek neyse de balık ayıklamak hiç olmadı arkadaş. Resmen kafasını koparıyosun. :(
Yasin araba alınca; annem ve Kübüli'mle beraber bana geldiler.
Biz de akşam Recep işten gelince İn City Alışveriş Merkezi'ne gittik. Eşli bovling oynadık.Yasin'leri büyük hezimete uğrattık söylemesi ayıp. :P
Gitmeden Ayva Tatlısı yapmıştım. Dönüşte çaylarımızı içtik,sohbet eşliğinde güzel bir gece geçirdik.
Ertesi gün de bir güzel kahvaltımızı yapıp beraber İstanbul'a geçtik. :)
Bu tatlı bebeği hastaneye görmeye gittik. Yani Kelebekli Battaniye'nin sahibi minnak tırtıl Elif  Eslem . :)
İki gün sonra eve döndüm. Koton'da bu gömleği çok beğenmiştim. İlk başta içini gösterdiğini düşündüğüm için vazgeçtim. Yine görünce dayanamadım denedim. Dökümlü durması için bir beden büyüğünü alayım dedim o da kalmamış. İstanbul'da 4.Koton turunda buldum denemeden istediğim bedeni aldım. Eve geldim üstüme geçiremiyorum.  Sinir oldum. Meğer beden etiketi yanlış dikilmiş. :D Bir de İzmit çarşıdaki Koton'a bakayım belki vardır değiştiririm dedim. Varmış değiştirdim şükür. Zor oldu ama benim oldu. :)
Cat botları ne zamandır almak istiyordum. Geçenlerde Markafoni'de indirime girince normalde 38-39 giyen ben kalan 39 numarasını sipariş ettim. Geldiler ama içine bir de bebek ayağı daha sığardı herhalde.Kalıp o denli büyük. Bizde geri iade ettik. Bekledim,bekledim kampanya çıkar diye. Sonra baktım kış geçiyor. Bambi'den gittim aldım. Ama 37 numarasını. Kalıplar inanılmaz büyük. 38 bile bol geldi. Buçuklu numara üretmeleri gerekiyor bence. İstanbul'a giderken giydim ayaklarımı çok az sıktılar.Şimdi ayakkabıcıda kalıptalar. İnşallah problem yaşamam. Anlayacağınız bu aralar numaralarla başım dertte. :)
Bu kumaşı İzmit Perşembe Pazarı'ndan 2 tl gibi bir fiyata aldım. Etek dikmeyi planlıyorum. :)
Tencerem de Cuma Pazar'ından. Yakında pazara tezgah açarsam ben bile şaşırmıycam. :)
Perşembe Pazar'ından aldığım siyah kaşe kumaşımı da kestik Rahile Yenge'yle. Umarım bir aksilik olmadan dikebilirim. Mürdüm rengi bir astar aldım içine . :) Kalıp Burda 2012/ Ağustos sayısına ait.
Geçtiğimiz Cumartesi akşamı İstanbul'a Hatçe'min kına gecesine gittim. Kübülim ve benle geceden bir kare. Bir de teyze olucam ben. :)
Ümraniye parçacılardan havlu siparişlerim için bu şeritleri aldım.
Pelerinimin yakasında kullanmak için bu deri  ve kürk detaylı şeriti de kendime aldım. :)
Liseden en yakın arkadaşım Ceren ile buluştuk. Bol bol sohbet ettik. Doğum gününü içli köfte ve köy pizzası ile kutladık. :) Bu arada Mado'da içli köfte yenir.Kesinlikle tavsiye ederim. :)
Burada diktiğimden bahsettiğim lale soğanlarımdan ikisi de dünyaya gözlerini açtı. :)
Ve son olarak reklamlarda gördüğümden beri almak istediğim sıvı Becel Pratik'ten memnun kalıp kalmadığımı merak eden arkadaşlar vardı. Markete ne zamandır gelmesini bekliyordum. Gördüğüm gibi aldım. Ama pek bir farkı olduğunu söyleyemeyeceğim. Sadece katı yağı tencereye koyup erimesini bekliyorsunuz ya o aradaki saniyeler kadar farkı var diyebilirim. Aman aman pratik bir ürün değil anlayacağınız.
Sek Salep'e gelince kaynatmadan tüketebilirsiniz diyor ama hep dibi tutuyor kaynatmasam bile. Bir daha alacağımı düşünmüyorum. Pek yazılı,bol resimli,daldan dala bir yazı oldu galiba. :)  Daha güzel günler yaşamak ve tadını çıkarmak dileğiyle...