PEPEE DE ÇALIŞTIK MİNİK HAMZA YAĞIZ İÇİN. :)

Çarşamba, Ocak 30, 2013

 Karakter çalışmalarımı an an Facebook'tan paylaşıyorum. Gören arkadaşım minik oğlunun dolabına yapıştırmak için de benden bir duvar süsü istedi. Pepe'de karar kıldık. :)
Bütün işlemler bittikten sonra arka tarafı temiz olsun diye tekrar keçe ile kapladım. :)
Kalıp nasıl çıkarılır? Nasıl yapılıyor? diye soranlara aşağıdaki resmim çok açıklayıcı olacaktır. Yazıcım yok.Artı olarak çıktısını alacağım zaman boyutunu ayaralayamayabiliyorum. Bende böyle pc ekranından isteğe göre büyütüp küçültüp kopya ediyorum. Anaokulunda da bir ara stajerlik dönemimde fotokopi makinası niyetine çalıştı(rıldı)ğım için elim yatkın. Ahh ne eziyetler,ne eziyetler. :) 

Eğer bende yapmak istiyorum derseniz Pepe'den resmini paylaşıyorum. :)
Yok ben yapamam. Sipariş edeyim derseniz de esraninblogsesi@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yastık üzerine de aplike edilebilir. İyi geceler. :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ellerine sağlık esracım o yöntemi bende uyguluyorum :)

    YanıtlaSil
  2. aynı yöntemi kullananlardanım:)ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş bizimkilerde çok seviyo pepe yi..

    YanıtlaSil
  4. @Özge'nin Renkler @zerrin tekin Pratik zeka ürünü ne diyelim. :)
    @Samsun Havası Evet çocuklar bayılıyor. İçeriği de kötü olmadıktan sonra ne ala. :)

    YanıtlaSil