OLİVE OYL & POPEYES NAMIDEĞER SAFİNAZ VE TEMEL REİS KEÇE ÇALIŞMALARIM :)

Salı, Ocak 29, 2013

Bir iki haftadır aldığım karakter siparişleri üzerine çalışıyorum. Şu an da Tazmanya Canavarı üzerinde ihtisas yapmaktayım. :) Taminimden çok daha güzel ürünler çıkıyor ortaya. Ben de çokça keyif almaya başlıyorum.Etrafta kırpık kırpık keçelerle beraber. :)

Safinaz'ımızı böyle hanım hanım bir resminden yola çıkarak yaptım.
Temel Reis ise Safinaz'ın gönlünü çeldiğinden göz kırpıyor bize. :)

Güzel birşeyler görünce insan resmetmek istiyor değil mi? :)
Bu da tam boy bir resmi. Kenarlarına makina ile kırmızı su taşı geçtim. 
Mutfak önlüğüne de çalışılabilir. Sipariş etmek isteyen olursa esraninblogsesi@hotmail.com adresinden bana ulaşabilir. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

15 yorum

  1. amanın çok güzel olmuş :))
    nerden aklına geldi kız bunlar :))

    elelrine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun siparişlerin:) çok çok beğendimm çok şirin olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım, ne kadar güzel olmuş yaptığın her şey. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş bunlarr. bayıldım.. benim de keçe ürünlerime göz atabilirsin

    YanıtlaSil
  5. @Gurme Şirine Sağol canım. Siparişi veren arkadaş çizgi film karakterlerini isteyince çıktılar ortaya. :)

    YanıtlaSil
  6. @Evim Benim Atölyem teşekkürler.Aslında ne zamandır sipariş almıyordum. Zorla ikna oldum diyebilirim. :) Sonra da tekrar birşeyler yapmak hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
  7. @İki Şehir Bir Meryem Çok çok teşekkür ederim. :)
    @Pıncırın Dünyası sağol.En kısa zamanda uğrayacağım. :)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım. Harika bir fikir .

    YanıtlaSil
  9. elleine sağlık harika olmuşlar tazmanyayıda bize göstermeyi unutma merak ediyorum

    YanıtlaSil
  10. Canımm senin için bir mimim var bi göz atmak istersen :)http://ikisehirbirmeryem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş, maşallah ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. @haticin pepelası teşekkür ederim. :)
    @pembe kalpler Umarım uygularsın. ;)
    @acemi gelin hepsini teker teker paylaşıcam canım. Teşekkürler. :)
    @İki Şehir Bir Meryem Baktım hemen canım. Biraz sürebilir cevabım baya ayrıntılı bir mim. :)
    @Mehtap Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  13. Esracım ya ne güzel şeyler yapmışsın yine ellerine sağlık.
    Hayranım sana :)

    YanıtlaSil
  14. @Şehirler Arası Aşk Teşekkür ederim canım. Bir şeyler yapmaya çalışıyorum. :)

    YanıtlaSil