KÖRFEZ'DEN GEBZE CENTER'A HAFTA SONU GEZMESİ.:)

Salı, Ocak 08, 2013

Geçtiğimiz Cumartesi günü ''Ne yapalım?Ne yapalım?'' dedik. Gidebileceğimiz yerlere bir çok kez gitmiştik. (Kocaeli'de) Recep Gebze Center'a gidelim dedi. Daha önce Darıca Hayvanat Bahçesi'ne giderken otobüsle önünden geçmiştik. Gayet büyük bir avm olduğu aklımdaydı. :D Akşam 6 gibi Körfez Gebze minibüsüne binip vardık alışveriş merkezine.
Gidip bir kaç mağaza dolaştıktan sonra yemek molası verdik. Ahh Kfc. Buralarda da olsan ne güzel olurdu. :)
Bu arada unutamadan paylaşayım Koton'da takılarda inanılmaz indirim var.Fiyonklu akrilik bir yüzüğü 4 liraya aldım. :)
Sonra da Mudo'da kendimi tabaklar,

çanaklar,
tavalar,
tencereler arasında kaybettim. :)
Kırmızı biberli olandan almaya niyetlenmiştik fakat hep teflonları soyulmuştu,ya da  soyuluyordu.
Kısa zamanda bu puantiyeli kaşıklardan istiyorum. Ama sadece öyleeee istiyorum. :)
Buna ise ayrı bir bayıldım. Ama aynı sorun bu tencerelerin genelinde vardı sanırım. %50 indirim ile birlikte. :)
Böyle guguklu bir saati kim istemez ki? :)
Bu takım Bernardo'daki favorimdir. Tek geçerim. :)
Çay kaşıklarındaki kuşları da pek bir sevdik.
Kahvaltı takımını çok sevdim ama neden bu takımlara kapaklı kahvaltılıklar eklemezler anlam veremiyorum. :S 
Geçen Aslı adında bir takipçim Dantelli olan kek standımı nereden aldığımı sormuştu. Biraz yazışmıştık. Englısh Home'a tekrar gelir mi bilmiyorum ama Bernardo'da kuşlu olan böyle bir takım da var hem de indirimde buradan sesleniyorum. :)
Bu takımı da kendime hediye ettim. Silikon büyük bir kek
 kalıbım yoktu. Ekstra parçaları da hoşuma gitti. :)
Karaca'da crick-crack ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası var benden söylemesi. :)
Alışverış merkezinde ise yok yok. Üçüncü kat kapalı Go-Kart salonu.Eğlence Merkezi var. Buz pisti var. Bütün markalar var.Mango'sundan tut Armine'sine kadar. Fakat outletler kadar alışveriş yapılabilir değil. Adından mıdır,nedir Outlet Avm'lerin yeri ayrı bende. :)
Bir-iki post ta diktiklerim için gelebilir yakın zamanda. Güzel fotoğraflayabilirsem elbet. Bir etek ve runner diktim. Ve bundan çok keyif aldım. Rabbim hepimizegüzel ve hayırlı işlerde keyif almayı nasip etsin. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. merhaba seviyorum avm gezmelerini..mudo da o tencereler çok şirin ama çok inceydi ve dediğin gibi soyulmuşlardı bende almadım

    YanıtlaSil
  2. @Samsun Havası Evet canım yoksa albenileri oldukça fazlaydı.Bir de bir uzun makarna tenceresi vardı.Kulpları makarnadan hem de kaliteliydi.Almadığıma sonradan pişman oldum. :)

    YanıtlaSil