İLK DİKTİĞİM ETEK , PUANTİYELİ BİR ETEK :)

Perşembe, Ocak 17, 2013

Makinamla diktiğim ilk şey budur arkadaşlar. :) Eteği dikeli bir kaç hafta oluyor. Neredeyse eskiticem. Çünkü aldıklarımdan daha değerli gözümde..
Ön tarafta puantiyeli kumaş, arka tarafta düz siyah hafif elastik bir kumaş kullandım. Düğmeler Perşembe Pazar'ından paketi 1 lira! :)

İnternetten izlediğim bir video sayesinde de gizli fermuarımı rahatça dikebildim. Fermuarı açıp kenarlarından ütüledim. Dikebildiğim en iç taraftan da fermuarı diktim.Anlatıldığı kadar zor değilmiş bile dedim. :) Sevgili Özge'den de gizli fermuar ayağının olduğunu öğrendim. İzmit'e gittiğimde haftasonu almayı planlıyorum. :)
Kot gömlek ve fuşya şal ile kombinimi yaptım. Çok çok mutlu oldum. :) Eteğimi paylaşır temizliğe kaçarım.Dönüşte diğer diktiğim eteği paylaşmayı umuyorum. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

17 yorum

  1. çok güzel olmuş...
    çok beğendim...
    kumaşta harika...
    güle güle giy canım...
    ellerine sağlık........

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. Keyifle giyiyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. ooo tebrikler! gayet muntazam görünüyor eteğin :) insanın kendi diktiği şeyleri giymesi ayrı bir keyif veriyor:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)dikiş kursuna gittiniz mi acaba?

    YanıtlaSil
  5. bu arada bloguma beklerim sizide gerçidaha çok yeniyim pek bi paylaşımım yok ama izleyenim olmadığı için pekte paylaşım yapasım gelmiyo açıkçası:D Selametle.....

    YanıtlaSil
  6. @Evim Benim Atölyem Teşekkür ederim bunu senden duymak çok güzel. :)
    @Zeynepin blogu Hayır hiç bir yere gitmedim. :) Alt ipi çekmeyi bile bilmiyordum. :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah Esra'cım :) Çok güzel güzel günlerde giy inşallah. Çok hevesleniyorum böyle görünce amaaa :)

    YanıtlaSil
  8. @Şehirler Arası Aşk Sağol Yasemin'cim. Heveslen ne güzel sen de yaparsın. Gayet yapılabilir bence.:)

    YanıtlaSil
  9. Bende o yetenek yok işte olsa keşke :)
    Böyle yapanlara hayran kalıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. @Şehirler Arası Aşk Bende öyle baka baka giriştim bu işlere. :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel ellrinize sağlık güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  12. çok güzel..gördükçe bende imreniyorum sonunda dikişede başlicam galiba :))

    YanıtlaSil
  13. @çok teşekkürler. :)
    @Samsun havası Başla ne güzel olur. Bu aralar heveslendirecek yazılar devam edecek. Bir de bebek battaniyesi bitiyor bugün. :)

    YanıtlaSil
  14. kumaşa bayıldım nereden aldınız devamı varmı:))))
    degerlidir diktigin şeyler
    keyifle giy

    YanıtlaSil
  15. @dikiş dersi İzmit Perşembe pazarından parça işi aldığım bir kumaştı. Orada aynı şeyden yarım saat içinde bile bulmak mümkün değil. Çok teşekkür ederim aynen öyle. :)

    YanıtlaSil
  16. Harika görünüyor maşallah size, takipteyim ;)
    http://mezuram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. @Yeşil Mezura Teşekkür ediyorum.Ben de hemen takibe alıyorum.Merakla kursta neler öğretiliyormuş görmek için. :)

    YanıtlaSil