DERİ DETAYLI PEPLUM ETEK BİLE DİKTİM BEN! :D

Cuma, Ocak 18, 2013


Merhabalaaaar. :) Geldim ikinci diktiğim eteği paylaşmaya. Kumaş hafif elastik bir kumaş. Perşembe Pazar'ından parça işi aldım. 5 liraya. :) Peplumun kalıbını kendim çıkardım. Sonra geçtim makinanın başına Rahile yenge gerektiğinde teyelledi. Gerekmediği yerlerde iğneleri yandan taktım. Makinayla üzerinden geçtim.Bu taktiği bana öğrettiği için de Ayla'ya çok teşekkürlerimi iletiyorum. Yoksa ikide bir teyel yapmak hoşuma gitmeyebilirdi. :)

Böyle pratik bilgiler çok işime yaradı. Acemiyim daha öğrenmeye çalışıyorum. :) Okuyup ta yine böyle yardımcı bilgi sahibi olanlar varsa ve paylaşırlarsa çok çok sevinirim.
Eteğin rengi aslında koyu fuşya. Beyaz halının içinde biraz kırmızımsı kalmış. :) Overlok makinam olmadığımdan temiz dikişini zigzagla yaptım. Fazlalıkları kestim. Aslında nasıl yaptığımı da paylaşmak isterdim fakat ; mantığını iyi kavramak adına dikkatimi başka hiç bir şeye yönlendiremedim,yönlendirmedim. Bundan sonraki çalışmalarımda paylaşırım inşallah. Şu pratik bilgileri de kesinlikle resimleriyle paylaşmak istiyorum.Benim gibi acemilerin çok işine yarayacağını düşündüğümden. Şimdi dikişe devam. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

24 yorum

  1. ellerine sağlık gayet güzel olmuş maşallah :))) eminim daha çok geliştireceksin kendini:)))

    YanıtlaSil
  2. @deniz ayb Teşekkür ederim. Blogunu zevkle takip ediyorum. Kumaşımı aldım pelerin dikmek için. :) Burda dergisi Ağustos sayısını da aldım. Kalıpları çıkardım. Biraz daha geliştirip öyle girişmek istiyorum pelerin işine de. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş eteğiniz. Bence hiçte acemice olmamış :) ben acemiyken bile böyle dikemiyordum :)

    YanıtlaSil
  4. @Büşra çok teşekkür ederim. :) Makina başına oturmadan 1-2 ay yoğun araştırmalar yaptım,video izledim.Son boş kumaşlara düz dikiş çalışmaları yaptım. Öyle öyle başladım. Çok ta zevk aldım. :)

    YanıtlaSil
  5. Dikiş dikmek benimde yapılacaklar listemin başında ama bu yıl çok doluyum seneye inş
    Acemi de olsa hiç belli etmiyor kendini, gayet hoş durmuş
    Kursuna mı gidiyorsun yoksa bilen birinden mi öğreniyorsun?

    YanıtlaSil
  6. @Zeytin Çekirdeği Benim de bu yıl ney üflemek vardı listemin başında.Kurstan haber gelmeyince çok ta heveslenince makinanın başında buldum kendimi.
    Kursa gitmiyorum. Kendi kendime netten,Burda dergisi ve derginin pratik sayılarından öğrenmeye çalışıyorum. Eltim de takıldığım yerlerde yardımcı oluyor. Yönlendiriyor,ben de yapıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelmiş bana da yardımcı olacak biri olsa keşke..
      Kursuna gitmeden öğrenemem ben galiba..
      Sen çok başarılısın,her yeni işini görmek isterim

      Sil
    2. Çok teşekkürler, birşeyler yapmaya çalışıyorum. Bence öğrenebilirsin kendi başına da. İnternet te çöl işe yarıyor böyle konularda. :)

      Sil
  7. süper olmuş ya ellerine sağlık
    bu arada banada beklerim
    ftmgrr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş arkadaşım güle güle giy..fuşyayı çok severim..gerçi ben canlı olan her rengi severim..

    YanıtlaSil
  9. @acemi gelin çok sağol pc'den girince hemen uğrıycam. :)

    YanıtlaSil
  10. @Ceyda Çiçek Ceyda'cım çok teşekkür ederim. Ben de öyle canlı olan her rengi severim. Aslında bence bütün renkler güzel. :)

    YanıtlaSil
  11. canim yaptigin seyleri ve blogunu yakindan takip ediyorum gercekten cok guzel ve zevklisin.bende bloguma beklerim sevgilerle ♥♥
    sevonugozunden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. çok çok güzel olmuş canım...ellerine sağlık ve güle güle giy ;)

    YanıtlaSil
  13. ooo sen işi baya ilerletmişsin şimdiden maşallah canım ya:) süper süper ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten süper olmuş, ellerine sağlık,
    bende çeyizime dikiş makinası alıp evlendikten sonra birçok şeydikmek istiyorum etek elbise pike :)

    inşaAllah yapabilirim :)

    YanıtlaSil
  15. oooo rengide kendide çok güzel olmuş canım...
    eline emeğine sağlık...
    çok başarılı...

    YanıtlaSil
  16. @Sev Onu Teşekkür ederim. Hemen uğruyorum. :)
    @Şule Çok teşekkür ederim canım. :)
    @Evim Benim Atölyem Çok sağol. Keyifle yapılan herşey güzel oluyor,insanın içine siniyor değil mi?

    YanıtlaSil
  17. @emresra Sağol Esra'cım. O zaman şimdiden araştırmalara başla derim,videolar,dikişle ilgili bloglar çok yararlı oluyor. :)
    @Gurme Şirine Teşekkürler.Bende rengine vurularak almıştım kumaşı.Bir parça daha var aynısından özenle saklıyorum. :)

    YanıtlaSil
  18. evim benim atölyemden sonraki takip listemdesin artık :) sizden öğrendiklerim yeterli olacaktır diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  19. @emresra Çok sağol ama ben daha acemiyim. Şimdi bir pelerinve tunik dikmek istiyorum. Eğer birşeyler yapabldiysem bir gömlek dikince eh biraz öğrenmişim derim herhalde.Ona da hiç mi gerek yok. :)

    YanıtlaSil
  20. acemi diyorsun ama gayet başarılı tam acemi sayılmaz bence :)
    sıradakileri 4 gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  21. rengi,modeli çok hoş olmus güle güle kullanın:)bende ne zamandır dikiş makinesi almak istiyorum tavsiye edebileceğiniz bi marka ve ya model var mı?

    YanıtlaSil
  22. selam, gayet güzel olmuş:) bende de siyahı var, sevgiler..

    YanıtlaSil