KAHVALTILAR,20'LİKLER,DİKİŞ ÇALIŞMALARI VS. :)

Çarşamba, Aralık 19, 2012

Neler yaptığını not etmezsen hafızanın kuytularına saklanabiliyorlar hemen. Ben de bu aralar neler yapmışım diye fotoğraf makinama,twitter'a :) ve instagram'a şöyle bir göz attım. Paylaşmak istediklerimi toparladım. :) İlk aldığım kumaşlarım da burada. :) Siyah-beyaz puantiyeli kumaştan düz bir etekle başlayacağım inşallah. 


İlk olarak Recep'in eski gömleğinden bir yastık kılıfı diktim. Bir kaç yastık kılıfı daha diktim. Rahile Yenge'nin battaniyesine dikiş makinası  ile yavaş yavaş aplike bile yaptım. :)

Zaten boş kumaşlara yaptığım dikiş çalışmalarının haddi hesabı yok. :)

Sonrasında bir 20'lik diş çektirip (korkudan) ara verdiğim tedavime devam etmeye başladım. İki 20'liği operasyonla aldırdım. Çektirmekten çok sonrası daha kötü geçti diyebilirim. Epey mama yedim ondandır bu serzenişim.:) Geriye kaldı bir tane. :) Allah kolaylığını verir inşallah.

Lale soğanlarımı diktim. Dikkatle suluyorum. Sizi yaşatıcam inşallah. :)

Pazardan limon ağacı aldım. Resmi çektiğimde henüz saksı bulamamıştım. Ikea'dan dantel saksı aldım yerleştirdik Recep'le.Orası da ayrı bir komedi. İçinden kurt çıktı toprağın. Yılan görmüş modunda çağırdım da hallettik şükür.:)

Sehpalarımı aceleciliğim yüzünden yağlı boyayla boyadım. Şimdi de zımparalıyoruz Recep'le. Meğer su bazlı akrilik boyayla boyamak gerekiyormuş.Bunları da dekopaj yapmak için kesmiştim. Henüz yapıştıramadım. Zımparalayıp,boyayınca bütün aşamalarıyla paylaşacağım inşallah. :)
Geçen hafta böyle bir kahvaltı hazırladım bize. :)
Güzelce kahvaltımızı yapıp;
İn city'ye Bowling oynamaya gittik.Tabi önce İzmit'i karış karış gezdikten sonra. :)
Bu şekilli meyve/sebze dilimleyiciyi Kübüli bana pazardan aldı.

Gayet rahat ta kesiyor. :)
Servislerdeki salatalık ve patatesleri bu kesiciyle hazırladım.:)
Bu masayı diş çekimimi bir ameliyat gibi lanse edip annemlerin bana gelmesini sağladıktan sonra onlara hazırladım. :)
Kübüli,annem,ben öyle keyifli bir kahvaltı yaptık işte. :)
Hafta sonları Recep'le güzel kahvaltılar yapmayı seviyorum. Zaten kahvaltı yapmayı seviyorum o ayrı bir mesele. Zira yemeklerle çok aram yok. Bana göre güzel bir kahvaltı sofrasının önüne hiçbir akşam sofrası geçemez. :) 
İnekli kupamı Migros indiriminden kaptım. Hiç elimden düşmüyor bu aralar. İçimdeki çocuk sağolsun. :)
Görünce çok sevimliydiler dayanamadım,aldım.Henüz bir işlevleri yok. Dekorasyon görevini üstlenmiş durumdalar. :)
İşte böyle herşey. :) Hoşçakalın, mutlu kalın. :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. biiiir ; almadığım sümbül soğanlarına pişman oldum:)demek güvenlice ekilebilirmişşş

    ikiiii ;limon ağacına bayıldııım,ben ektim çekirdeğini ama çıkmadı :(

    üüüüç ;kırmızı ve krem dantel amerikan servislerine bittim!

    döööört ; ben zaten bu yazıdaki herşeye bayıldım :D

    YanıtlaSil
  2. kahvaltını sofrana bayıldım canım çok özenli vede renkl..=)
    o kucuklarıda yemek ıstedım bıan..:)

    YanıtlaSil
  3. yine hamaratşığım tutmuş...
    gömlekten yastık :))
    süper fikir :))
    ellerine sağlık canım...
    kahvaltı safralarınıda çok sevdim...
    çok renkliler....

    YanıtlaSil
  4. @Assortiek Biiirr Güvenlice ekilirmiş ama bakalım filizlenebilecekler mi? :)
    İkiiii Ben öyle şeylerde pek istikrar sahibi değilim galiba. Bir de sabrım yok. :)
    Üçççç Teşekkür ederim canım. :)
    Dööörrttt Çok öptüm. :) :*

    YanıtlaSil
  5. @cicibiciseylerr Çok sağol canım. Öyle birşeyler hazırlayıp gözümüzü,gönlümüzü şenlendirmeye çalışıyorum. :) Ben deöyle düşünerek aldım. :)

    YanıtlaSil
  6. @Gurme Şirine Gömlekten yastık deneme 1-2 modunda.Evdeki kumaş,kıyafet,atlet ne varsa bu duruma tabii oldular canım. :)
    Beklerimm.:)

    YanıtlaSil