HANDMADE TIĞ İŞİ AMERİKAN SERVİSLERİM! :)

Pazartesi, Aralık 24, 2012

Annemle ilk Mudo'da görmüştük dantelden Amerikan Servislerini. Renkleri çok soluktu. Pastel renkler gibi bile değildi. Annecim'de ben yaparım deyince;hemen ipleri alıverdim sıcağı sıcağına. :)
Rengarenk,sıcacık ipler seçtim. :)

Annem de işi olmadıkça günde bir tane bitirmiş. :)
Sadece kırmızı ve pembeden 2'şer tane var.Yani takımım 6 renk,8 adetten oluşuyor. :) Altı adet pek ideal olmuyor bence misafir gelince. Hatta hep düşünürüm neden 6 kişilik takımlar yaparlar diye. 8 ideal olurdu kanımca. Bu konuda benim gibi düşünenler varmıdır acep? :)
Hepsini öyle sevdim ki tek tek paylaşmak istedim. :)
Yapmak isteyenler için her açıdan ve tam boy çektim. 
Düşünenlere şimdiden kolay gelsin. :)
İsteyen olursa anneme sorabilirim. Haberiniz ola! :)
Bu arada niyetim amerikan servislerini kolalamaktı ama eşarplarım için aldığım bu ürünü bir deneyeyim dedim. Hoşuma da gitti. Sert bir yapıya sahip olmadılar ama tok bir görüntüye sahip oldular. Sonuçta kirlenip,yıkanacaklar. Böylesi daha kullanışlı olacak sanırım. :) 
Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

18 yorum

  1. rengarenk bayıldım.elinize sağlık.
    6 kişilik takımlar konusunda hem fikirim. bu yüzden ben her aldığım bardak, tabak,fincan vs. 2 takım alırım . böylece 12 kişilik olur. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, anneciğinizin ellerine sağlık. Renk renk insanın gönlü açılıyor :) Bu aralar bende çeyizim için amerikan servisi örmek istiyordum tam da denk geldi. Ben izninizle yapmak isterim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. ya çok güzeller ellerine sağlık annenin
    İpi ne acaba bende yeni evim için yapmak isterim.

    YanıtlaSil
  4. çokk güzeller mutlu günlerinizde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. @pembe kalpler ara bir sayı olmalı bence. Her zaman da 12 adet almak istemiyorum. Sığdıramam hiçbir yere hepsini de 12'lersem. :)
    @rengianheng Ne demek çokkk çok merak ederim hem de. :)
    @sadece naciye Teşekkürler. Çok sağolun. İpin adı; Yarn Art Begonia. :)

    YanıtlaSil
  6. @Cadyshah Teşekkür ederim. Daha güzelleri sizin olsun,siz de kullanın inşallah. :)

    YanıtlaSil
  7. harikaaaa olmuş.annenin eline sağlık.doğrusu ben de tek alınabilecek ürünleri görünce seviniyorum.ben de 8-10 tane alıyorum o durumlarda.6 kısıtlı oluyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. :) Şu an bir bardak takımına kafayı takmış durumdayım ondan bu serzenişim. :) Dediğin gibi tek tek te satılmalı.

      Sil
  8. Renkleri çok şeker olmuş bayıldımmm :)
    Bi günde bi tane maşallah anneciğine :)

    YanıtlaSil
  9. @Şehirler Arası Aşk Teşekkür ederim canım. Maşallah
    gerçekten anneme. :)
    @Özgenin Renkleri Annem bitirdiğinde benim de tepkim aynen böyle olmuştu. :)

    YanıtlaSil
  10. canim anneciginin ellerine saglik,yalniz rica etsem benim gibi resime bakipta birsey anlamayanlar icin nasil yapildigini da yazabilir misin? inan cok buyuk sevaba girersin :-)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. @melancholy Anneme sorar,paylaşırım seninle tabiki:) Benden de sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  12. tamam canim bekliyorum buyuk bir heyecan ile bir an once yapmak icin sabirsizlaniyorum cunku,cok tesekkur ederim ilgine ♥

    YanıtlaSil
  13. ya bunlar cok sekerler ancak yapimini da koyarsan eger cok daha guzel olur yapmak isteyenler icin canim ♥♥

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ;
    Mudoda gordugumden beri yapmak aklimda soyle bi arastirayim dedim :) fotolar cok isime yariycak tesekkurler €:)

    YanıtlaSil
  15. ben bu konuya yeni merak saldım kullandığınız ipin ismi cinsi nedşr acaba

    YanıtlaSil