DİKİŞ MAKİNAM VE BİRDEN OLUŞAN MİNİK ATÖLYE'M! :)

Salı, Aralık 04, 2012

Benim makine işte budur! :) Netten aradım,taradım. Bir acemi terziler için en ideal makinanın Singer 8280 olduğuna karar verdim. Araştırırken üzerindeki kırmızı çiçek yüzünden de gönlümü fethetmişti zaten. 

Makineyi %20 indirimle Hepsi Burada'dan sipariş ettik. :) 

Misafir Odası'nı da hemen minik bir Atölye'ye çevirdim. :) Evde bu kadar oda varken neden daha önce bunu düşünmemişim hiç bir fikrim yok. :) Makine bir haftaya geldi.

Biz İstanbul'da annemlerdeyken Rahile Yenge almış kargoyu. Bu kırmızı taşıma çantasını da gözüme kestirmiştim. :) Fakat mağazada kalmamıştı. Dönüşte Recep kokoreç yemek isteyince yol istikametimizi değiştirdik. Karşımızda bir vitrinin içinde kırmızı kırmızı gözümüze parlayınca hemen alıverdik. :D Benim şansım son anda döner genelde. Şükür dönüyor ya. :)
Önce sepeti süsledim.Yumakları yerleştirdim bir güzel. :)
Sonrasında geçtiğimiz Perşembe günü Perşembe pazarına gittim. Tanesi 5 liradan 1,5-2 metre kumaşlar aldım. Birde renkli renkli ipler. :)
Baktım bu kumaşlar böyle durmaz. Tedi'den de bu kırmızılı kutuyu aldım. İçine kumaşlarımı yerleştirdim. Şimdilik böyle bir düzen oluşturdum. 
Bilgisayarımı yanıma alıp,araştırarak,video izleyerek denemeler yapıyorum. Şimdiye kadar gömlekten yastık diktim. Ve de bir yastık kılıfı. :) Genel olarak makinayı tanımak için her ayarda çeşitte dikişler yapmaya çalışıyorum. İp takmayı bile bilmiyordum. Üst ipi takmayı hemen öğrendim.Ama alt ipi takarken iğnenin ipi yukarı çekmesi için benim de üst ipi tutmam gerektiğini farketmemişim. Saatlerce video izledim.Kitapçığı inceledim. Yok yok! Rahile Yenge yapıyor,onun aynısını yaptığını sanıyorum ama benim yaptığımla bir türlü ipi çekemiyorum. :D Rahile Yenge ben denerken ipi çekmediğimi farketti de Allah'tan sorunun ne olduğunu keşfettik. :) Yani böyle böyle öğreneceğim umarım. Misafir odasındaki yatak ta benim açımdan iyi oldu. Kumaşlarımı üzerine serip ölçüm yapabilirim. Ama henüz onlara kıyacak kadar cesaretlenmedim. Araştırmalardayım. :) Sizin de önereceğiniz siteler,videolar varsa beklerim. Hoşçakalın.:)




You Might Also Like

10 yorum

  1. Ben de çok istiyorum ama bir türlü nasib olmadı kıskandım inanın :(
    Şimdide anaokuluna verdim tüm zamanlarımı içimde kaldı ölürsem gözüm açık gidicek :(
    Hayırlı olsun inşaallah..

    YanıtlaSil
  2. çok hoş aynı çalışma üzerindyiz ;)

    YanıtlaSil
  3. @Emine Kaya İnşallah size de nasip olur. Çok teşekkürler. :)
    @Ne güzel umarım başarırız. :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım...
    güzel şeyler dik...
    ve bizimle paylaş inşallah..

    YanıtlaSil
  5. Kirmiziya bayilirim iyi gunlerde kullanin...

    YanıtlaSil
  6. Canım dikiş makinan da yeni atölyen de hayırlı olsun buradan çıkacak güzellikleri bekliyorum dört gözle haydi bismillah:)

    YanıtlaSil
  7. @Gurme Şirine Çok sağol canım. İnşallah yapar da paylaşırım.:)
    @Burcu Burcu Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsunculardanım ben de. :)
    @Evim Benim Atölyem Sağol canım şimdilik yastık kılıfları diktim. Çalışmaları devam ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. inşaAllah istediğin gibi güzel şeyler dikersin ;) yalnız parmaklara dikkat ;)

    YanıtlaSil
  9. @Şule Çok sağol canım.:) Biraz dalmak lazım parmakta delik yapmak için. :) İnşallah öyle birşey de olmaz. Canım çok tatlıdır,azdır. :)

    YanıtlaSil
  10. canım benim bende alacağım inşallah hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil