ÇARPI İŞİ KUŞ KAFESİM NE OLACAK ACEP? :)

Salı, Aralık 04, 2012

Eveeet ne zamandır hazırlamış olduğum fakat paylaşamadığım kuş kafesim blogda. :)
Zaman olmadı,keyif olmadı, çoğu zaman da uygun ışık olmadı.Paylaşamadım. :) Dikiş makinası almama sebep oldu ya daha ne olsun.Tabi Evim Benim Atölyem'in anlatımıyla öyle basit geldi ki dikim. Ben yaparım bu işi moduna girip yeni bir işe daha el attım. :) Bir kaç saate dikiş makinamı da paylaşacağım inşallah.

Geçen gün erkenden uyanıp makinemi,hobi odamı ve kuş kafesimin resmini çekip güzel fotoğraflar edindim. :) 
Zira durum güneş ışığından da bir hayli belli oluyordur efendim. :)
Nette bu şablonu gördüğümde hemen kaydetmiştim.
Sonrasında şablonun üzerindeki adrese ulaşınca çok güzel örnekleri bedavaya veren bir site olduğunu öğrendim.
Ben bu şablonu birebir uyguladım. Kenarına da resimdeki ipleri kullanarak fiyonklu bir çerçeve uygulamak istiyorum. :) Ve aynından bir adet daha yapmam gerek. (: 
Ne olacağına gelirsek oturma grubumun yastık kılıflarını değiştirmek istiyordum, bu kafes te berjerlerin yaslanma kısmı için. :)
Penelopis'e de bir uğramanızı tavsiye ederim. :)
Son olarak ta böyle minik minik çarpı işi motifleri arıyorsanız. Bu kitap tam size göre derim. Bir kaç Kanaviçe dergisi aldım fakat istediğim şeyleri bulamadım. Masa örtüsü,perde vs kalıpları vardı hep içlerinde. Bunda arayacağınız çoğu şeyi şeyi bulabileceğinizi düşünüyorum. Cupcake şablonları bile var. :) Hoşçakalınn...

You Might Also Like

10 yorum

  1. bende aldım çıktısını ama kısmetse yapıcam:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel fikir canım maşallah hiç durmuyosun ellerine sağlık.
    Dikiş makineni merak ettim bende dikiş öğrenmeyi hem istiyorum hemde çok beceriksiz olduğumu düşünüyorum :D ama belki ufak tefek şeyler yaparım diyorum bi makinem olsa :)

    YanıtlaSil
  3. Bende de güzel bir kanaviçe örneği var, çarpı işine ilgiliysen bakmalısınn:)

    YanıtlaSil
  4. @AssoRTieK Çok güzel değil mi? İnşallah sende yaparsın paylaşırsın :)
    @Şehirler Arası Aşk Çok sağol canım. Yaparsın Yasemin sende o ışığı aldım ben.:)Ben de çok büyük işlere el atamam herhalde.:)
    @Zeynep'in Evi Karıştırayım bir blogunu. :) Teşekkürler önerin için. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim Kafesi.. Şablonu aldım mutlaka yapmak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşş eline sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  7. şimdii şu andaaa başlıyorum ben de bir kafeseee :)

    YanıtlaSil
  8. @Ebru Demir Çok sevindim beğenmenize. Kolay gelsin şimdiden. :)

    YanıtlaSil
  9. canım ben de yaptım baya zorladı beni :)

    http://ebrudemir85.blogspot.com/2013/08/carp-isi-kus-kafesim-cross-stitch.html

    burada senden de bahsettim;)

    YanıtlaSil
  10. @Ebru Demir Baktım,yorum gönderdim. Takibe de aldım güzel yazılarını. :) Küçük bir öneri yapabilirim istersen. Yorum bölümünden yorum doğrulamayı kaldırırsan daha çok yorum alabilirsin. Bazen onlardan dolayı yorum yapılamıyor. :)

    YanıtlaSil