ANNEMDE GÜN HAZIRLIKLARIIIII! :)

Çarşamba, Aralık 19, 2012

Geçen hafta Cuma günü aile arasında yaptığımız gün annemdeydi. Perşembe'den İstanbul'a geçtim. Akşamdan başladık hazırlıklara. :) Menüyü ben oluşturdum. 

Kalabalık olduğumuz için servisleri açmadım. Ama sonra sıkıştık,ettik yine de masada yedik. :)
Havuçlu Cezerye'leri Kübüli akşamdan yaptı. :)
Damalı Şarlot Pasta'yı da ben akşamdan hazırladım. Zaten bir gün bekletince tadı daha yerinde oluyor. :)
Kara Lahana sarmasını annem akşamdan sardı. Sabah pişirdi. :)
3-2-1 poaçayı ilk olarak annemlerde denedim. Annem yumuşak olsun diye ununu az koy dedi. Böyle parçalandı biraz hamur. :) Bir deneme daha yapıp tarifi öyle paylaşmak istiyorum. :)
Bu kısır tarifini Kahraman Maraş'lı eski komşumuz Sevinç Teyze'den almış annem. Çok güzel ve lezzetli oldu. An be an resimleri çektim, ölçülere baktım. Tarifi en kısa zamanda paylaşmak için. :) 
Resmini ayrıyeten çekemediğim Kereviz Salatası ve Patatesli Börek'ler vardı sofrada. :) Afiyetle tükettik. 
Bir iki saat içinde de uzuuun bir derleme yapacağım bu aralar neler yaptığımla ilgili. :) Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. annenin ellerine sağlık...
    hangisinden alsam diye düşündüm ama hepsi güzel hepsinden alıyorum :))

    YanıtlaSil